- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už tahle škodovka nebude mít problémy po pár letech provozu se spínačem v zámku, se servy cirkulace vzduchu, se zatékáním dveřmi, s praskáním stahovaček, s vrzáním ventilátoru a obecně s vrzáním všude možně a takové podobné "maličkosti", které jsou tu už od dob Fabií a stále jsou jich plná fóra na internetu Octavii II nevyjímaje ? Tohle opravdu nechápu. Sedmiletá auta mají problémy s "opotřebováním" jako auta konkurence staré 2x tolik. Proč když zjistí, že nějaké technické řešení není to pravé ořechové, tak v další verzi auta je stále to špatné a ne něco nově vymyšleného.
Tož by mě zajímalo proč si to vlastně četl a měl potřebu tady přispívat???
To měla být reakce na příspěvek mistra Rese
Nevypada spatne, a je to klasicka skodovka - mirny pokrok v mezich zakona
Mě je především nová octavia uplně u zadní části těla... zas to bude cosi, čemu vymění světla a masku chladiče... hmm bezva... a teď mi teda nasypte ty mínusy...
Koukám, že je tady zase živá diskuse. Já jsem jinak naplej jako struna.
Já vždycky koukám, jak tu všichni na Škodovku plivou, nechápu proč:/ Třeba superb je naprosto skvělé auto podle mnoha recenzí. Místo toho abychom byli pyšní na naše výrobky, tak tu kydáte hnůj a jezdíte stejně feldama nebo MHD.
Proč? protože česká malost a móda nadávat na vše české (i když v případě škodovky to tak moc úplně české není).
ale jinak bych se tím nějak nevzrušoval - většinou to jsou nevybouření puberťáci ve věku do 18ti , co se nudí... co maj doma pokoje oblepené ferrari a ja nevím čím .. a jejich první auto bude dvojkovej votuněnej golf .
To by byla jiná káva. Ano, takhle se mi líbí. Sice je to pořád ten stejný design, ale má to celkem šmrnc.
Nechápu ty tajnosti. Zas to bude vypadat jako předchozí octávka jen s faceliftem rapidu.
No, tak s tou cenou fakt nevím. Na jednu stranu se Škoda má profilovat jako levnější verze Volkswagenu, ale na druhou stranu není tajemstvím, že ne našem trhu je to spíš obráceně. Přiznal mi to loni i sám prodejce v Porsche Praha, že např. cena Superbu je při stejné výbavě vyšší než Passat.
Jinak očekávám obvyklou strategii Škodovky. Nízkou cenu nejnižšího modelu bez jakékoliv výbavy a jakmile tam nandají ty všechny "technické novinky", tak cena poletí střechou ven.
Asi proto, ze Superb je vyrazne lepsi nez Passat