Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Offroad pro každý den: ojetá Kia Sorento je skrytý drsňák za hubičku

První sorento je zvláštním vozem. Pod vizáží SUV ukrývá techniku běžnou spíše u offroadů. To znamená rámový podvozek, tuhou zadní nápravu a podélně uložený hnací řetězec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D59a19v70i68d 91R28y40c59h89e11t10s77k98ý 9576441880970

Pěkný článek - autor si nechává záležet a má hluboké znalosti. Škoda, že na kvalifikované články musí idnes najímat externisty.

+11/−1
18.12.2012 17:41

V42á19c54l65a22v 88H83o47s64c98h 8816588432961

auto je uz proste jenom spotrebak, bohuzel v opravach a dilech drahy spotrebak.

0/−1
18.12.2012 15:22

M28i85l86o12š 69P51l10a82š94i18l 5814277459665

nejhorší auto , co jsem kdy měl ..

+4/−9
18.12.2012 14:18

S76t42e35p45a33n 98T95o90t53h 8468159535588

a kde si s nim jezdil a proc bylo nejhorsi?? Les, kameny, blato, snih...???

+8/−2
18.12.2012 14:23

M79i18l79o74š 59P18l51a65š80i79l 5714577859385

proč ? příšerné řazení připomínající UAZ , zadní tuhá náprava - v jakékoliv, i mírné, zatáčce auto skákalo , motor náhle ztrácel výkon - bez příčiny - nakonec odstraněno po ca 5 návštěvách značkového servisu , jo a kde jsem jezdil ? Orlické hory - Velká Dešná , horská bouda , v létě v zimě ... snad vše

+3/−3
18.12.2012 16:28

Z90d19e71n69ě13k 16M65l11á96d31e48k 3336969736297

Plašil plaší a kalí vodu .... tvůj příspěvek je k ničemu

+7/−5
18.12.2012 15:51

M89i94l58o33š 46P55l34a25š98i12l 5514857589345

ale no tak, Vy rozumbrado :-P

+1/−4
18.12.2012 16:32

T75o54m65á60š 51V19ů62č62k37a 3429821541729

Byl jsem skoro 5 let majitelem tohoto vozu a nemohu si na nic stezovat. Samozrejme, ze to neni mercedes, ale co jsem ocekaval, to jsem od auta dostal a za celou dobu, nebyl zasadnejsi problem. Ano, razeni nebylo nejpresnejsi a v zime prerazovani s meziplynem. V zatackach odskakovalo, motor byl hlucnejsi. Nicmene si kladu otazku, pokud si kupuju takoveto auto, tak od nej ocekavam vlastnosti jako u nejakejch sportaku? Takoveto vozy si kupujou lidi, co potrebujou jezdit nekam do hor, tahat prives a ne litat 200 po dalnici a rezat kazdou zatacku co to da.

+9/−1
18.12.2012 18:44

R52a77d77k37o 68S28ü68t17t60ö 8801618361155

Ten kto dnes kupi commonrailovske kachle s 200k km v kolesach si koleduje o pekne drahe problemy. A takto velke auto s benzinovym trojlitrom - no dakujem pekne, to musi zrat aj zvodidla pri ceste.

+6/−8
18.12.2012 13:45

M53i62l46a54n 13Š14v23a25g48r96o72v77s41k22ý 9762799425958

Tys´ nám to vysvětlil... ;-D

+4/−1
18.12.2012 14:03

R94a13d71k78o 51S56ü33t73t57ö 8891158171475

Tak si to vysvetli sam - staci pozriet na cenu vstrekovacov. Jeden za 300 - 400 EUR, su tam 4 kusy. A to je len zaciatok. Aj Hyu aj Kia tejto triedy su zname poddimenzovanou spojkou, ked sa to raz rozoberie, treba uz menit aj spojkove lozisko, aj zotrvacnik. Dalsie prachy v cudu. A ked sa k tomu prida zadrete turbo a CR cerpadlo s vadnym regulatorom tlaku paliva, to sa fakt oplati kupit benzinak 3.5 V6.

+1/−1
18.12.2012 19:41

S14t78e88p82a57n 18T74o95t38h 8508689385628

No a co?? Taky se tam da dat treba plyn ze...

+3/−1
18.12.2012 14:18

P38a40v95e49l 37S93t82a11v29j40a19n50í89k 1670126560801

No nevím, mám 3.5 litr v těžkém pětimetrovém sedanu a žere jenom benzín, svodidel si zatím nevšímá. Jedna paní povídala…

+6/−1
18.12.2012 16:47

D49a67v58i90d 65R40y37c42h86e96t83s86k30ý 9176431370820

Nemám to, neznám to, ale nelíbí se mi to a je to na nic. :-)

0/−3
18.12.2012 17:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.