Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šikovný konkurent yetiho. Opel Mokka za podobné peníze

Prodeje SUV pořád rostou na rozdíl od jiných typů aut. Do rozjetého vlaku nejnověji naskočil Opel, který podobný typ ještě ve svém portfoliu nenabízel. Svoji mokku začal prodávat za 380 tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19a97r66t38i26n 98H41o39u65b21a 6533301559158

Fakt nechapu, co autor v clanku predvadi :

Pise o podvozku Corsa a srovnava s Vectrou a Octavii.

Co to znamena "standardni zimni gumy" Jsou snad jine nestandardni?

Ze 4x4 vyjede do kluzkeho kopce lepe nez dvoukolka je asi jasne, ma tedy smysl to zminovat jako uzasnou vlastnost, ze se vyhrabali do kopce, kde Octavia skoncila?

Po zasnezene silnici a v brecce jezdim bezne i bez 4x4 (taky Oplem / Vectrou). Pokud chtel pisalek neco testovat, tak to mel vzit nekam alespon do lehkeho terenu. Z clanu vlastne nic nevim, je to tedy dobre SUV, nebo to jen vyjede vic na kluzke silnici, nez auto jen s predkem

+1/0
7.12.2012 16:48

D97a41v11i40d 28J32a87n12s10a 5171813439820

To je teda zase článek. Srovnání rozměrů s Yeti není, a ona vůbec Mokka s Yetim nejde srovnávat. Je to předražené auto na úrovni terénních jízdních vlastností horších jak Duster. Opel už není co býval. Kamarádka měla 3 roky Merivu a odcházelo co mohlo. To fakt raději toho Yetiho. ;-D

+2/−3
7.12.2012 13:48

F76r53a10n82t71i36š92e91k 26K54o34c52o82u34r52e76k 4582759253214

Opel naskočil do kategorie SUV až tímhle modelem? Pán je asi znalec. A Opel Frontera, nebo Opel Antara je co?

+3/−2
7.12.2012 10:01

S32t71e12p76a21n 74T75o46t31h 8948669315438

No Frontera je spise Off nez SUV... uz jen to, ze to ma poradnej ram, redukci...

Antara, tam uz bych asi o SUV uvazoval.

+2/0
7.12.2012 10:34

D64a58d62a22k 20P69e57t28r 7221150254568

Malá prodejnost, v podstatě se o nich neví. Kolik jich za měsíc potkáte?

+1/0
7.12.2012 10:37

F16r75a49n62t58i33š58e15k 28K70o53c80o96u15r59e61k 4272549933594

nebavíme se o prodejnosti, ale výrobě. Opel SUV Vyrábí už x let. Frontera byla předchůdce, Antara pokračovatel. Autor by měl znát fakta o věcech, o kterých píše. Takže není pravdou, že Opel vstupuje do segmentu SUV. Tam už dávno je.

+2/−1
7.12.2012 12:19

S67t31e48p68a93n 23T46o64t54h 8628149595958

Jak sem psal nahore, Froncek neni SUV, spise Off, nicmene autor clanku se o tomto mohl zminit, protoze zkusenosti z tech dvou modelu se hodi ke konstrukci SUV. Jinak Froncek je licence Isuzu Trooper... Sam ji mam a nedam na ni dopustit. BFGoodrich + redukova dva a odieu ;-)

+1/0
7.12.2012 13:28

M61i64l68a10n 96Š67v45a42g71r37o45v86s18k40ý 9232649975658

Ta maska nemá daleko k budoucí podobě Yetiho. Stačí vyměnit Schutzstaffeln za letící šíp a hotovo... ;-D

0/−1
7.12.2012 10:00

D93a59d31a96k 48P54e11t93r 7631200224498

Cena testované verze 615 000.-  Za 599 000.- je novinka od Mercedesu, třída A. Motor 1,6 90 kW, se slušnou výbavou. Nestojí to za zvážení?

A pro příště radaktoři, nedávejte na dvojstranu MF Dnes, porovnání obou vozů. Mám pocit, že mokka nemá lepší chuť  jak turek.

+2/−5
7.12.2012 6:04

J73a17k49u31b 10Š53a94f92a27n57d36a 7235347581201

A je ten Mercedes 4x4?

+4/0
7.12.2012 7:55

P32a17t14r15i51k 88Š64e47b64e45s40t67a 4293542946735

jasně... jezdíš polovinu času své jízdy na poli, že jo.... ;-D;-D;-D;-D

+2/−3
7.12.2012 8:00

J80a32k59u86b 71Š78a67f18a22n20d13a 7725767121931

O to nejde. Testovali 4kolku tak proč to srovnávat s nějakým áčkovým Mercedesem s pohonem jen na předek? To je nesmysl. Pak ať srovná cenu u toho 2kolového Opla.

+3/0
7.12.2012 8:08

P82e23t95r 89T70y56č15k16a 6975832529122

No já bych si za ty peníze koupil radši tu Mercedes. Bez ohledu na náhon. Ono vybírat mezi Merecedes a Corsou na velkých kolech není jaksi o čem.

+3/−1
7.12.2012 8:22

D66a64d23a36k 72P71e61t61r 7411110974328

O tom to  podstatě jde.  Já také. Snad jen do 10% vozidel u nás prodaných, má čtyřkolku.

0/0
7.12.2012 9:38

D60a38d45a95k 39P77e61t73r 7861430454838

Na co 4x4 ? Ten kdo nejezdí na hory a poměrně málo v zimě tak nevyužije.

+2/0
7.12.2012 9:34

J15a58k15u13b 34Š27a53f88a86n35d65a 7515577961751

Já o voze, vy o koze.

0/−1
7.12.2012 9:52

D10a15d49a42k 51P22e96t66r 7191270684198

Oba o voze, nesrovnávám nic. Jen bych dal přednost novému Áčku v základě před Oplem v plné výbavě, kterou v podstaě nevyužiji.

+1/0
7.12.2012 10:33

M67i15c89h38a79e30l 77L52u66k22a56v58s16k83y 6549431738121

A když chce někdo bez problémů jezdit i v zimě tak potom by jste doporučil co? Předpokládam že Felícii, že? ;-D

0/0
7.12.2012 14:37

P79e54t81r 80T85y73č80k93a 6125422929612

Ono v zimě se dá bez problému jezdit i se dvoukolkou. Čtyřkolka ti stejně v zimě pomůže hlavně v momentě pokud má aspoň uzávěrku diferenciálu a to tyhle malá suv většinou nemají.

+1/−1
7.12.2012 15:10

D47a93d17a57k 43P31e80t45r 7361710364298

Trošku nechápavý. Opakuji. Ten kde nejezdí na hory a málo v zimě tak čtyřkolku nevyužije. Chápete?

+1/0
7.12.2012 15:19

L32u43d92v92í83k 44G38a52j33d44o24š88í64k 2845343144642

Vy děláte, jako kdyby se v zimě nedalo s dvoukolkou vůbec jezdit.

Ve skutečnosti bych třeba já za desel let každodenního ježdění čtyřkolku opravdu využil asi 3x a navíc to nakonec šlo vyřešit i bez toho. Takže se to opravdu vyplatí za víc jak 100 litrů navíc... Pro lidi co maj horskou chatu bych to ještě pochopil. Ale kolik jich je?

+2/0
7.12.2012 19:00

M97i36c74h20a72e60l 18L63u98k35a20v21s91k66y 6529811558601

Tak trochu srovnáváte jablka s hruškama. Nemyslíte?

+1/0
7.12.2012 14:35

D62a39d87a10k 28P96e64t18r 7241580924688

Kdo nejezdí na hory a v zimě nepotřebuje hrušky, jabka, čtyřkolku. Nesrovnávám nic, jen bych upřednostil MB Áčko, v základu před načamčaným Oplíkem Mokka. Můj názor, nevnucuji. Co je z toho das Auto nechám na vás.

+2/0
7.12.2012 15:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.