Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejméně závad mezi zánovními vozy má VW Polo, hlásí německé STK

Nejmenší počet závad mezi zánovními vozy do stáří tří let mají Volkswagen Polo, Mazda 3 a Audi Q5. Vyplývá to z pravidelné zprávy německých technických kontrol TÜV. Nejméně spolehlivé jsou naopak podle čerstvých statistik Dacia Logan, Fiat Doblo a Daihatsu Sirion.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D14a50n70i60e20l 73H23a18r89a90b19i41š 5285693194205

pocitali tam i ty auta,ktere za uplatek na STK projdou i s upadlym kolem?

+1/−1
7.12.2012 12:29

J96i68ř16í 56K30o55č19í 9104609962757

Známej tahá po stavbě za Doblem 1,9JTD komresor,rok výroby 2007,a ještě stihne 2x dát v létě s rodinou Chorvatsko.Do dnešního dne žádnej problém.Další známej(sběratel motorek)si koupil Logana jak vyšel na trh,má ho v krásném stavu a opět žádný problém.Asi bude problém někde jinde,že prostě soudruhům nejdou na odbyt ty jejich krámy a daleko levnějších Dácií jezdí v německu mraky.

0/−1
7.12.2012 10:54

J18i55ř26í 48H54r55d19l85i50č82k87a 2808661500613

TUV report pouze sděluje, v jakém stavu jezdí auta na STK - tzn. kolik má majitel peněz na údržbu vozu před její navštěvou. Podle toho pak ten žebříček vypadá ;-)

+2/0
6.12.2012 20:50

L68i17b30a 66R89u65s97n66á49k 2770724205561

Zní to logicky. Ale že by nejbohatší byli zrovna majitelé VW Polo 8-o

0/−1
6.12.2012 21:11

F93r50a20n62t43i65š66e90k 51J46o62s32e42f 8295355316257

spis bych rekl jak se ktery majitele chova ke svymu autu. tyhle zebricky jsou nanic, nic nerikaji o tom jak je ktery auto poruchovy.

0/0
6.12.2012 22:09

R11e64g94i61n48e 87M43a69r40t76i50n 6152488740438

80 procent je pod životním průměrem v Česku. Jednoduchý selský rozum - 3x levnější auto, raději si ho koupit 2x, nejlevnější servis .... áááááá máme tu Logan nebo ojetou Feldu;-D;-D;-D

0/0
6.12.2012 22:11

M98i24c45h40a29l 54B24u98d58í20k 4326544978333

Tak on defacto nemusí mít ani moc peněz na údržbu. Kamarád nové Polo má a STK by jistě v pohodě prošel. Nicméně i tak tak má v rámci záruky už druhý motor (původní se zadřel, prý nějaká výrobní vada), za jízdy mu upadla sedačka řidiče a když mu ji vyměnili, tak nová skřípala tak hrozným způsobem, že prý to nešlo přehlušit ani rádiem. Plus různé jiné drobné problémy, takže ho všichni mechanici v servisu už prý znají a popadají se za hlavu jen ho vidí přijíždět... Přitom to auto má dohromady najeto snad nějakých 60tkm (po prvních 30 odešel ten motor).

+1/0
7.12.2012 10:54

L70u40k75á50š 47A22d77a58m18e15c 8164497327655

Ve výsledích žádné překvapení, že ej dačie šrot ví každý ale kdyz ono je to tak levné viďte?Rv

+3/−1
6.12.2012 20:38

M25a60r52t75i12n 62J17i96z88d15n76ý 3105111161836

Porsche jsem si nechtel kupovat, aby na me kazdy necumel, ale kdyz je to tak spolehlive auto, tak snad v dohledne dobe :-)

+3/−1
6.12.2012 19:45

R39e92g89i19n98e 10M10a98r67t36i95n 6842908180388

+++

0/0
6.12.2012 22:12

L89á96ď87a 98N48o16v43á29č90e89k 5361817342973

Zvláštní, mám Golfa VI a mám už 3x měněné řetězové rozvody u TSI motoru za 3 roky. Zkrátka si soudruzi v NDR dělají ankety tak, aby jejich auta byla co nejlepší.

+4/−1
6.12.2012 18:49

L49i45b15a 92R29u24s25n95á50k 2310654255921

Nepodtáčet, točit jako normální benzín, nejezdit podle ukazatele řazení a bude to O.K :-)

0/−4
6.12.2012 19:11

F26r78a27n70t97i68š97e18k 88J11o62s10e50f 8195115986827

pochybuju ze nekdo pojede na stk s prervanym retezem a potkanym motorem. je potreba si uvedomi to se na stk kontroluje - zarovky, emise, vyfuk, brzdy, tlumice a geometrie....

+1/0
6.12.2012 22:19
Foto

V27i74t 11C58h31a30l13u64p76a 5922417492746

asi by s přervaným řetězem či potkaným motorem sám nedojel a být přistavený na stk odtahovkou by bylo trochu podezřelé ;-D a btw emise by asi taky nezměřili ;-D

0/0
3.7.2013 7:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.