- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Range Rover je jako nové auto super, jako auto pro namlsání novinářů taky super ...ALE. Extrémně, ale opravdu extrémně drahé! Ani ne tak pořizovací cenou, ta je ospraveditelná, ale provozními náklady a servisem. A na ten si připravte pomalu stejné peníze jako na nového RR. První kusy předchůdce to by katastrofa, neskutečná poruchovaost, mizerný servis, platilo se snad i za pozdrav ve značkovém servisu. Ano, auto pro skutečně bohaté lidi, kteří navíc nemusí pracovat a mají snad nějakou zvrhlou zálibu v trávení času v servisech a shánění odtahovky. Takže RR ano, povozit se ano, pujčit si ho ano, vlastnit NIKDY. A zároveň důrazně varuji všechn ty, co by si chtěli RR koupit jako ojetého ...NIKDY, nebo jen případě, že chcete stejné peníze co Vás např. 4letý kus bude stát, utratit za servis. A propos ... 99% z řidičů, nikdy schopnosti RR v terénu nevyužije ...a pokud ano, většinou se auto zanedlouho odporoučí do servisu.
právě jsem se zamiloval jediný problém kde vzít 3 mega
jestli bude spolehlivost jako u predchozi generace (at uz RR nebo LR) tak to je rovnou koupit 2 auta. To aby se aspon s jednim dalo jezdit, kdyz to druhe bude v servisu. To servisovane tam ale nesmi byt moc dlouho, jinak nebude s cim jezdit.
Ano, ano souhlas. Bohužel i vlastní zkusšenost. V životě jsem takovou sračku nezažil. To auto bylo špatné už jako nové, po roce provozu ani nemluvě. Opravdu velké, velké zklamání. O úrovni servisu ani nemluvě.
Tak benzin by byla jasna volba, nechapu, proc se jeste vyrabi ropaky jako osobni auta? Daleko slozitejsi, daleko poruchovejsi, krom o trochu nizsi spotreby, to ma jenom nevyhody. Kdyby si vyrobci vytahli hlavy z prdeli a zacali delat tovarne auta na LPG, tak by po dieselech nestekl ani pes. Dnes je dostupna tak maximalne oktavka 1.6 v plynu a to neni managorske auto. Ikdyz uz treba i hyundai to pochopil a ma za mirny priplatek tovarni vestavbu LPG, ale to je spis vyjimka.
Kdyby ten range rover mel misto 100l nadrze, 50+50, tak by byl jednoznacnym bestsellerem ve sve kategorii. Firmy si dnes kupujou auta na ropu z prosteho duvodu: jsou zhruba stejne drahe, zerou min (jsou zprvu ekonomictejsi) a v dobe kdyz tomu skonci zaruka = cca doba kdy jim skonci leasing, auto prodaji nejakemu chudakovi, ktery prevezme diesel vrak akorat ve spravne dobe, kdy se na nem zacne neco kazit. No a auta na benzin firmy nekupujou zkratka proto, ze je vyjde palivo o neco draz. Ano, za rozdil toho, co by usetrili na dieselovem aute, by to na LPG prestavili zcela v pohode a pak by jezdili za pulku, ale to hold nemuzou, pokud to maji na lizing a tim padem do toho nemuzou zasahovat .....
Ty firmy vyrábí prostě to po čem je poptávka. Nikdo vám nebrání koupit si benzíňák
začínající číslicí nad 20 litrů.
To pan Šafránek při povinné mastrubaci nad RR (zaplatili mu cestu, tak musí psát pozitivně) zapomněl na to, co je to "číslice"? Nebo platí ta horší varianta, že jde o nedouka, který to nikdy ani nevěděl, číslo 20 považuje za číslici a ještě nemá problém psát to do novin?
Dokonalý příklad, proč je iDnes žumpou českého internetu i přes cenzurované diskuze.
Pro jistotu doplním pro další trouby odkaz na popsaný rozdíl mezi číslem a číslicí (a tím zdůvodnění, proč 20 není nikdy číslice):
Fotka č. 29, spotřeba 22,8 l na 100 km? Chápu, že u tohoto auta majitel benzín/naftu neřeší, ale je to prostě moc
Pokud se jednalo o spotrebu po jizde v tech pisecnych dunach, tak mi to rozhodne nepride nejaky prehnany cislo !
britska kralovna s landrovery prisla do styku uz za valky. Slouzila (pokud se nemylim) neco jako mechanik-opravar, takze cely Landrover dokazala rozebrat a slozit
Firma Rover začala vyrábět svůj Land Rover až v roce 1948..., takže se královna pravděpodobně (a mimo jiné) setkala za války s osobními automobily Rover... Nic to neubírá na tom, že je technicky velmi erudovaná a ještě donedávna ve svém "prázdninovém sílde, skotském Balmoralu, si osobně řídila svého Defendera...