- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to mi pripomina 7 let starou A6
v čem je Octavia III gen podobná designem s Audi A6 ? vyznač mi to na těchto foto http://cache.auto-plus.cz/i/carpics/3/87/800x600/506d4aa0e0214.jpg
http://cache.auto-plus.cz/i/carpics/3/87/800x600/506d4a935158c.jpg
Octavii si nebudu urcite kupovat, cekala jsem, ale nelibi se mi citim z toho vychod, takze ted uz budu vybirat jen ze SUV Mercedesu, LandRoveru a BMW, takze zacatkem dubna se u vidime na silnicich v novem
Na psychiatrii vám s výběrem modelu určitě pomůžou! : D
Mě se líbí více než OII a O II facelift, ta měla extrémně asijský rysy (dle mě)
Myslím, že to je a bude na dlouho dobrá kára.
Moc hezkou masku měla Š 1000MB ve svých prvních verzích, před facelitem, bylo to takové milé usměvavé autíčko.
Líbí se mi moc. I když pohled na fota a video může být trochu zkreslený. Nejdůležitější ale bude, jakou cenu Škoda nasadí. Bojím se, že bude, vzhledem k cenám stanoveným u Rapidu, dost vysoko...
Nechápu, proč by Octavia musela zakládat novou třídu. Je to liftback a těch 30 cm navíc oproti Golfu a ostatním hatchbackům je snad logické. Navíc se musela zvětšit kvůli Rapidu. Jsem zvědavý, jestli provedení kombi bude delší než Opel Astra Sports Tourer, který má 4698mm
Ona ji nezaloží, ona už jí je, němci totiž o ní říkají že je to Octavia Klasse.
Tak hlavně aby ta lidská tvář nedostala po FL vietnamské oči jako její předchůdkyně
Ale jinak uznání-bezesporu zatím nejhezčí Octa od Škodovky
Je to furt stejný auto od roku 96. Jenom veliký humbuk, reklama a koupení novináři. Vyhlašuji soutěž: Najdi 5 rozdílů.
Pane Smetano, melete nesmysly nebo jste úplně slepý, to auto je stejné leda koncepcí a základním rozvržením hmot. A to je naprosto logické a správné. Představte si, že jste designér škodovky a máte za úkol udělat novou generaci Octavie, která je vaším nejprodávanějším vozem. A její prodeje mají dokonce stále stoupající tendenci!!! Je jasné, že jste narazil na zlaté vejce, dojnou krávu, s kterou jste se KONCEPČNĚ naprosto trefil do potřeb cílové skupiny. Musel byste být úplně padlý na hlavu, abyste se rozhodl to auto v nové generaci úplně překopat!!! Tedy základní tvar a proporce zůstanou plus mínus zachovány, Liftback s ohromným zadním kufrem a tedy vysokou zádí. Hotovo. Díky nové platformě se vám podaří zvětšit vnitřní prostor, což zákazník jistě ocení. No a pak tu karoserii nějak pěkně natvarujete a dáte jí zajímavé, nové detaily. No protože Josef Kabaň není Jiří Smetana, má vkus a chápe co je to dobrý design, vytvoří to, co vytvořil. Auto, které se nepodbízí lidem bez vkusu, kteří si myslí, že design=zdobení. Tečka.