Diskuze

Volkswagen zahajuje ofenzivu aut na zemní plyn, hybatelem je Eco Up!

Automobilka Volkswagen vyrábí vozy s pohonem na CNG už dvacet let, většího rozšíření se však mají dočkat až nyní. Pomoci tomu má i malý model Eco Up!, u kterého zákazníci získají provozně levné auto ideální do městského provozu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AB

Jeden známý má Volvo V70 BiFuel na CNG, přivezl si ho z Německa a pochvaloval si ho, ovšem do té doby, než mu začalo zlobit. Ve značkovém servise ho neopraví, protože na to nejsou zařízení, nemají prostory a ani vyškolení techniky. A ani Fedor v Prostějově si s tím neporadil, nebo spíš nechtěl. Nemá na to vyškoleného technika. Tak jezdí na benzin. Tak se ptám, nebude to s jinými značkami stejné?

0 0
možnosti
JL

J32a27n 96L74i97b10i32c46h

29. 12. 2012 21:04

CNG má zatím větší smysl spíše u větších aut, autobusů apod., malé auto s mininádrží a problémovým tankováním nebude pro CNG to pravé ořechové. Úsporný benzínový levný motor se pořád více vyplatí.

0 0
možnosti
JL

J59a49n 61L12i86b94i49c43h

29. 12. 2012 21:03

Kalousek je schopen zdanit všechno, takže LPG a CNG budou brzy na řadě a s ním i daň z komínů, oken, výfuků, otvorů a to i u lidí a když ani to nedá dost peněz do státní pokladny, z které jsou štědré předražené zakázky pro různé kmotry a kamarády, tak zdaní i dýchání a vzduch, který už mnohde lidi ani pořádně nemají, jak žijí ve smogu.

0 0
možnosti
JL

J95a76n 37L77i45b55i25c10h

29. 12. 2012 21:00

Dokud bude CNG je na pár pumpách v zemi za příplatek přes 60 000 Kč, tak si ho jen tak někdo nekoupí. Nevyplatí se. Je to škoda, ale právě vyšší pořizovací náklady a problém s tankováním je u malého auto nejvýraznější problém. VW by měl být ekologičtější a tento model více dotovat, takhle si spíš lidi koupí Duster s LPG, který jim udělá lepší službu proti tomuhle pidiautíčku.

0 0
možnosti
TM

LPG mi pořád vychází výhodněji skoro ve všech směrech. Komplikovanost a cena soustavy a s tím související návratnost investice, hustota čerpacích stanic, dojezd jak na benzín tak na aletrnativu. Jediná výhoda jsou asi o třetinu nižší provozní náklady CNG proti LPG, ale to se zase bije s tím, že CNG soustava je asi 3x dražší... Kdyby bylo na výběr, tajk já bych bral LPG.

0 0
možnosti
PJ

Jediná uspora je ta, ze na lpg a cng neni spotrební dan, coz se muze zmenit jednim zákonem. Takze az vas nalakaji na Ekologii a cenu ( jaká to podobnost s vytapenim elektrinou v 90. Letech) tak vsadim boty, ze nekoho napadne tuto dan vymerit !!!!!!!!!Rv

3 1
možnosti
JK

No, ale zatím není. A kdy ji zavedou? V EU nelze zavést spotřební daň na CNG před rokem 2022. A kolik vyměním aut do té doby? Myslím, že minimálně 3. Takže má cenu do té doby jezdit třkrát dráž než nyní ? Myslím že ne. ;-)

4 0
možnosti
MS

Což o to, auta s CNG dělá víc automobilek, ale problém je v řídké síti čerpacích stanic. Svého času jsem o CNG uvažoval taky, ale právě nedostatek stanic byl zabijákem mého rozhodnutí. Škoda mno....

1 0
možnosti
Foto

P20a66t62r29i34k 80C43h75r18z

26. 12. 2012 16:44

Já bych viděl jako ideální cílovou skupinu půjčovny. Třeba Pražská plynárenská půjčuje velmi levně auta na zemní plyn, párkrát jsme si Pandu s kamarády půjčili. Bohužel to dost "zabíjí" velmi nevstřícnou otvírací dobou (je problém se tam v provozní době pro zaměstnaného člověka dostat).

3 0
možnosti
MH

M58i24r51e62k 12H52r65o77c73h

26. 12. 2012 12:51

Jezdím už dvacet let na LPG. Je to levné na pořízení, levné na provoz, bezpečné a síť stanic je dostatečná v celé EU (kromě stradičně divného Rakouska) Tak tedy opravdu nevím, co to je za módu vymejšlet něco nového když se něco jiného osvědčilo.:-/

3 2
možnosti
PN

Třeba proto že z výroby auta na CNG mají vyšší výkon o čemž si u smradlavého LPG můžeš nechat jen zdát. Síť čerpaček CNG se může přes noc rozrůst o 1000 třeba jen v ČR stačí se napojit na veřejnou sít a tankuje se. Slavné LPG se musí distribuovat stejně jako benzín tudíž opět jen další zbytečné náklady které se promítají do ceny. CNG nemá jediný nežádoucí účinek na motor což se o LPG také říct nedá. Jediné mínus CNG je to že přestavby jsou dnes drahé, moc aut na CNG nejezdí tudíž je síť čerpaček chudá, jiank jsou jen a jen plusy. Doufám že se CNG co nejdřív rozjede a aut z výroby bude čím dál víc, jedině to pomůže růstu počtu plnících míst.R^

5 2
možnosti
PZ

nebudu si stim **** motor... zvlaste v casech kdy si nemuzu koupit nove auto protoze nabidka oturbenych rechtacek me neoslovuje...

3 5
možnosti