Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česko-slovenský supersport Praga R1 zvládne stovku za 3,7 sekundy

Superlehká stavba, dvoulitrový motor od Renault Sport a legendární česká značka Praga. To je závodní okruhový speciál Praga R1, který se zrodil ze spolupráce české značky a slovenské závodnické školy Race 4 Slovakia. Je možné, že vzniknou i silniční exempláře auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a70r35o80s29l29a56v 67K46o35u60ř35i16l 9864224461288

hej dežo a ma to autoradio?! :-)

0/−2
17.12.2012 13:01

R16o34m36a75n 73S78i38l80n42ý 3867342609171

Pěkné autíčko a chválím výběr motoru. Atmosférický dvoulitr od Renault Sport, to je skvělá volba.R^

+8/−2
17.12.2012 11:09

M59g65r48. 92J77a80n 73F35i61a67l11a 9862347591306

Motor super, rád bych se v tom projel:-)

0/0
17.12.2012 17:48
Foto

M75a34r74t10i76n 34Š66i86m41e44k 5955919962985

No to je moc hezká Vejtřaska :-)

+11/−1
17.12.2012 9:13

J85a42n 32Z16e38l74i94n85a22r 3196415727916

stisneny kokpit u zavodniho auta nevadi??? vadi, kdyz se do auta zavodnik nevleze

0/−9
17.12.2012 8:31
Foto

K54a65m35i88l 48Ř29e17h15á18k 4219334825819

Neznám předpisy, ale nebyl by vhodnější 1.4TSI 178kW?

0/−5
17.12.2012 7:57

V91l78a16d58i80m88i76r 36C74h35y77l79i95k 1830359887216

Asi ano ale ide o to aby bolo to auto cenovo dostupne pri kupe a nasledne aj pri udrzbe. Neviem kolko by vydrzal motor 1.4 TSI v pretekovom tempe.

+3/−2
17.12.2012 8:31

M65i68r14o41s22l30a16v 54D57i71o88p93a77n 2306989328552

Asi tak jeden okruh?;-)

+8/−1
17.12.2012 8:33
Foto

K82a25m79i63l 37Ř51e95h65á78k 4399564195519

A proč? Je tam něco špatně?

0/−1
17.12.2012 11:02

V44l81a26d95i55m63i78r 50C78h57y98l13i33k 1260869427966

Pretoze na zavodni tempo ten motor nie je stavany a menit mu creva kazdych 20-30 okruhov v tempe nema zmysel.

+2/−1
17.12.2012 11:13
Foto

K15a77m56i49l 11Ř20e18h56á37k 4269184755439

Aha. Ještě dotaz. Ten motor Renaul je stavěný na závodní tempo?

Omlouvám se za laické názory, ale rád bych se o tom něco dozvěděl. Dík.

0/−1
17.12.2012 11:20

P89e59t45r 15S37t17e76j80s73k45a53l 3159138664796

"dvoulitrový motor od Renault Sport"

Renault Sport je primo sportovni oddeleni, takze urcite se ten motor hodi. Jen dodam, ze tenhle tym se ucastnil zavodu F1 nebo LeMans:

http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Sport

0/0
17.12.2012 11:48
Foto

K59a14m35i18l 33Ř81e34h77á62k 4119434715179

Tak to je potom jiná, když to je závodní motor. Mýlil jsem se, když jsem předpokládal, že je to motor takový jak v Megane RS.

0/0
17.12.2012 12:02

R49o28m46a69n 74S45i67l49n67ý 3277882799641

V Megane RS je 2.0 turbo, tohle je atmosféra, podobná jako je v Clio RS.

0/0
17.12.2012 13:54
Foto

K25a41m42i12l 44Ř96e52h37á95k 4339904105519

Děkuji. Vždyť říkám, rozumím tomu jak koza petrželi.Rv

0/0
17.12.2012 16:12

J60a65r80o82m13i92r 45K69v41a55p97i83l 4401671981401

Malinky pisty, napriklad...

0/0
17.12.2012 11:46
Foto

T91o85m46a38s 67K66w91o44l59e66k 4469284780525

atmosfericky motor ma priznivejsi prubeh krouticiho momentu nez preplnovany - na okruhu , kde se jede porad brzda plyn je dulezite aby auto jelo uz "od spodu"

0/−1
17.12.2012 11:55
Foto

P93e55t69r 32P83r11o67c84h23á94z43k94a 3832846442284

Je to hezké,ale drahé.Myslím,že za ty peníze se dá postavit lepší kára.Také volba motoru se mi moc nelíbí.Třeba však v dalších verzích bude něco zajímavějšího.Jinak však R^

+2/−9
17.12.2012 5:43

V14l38a52d96i14m47i54r 70C82h93y72l45i32k 1460569267896

Napriklad taky Radical na preteky a ak len na zabavu tak by som si zohnal Ariel Atom. :-)

+1/−1
17.12.2012 8:36

P87a60t52r24i17k 83S97v71o16b71o51d93a 3729811176105

á...pána z fotografie poznávám... tradiční přispěvatel....

0/0
17.12.2012 12:56

P41e61t17r 75K81r48á56l 6117976482880

Fabia S2000 stojí téměř 7 mil. Kč.

0/0
17.12.2012 20:04

A37l32e61x76a47n27d14r 94K34o90s14t96k54a 5549346969746

Je pod kapotou kousek místa? Jestli ano, tak by určitě šel výkon zvednout přidáním mezichladiče a kompresoru. Ano, zvedne se váha o nějakých 40 kg, ale výkon to víc než vyváží.

0/−2
17.12.2012 2:28

R12a76d19k21o 65S44ü90t84t49ö 8501178491145

Naco zdvihat vykon ? Na taku malu hmotnost je ho fakt dostatok. S velkym vykonom si rychly na rovine, s malou hmotnostou vsade ;-)

+7/−1
17.12.2012 6:55

M51a25r67e93k 69K49r53o94l13l 5761682860820

To určitě. také by bylo možné auto trochu zvětšit a dát tam osmiválec a dvě turba. Výkon to vyváží zcela určitě. Jenomže tohle auto je určené pro závody aut s atmosférickými dvoulitry. Tedy relativně levné vozy. Tak jak píší v článku.

+3/−1
17.12.2012 8:21

J19a36n 64Z61e31l57i50n80a97r 3316385767716

vyssi vykon neznamena nutne vyssi rychlost a hlavne ovladatelnost

+6/−1
17.12.2012 8:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.