Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Vylepšená Fiesta „zatne tipec“ mladým

Bojíte se, že se vaše dítě vybourá v autě, protože přeslechne houkající sanitku kvůli naplno rapujícím Black Eyed Peas? Pokud mu půjčíte svůj nový Ford Fiesta, můžete být klidnější. Novinkou je systém My Key, který umí individuálně omezit maximální rychlost auta i hlasitost audiosystému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82i57ř84í 29N26u24s46s10b95a90u62e38r 8903455367148

Muzu jen potvrdit. Trivalec je neskutecne tichej. Ve verzi 88kW neuveritelne zivej a i na dalnici prekvapive pruznej. Jojo at se VW a Skoda nechaj vyfotit s tema "slavnejma" HTP a TSI. Ty jsou urvany a deive poruchovy. Ford ma 170n a plny vykon jiz v 1700 otackach.

+1/−3
20.12.2012 17:37

L24i54b71a 96R37u77s70n37á58k 2100514285281

Koupil jsem VW TSI 63 kW, přidal chytrou krabičku a má to změřeno na brzdě 90 kW a 210 NM. Je to tichoučký a jede jak z praku :-)

0/−2
20.12.2012 20:42

J82i11ř94í 40N21u95s43s70b63a34u21e30r 8443365837678

Nojo, ale na co kupovat krabičky, není lepší mít motor s výkonem než krabičku? Hlavně bych se bál těch poruch s přeskočeným řetězem a při takové úpravě dvojnásob...

+2/0
20.12.2012 21:40

J47i86ř42í 31P21e67l43n39á96ř 6395153866569

Jestli jsi chtěl motor s výkonem, tak proč máš takovouhle zdechlinu? Vedete žabomyší válku. Podobné dohady bych pochopil mezi majitelem M5 a RS6, ale hádat se kvůli motorům do sekaček na trávu, to mi hlava nebere...

+4/−2
20.12.2012 22:22

M26a72r27t80i23n 88P67u97c78h49e92r42n59a 9297600769927

;-DR^

0/0
25.12.2012 12:23

D50a85v69i21d 22R18y95c16h24e66t64s42k81ý 9906561240930

Vyčipovaný turbomotor s problémovým rozvodem - ten kdo to od Vás koupí je fakt chudák. Vyšší plnící tlak ještě zvýší chlazení katalyzátoru benzínem, ten skvělý vynález od VW....

0/0
21.12.2012 11:04

L18i48b12a 62R23u94s10n48á17k 2920384775171

Není na tom nic jiného, než má sériový motor 1.2 77kw. Akorát softwarové upraveno na stejně parametry. No a ten zbytek výkonu je o tom, že VW TSI 77 kw motory mají ve skutečnosti 90 kw. Takže jsem naprosto v klidu.

0/−1
21.12.2012 12:00

D24a78v29i46d 63R10y85c58h13e63t31s74k97ý 9316121640960

Do slabších motorů se používají méně odolné součástky, horší kusy ze sérií apod. Z 2.0 TDI 81kw nejde udělat 125kw. Výkon daný výrobcem je záhodno respektovat. Automobilka platí 500 inženýrů, čiptuningová firma akorát inzeráty a za nic neručí... prostě PR.

+1/0
21.12.2012 13:01

L58i45b28a 65R21u22s73n39á36k 2900694715151

To je právě ten zásadní omyl, ty 1.2 TSI motory jsou naprosto stejný. Akorát si člověk zadraho koupí jinej software. Pro fabriku je nejlevnější unifikace a sekat to jak Baťa cvičky.

0/0
21.12.2012 16:21

D25a67v37i16d 52R85y22c45h36e56t37s44k14ý 9836801870240

Liší se nejenom jednotkou ale i budíky, tak ať vám to po úpravě neukazuje blbě. Všechny 1.2 TSI jsou podle mně potenciální drahý průser s rozvody - ať se VW zaklíná jak chce. Já mít TSI a nemoct to prodat tak to nechám na továrním výkonu a modlím se ať to nezačne chrastit.

0/0
21.12.2012 17:06

L73i96b83a 20R44u92s59n51á12k 2660554165361

To se modlím, ale to s chipem nesouvisí. Věřím, že tenhle problém mají hlavně ti co jezdí s podtočeným motorem na 1400 ot podle "rádce řazení". Jenže to není diesel a pak to vibruje.

0/0
21.12.2012 20:07

P19a26v86e97l 47O63d46r90a77z26i52l 6614319887890

V 1700 otáčkách v žádném případě nemůže mít plný výkon, leda by 1700 byly maximální otáčky.

Je z toho krásně vidět, jak vůbec nerozumíte tomu, co píšete. Nádherné.

+2/−2
20.12.2012 20:50

J30i16ř37í 92N51u22s27s71b86a93u80e74r 8773645497288

Nejdřív se podívejte do tabulek a prohlídněte si graf výkonu a pak plácejte nesmysly někam jinam... Je to revoluční motor, žádná Škoda....

+2/−2
20.12.2012 21:39

J66i38ř98í 47P21e57l16n46á27ř 6515333946799

On má samozřejmě pravdu. Při těch 1700 otáčkách nemá ten tvůj kafemlejnek ani 50 koní. Ty si pleteš krouťák s výkonem, používáš přihlouplé označení jednotek a ještě si při tom počínáš dost neomaleně... :-P

+1/0
20.12.2012 22:18

J41o57s22e13f 68L30e95b39d61u63š24k90a 4532983133665

Docela tomu věřím. Zvlášť podud jste do té doby jezdil s tabantem. I živej může být, což o to, ale důležité je, jak je živé to auto. Přeedpokládám u takového zázraku z 0 na 100 tak za 18 sec, v plném obsazení za 30. A o těch poruchách se můžeme bavit tak po ujetí 100 tisíc.

+1/0
20.12.2012 22:45

M87i68c35h37a96l 84K32r31č51á78l 6728108906752

Po praktické stránce se fiesta s 206 -kou nedá vůbec srovnávat. V 206 se daly vyndat zadní sedáky a vznikla plocha kde se dala v pohodě převést skříň nebo vánoční stromek. O tom se může fiestě jenom zdát.

+1/−1
20.12.2012 13:09

R10i87c31h91a55r45d 67M70i18k44u53l88e14n74k84a 3555676588127

jo jo, skříně převážím každý víkend.....;-D

+2/−1
20.12.2012 17:18

J78o38s81e96f 66L82e55b35d90u61š89k57a 4942483853635

Tak proč si kupujete osobák?

0/0
20.12.2012 22:42

L35e68o61š 52N66a98v27r59á90t83i18l 9793570455945

proc je ten cumak tak desne podobnej novemu ceedu???:-/

+1/0
20.12.2012 12:07

J20o23s97e21f 47N27o90v64á19k 8982209767180

BO!

+2/0
20.12.2012 13:13

T27o86m58á50š 28H20r58u85b16ý 4153440791206

Co funguje "in 'murica" nemusí zabrat v Evropě. Máme tu jiné silnice, na kterých se nedá jet moc rychle, páč člověk dřív zastaví v pangejtu, nebo o strom. Funkce omezovače je teda úplně zbytečná a omezení rádia je taky hloupost. Moje první auto mělo také 120 koní a taky jsem v něm blbnul, ale uvědomoval jsem si, že to nemusí dopadnout dobře a tak sem se musel krotit. Mladej co si sedne do týhle fiesty si bude řikat "Jé pohoda nic se mi nemůže stát." a krotit se nebude. Navíc nezkušenej řidič se může zabít, nebo může zabít i v daleko menších rychlostech. Spíš přehlédne někoho na křižovatce, než že nevybere zatáčku ve vyšší rychlosti - to zná z her.

0/−1
20.12.2012 11:16

J32o16s82e73f 74V76y54s65k78o43č96i36l 7480459440143

Jen by mě zajímalo, jestli to umí řešit i tohle:

_

http://www.youtube.com/watch?v=tL-nvdzkd8M

:-/

0/0
20.12.2012 10:53

J52o52s56e31f 19N41o13v35á66k 8612469867190

To je sila. Mna na D1 minule leto predbehol skuter s babou vzadu. Ja som mal na tachu 150.

0/0
20.12.2012 13:16

T14o18m62á40š 36Ž94i84t81n44ý 6331420311511

Děcko si to nechá v nějakým garážovým servisu hacknout. Když už je mu 18, tak asi není zas tak neschopný...

0/−1
20.12.2012 10:41

D48a53v60i23d 78R73y24c80h63e61t87s57k11ý 9896121570170

VTIP DNE:

Klíčovou pohonnou jednotkou .... tříválec 1,0 EcoBoost ... kombinovanou spotřebu 4,6 l.

+5/−3
20.12.2012 10:02

K23a40r67e55l 74V35a44c94h22u50t 9593312179283

Co je na tom vtipnýho? ... :-/

0/0
20.12.2012 12:02

D23a10v66i92d 59R73y52c81h72e71t37s50k55ý 9736821340140

Jenom to, že to jezdí za 7L, stejně jako každá jednodušší a spolehlivější atmosféra. Kdo bude chtít koupit utahanou fiestu 1.0 turbo po 150.000 km?

+2/0
20.12.2012 12:32

J81o34s37e20f 12N63o94v73á27k 8262289667320

Kolko Fiest najazdi 150k?

+1/−1
20.12.2012 13:17

D64a58v55i43d 73R57y44c96h51e82t63s40k66ý 9946271330790

Proč by nemohly? Podvozek fiesty je vynikající, používá se i do většího Fusionu. Proč by malé auto nemohlo najezdit hodně? Viděl jsem i Yaris s původním podvozkem a 330 tkm.

+4/0
20.12.2012 14:34

J69o22s86e46f 76N96o79v18á20k 8452709297410

Ved ja netvrdim, ze nemoze. Ale kolko z nich sa skutocne dozije 150tkm?

0/0
20.12.2012 18:04

P56a34v25e49l 17O78d93r22a98z34i89l 6174399507730

Protože je rezavý už ve fabrice ;-)

0/0
20.12.2012 20:54

J78o44s68e76f 49N47o55v15á79k 8852869617740

To je klamstvo. Ford ma 12 rokov zaruku na prehrdzavenie karoserie.

0/0
20.12.2012 21:54

P34e63t21r 72U76r19a35m 1382250273867

musis prece jezdit presne podle jizdniho cyklu, ne "normalne"

0/0
20.12.2012 16:47

M48i39l66a69n 86S95z39a46b56ó 4167381744766

Dobrý .. radši bych svoje děcko naučil dobře řídit a ovládat auto i v tý rychlosti jakou chce jezdit :) To mi přijde jako užitečnější průprava do života, než mu dusit ten nadupanej tříválec nějakym omezovačem :-D

+10/0
20.12.2012 9:34

T92o78m92á10š 29Ž44i63t29n26ý 6281860451231

Protože pak se zabije při předjíždění (když se ten druhý třeba nebude chtít dát a přidá):-P

+5/−1
20.12.2012 10:38

V27á39c30l24a44v 63K27u80t37n20a79r 7850287838563

Ale ovšem, přece každý "mladý" si chce koupit za 250 000 auto, který ho vlastně ani nepustí k řízení :-) Nehledě na to že taková porce zbytečný elektroniky je jasná permanentka na servis

+14/0
20.12.2012 9:25

J50i15ř68í 95P87e44l79n96á25ř 6345193806639

To jistě nechce asi žádný. Bylo to myšleno tak, že mu ten povoz budou půjčovat rodiče, s nastaveným omezovačem na 110 a bez možnosti zapnout audio. Pak se mlaďochovi asi zaručeně nemůže nic stát... :-P

+7/0
20.12.2012 9:34

D66a32n20i79e34l 73H78a98r26a41b70i74š 5575943644685

ja se divim,ze se navzajem nezalujou,kdyz vsechny ty nove auta vypadaji jedno jako druhe a hlavne cim dal hnusnejsi a poruchovejsi.Ale hlavne ze to ma pekne svetylka a samo to brzdi :-D

+2/−1
20.12.2012 9:22

J23i24ř10í 60P16e78l21n59á90ř 6575773466419

Individuální omezovač hlasitosti audia a rychlosti, EcoBoost, zelené lístečky... Je to sice jen parodie na auto, ale i tak je smutné kam to automobilový průmysl dopracoval... :-P

+13/−5
20.12.2012 6:29

D14a88v35i82d 63R23y15c98h10e61t54s15k56ý 9336721960310

Bude to vtipný až budou děti zdrhat před masovým vrahem nebo pojedou po dálnici a bude tam od opatrnické maminky nastaveno max.75 :-)

+5/−2
20.12.2012 10:04

P39e48t24r 38S12t20e18j30s56k87a20l 3599888754946

Podle veku ozbrojenych utocniku v americkych skolach soudim, ze i ten masovy vrah bude mit auto omezene na 75. Paradoxne omezujeme rychlost aut, ale zbran muze mit i dite.

+3/−1
20.12.2012 10:31

M41a66r22e52k 44H91r93u81b58y 6687222621558

Moc koukas na filmy ;-):-P

+1/0
20.12.2012 16:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.