Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Golf do sněhu: české auto roku dostává pohon všech kol

První golf s pohonem všech kol syncro vyjel v roce 1986 a vypadal skoro jako expediční speciál. Za těch skoro třicet let se verze 4x4 stala stálou součástí ceníku německého bestselleru. Čtyřkolka doputovala už i do nejnovější sedmé generace. Talent pro jízdu v blátě a sněhu však skrývá. Pohon všech kol prozradí jen nenápadný nápis.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M51i65l75a55n 28Š51v47a85g38r71o41v25s70k66ý 9562429295978

"Řidiči a spolujezdci může vadit široký středový panel, o který se mačká koleno" - nová Xara nemá žádný středový panel a jde to.

+1/0
22.2.2013 19:10

J98a27n 59M20o15h73y19l98a 3948608356708

Zaprvé je to Xsara, když už a zadruhé, Xsara středový panel má.

0/0
23.2.2013 15:01

M44i71l14a30n 33Š94v31a81g97r75o53v66s82k66ý 9682469935678

Kde?

http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/259978-toto-je-kabina-noveho-citroenu-c4-picasso/

0/0
24.2.2013 9:32

M61i57l87a62n 78Š18v76a55g75r59o66v26s76k11ý 9922109365948

Xara, neXara - nejedná se o auto, ale o to koleno. ;-D

0/0
24.2.2013 9:34

K47a70m34i59l 30D31o54l59e76z53e46l 6362256414432

pry 1.9Tdi zatlaci do sedacek. dobra hlaska ....

+1/0
22.2.2013 18:30

J96a22n 43Č46e39r13n37ý 3855358715

Tu dvojkovou čtřkolku chci !! R^

+2/0
22.2.2013 16:54

J43a29r54o34m48í12r 30K88r33á48l 4240809934139

Jo, ta je pěkná ! :-)

0/0
22.2.2013 19:58

P46e28t11r 62P60o42s27p69í93š18i35l 4318654686526

Co tam v tý redakci berete? Taky bych si dal.

0/0
22.2.2013 14:26

D98a79v24i82d 10R13y36c93h96e79t86s68k44ý 9476531320470

A najednou je z golfu persona, kterou poznáte na první pohled a výkřik odvahy modernou.

 

Co tam zase blbnete? ;-D

+2/0
22.2.2013 9:48

J39i18ř54í 17Š82v68e48c 6516891341217

Produkty "Das Auto", tak to ani omylem...

+4/−5
22.2.2013 8:21

L93a52d63a 63N80o53v92a21k 4122983427

nechcu...

+4/−1
22.2.2013 2:29

K53a94r88e38l 53V45a17c39h52u42t 9663712419613

Chápu...  Malé auto s 2-litrovým turbodieselem? ... Proč? .. a .. Nač?  .. Někdo snad jezdí do své horské chaty skrz mladší stromky, kleč a kosodřevinu? ;-D

Aha - leda tak... ;-)

0/0
22.2.2013 6:21

R61a78d15k79o 56S79ü53t73t56ö 8111158391975

Pretoze to male auto vazi 1 a pol tony, aby bola bruselska safety-loby spokojna. Keby to  malo koni menej, bol by to lenivec. Jazdil som so vselijakymi autami a dosiel k zaveru, ze do dnesnej dynamickej premavky je potrebnych 100 koni na tonu, aby to bolo OK. Vsetko ostatne je kompromis, hlavne v pripade atmosferickych motorov. Nenadarmo Fabia 1.2TSI 77kW v sprinte a dynamike na hlavu porazi korejske Rio II, ktore je papierovo silnejsie.

+3/−1
22.2.2013 7:16

K52a89r58e40l 76V20a27c63h11u35t 9323512249973

Jo tak. Jste příznivcem dnešního "dynamického provozu".  Já ne.  Zatěžuje to matičku Zemi, stojí to zbytečně moc peněz a hlavně - STOJÍ to moc lidských životů... :-(

+1/−1
22.2.2013 9:39

L24a27d95i79s98l23a14v 21M64i97k30a 1621349404924

Kde je ta krásná doba, kdy ještě ekopošuci nerozhodovali o tom co se má vyrábět a co ne, krásné 8-12 válce a ne tyhle 1-2 litrové 2.3.4 válce....

+3/−2
22.2.2013 9:47

L68a95d15a 46N26o83v24a45k 4702763817

vždy když si vezmeš do úst slovo eko, běž si nafackovat.. Víš o tom se vší pravděpodobností kulový, ale chytrej jsi jako Petřínská rozhledna...:-/

0/−5
22.2.2013 10:46

M38a22r88e83k 51H80r77u78b16y 6727712201638

Bohuzel ma pravdu: downsizing je vymysl z Brusele, ani ho nevyzaduji zakaznici, ani nema zadny realny prinos, a navic direktivne brani pouzivani normalnich motoru. A k tomu vsudypritomna nalepka EKO :-/Rv

+2/0
22.2.2013 14:42

V39í62t 59N66o25v18á79k 5974815381219

vy jste asi milovník motorů které splňují rovnici čím menší objem, tím větší spotřeba(samozřejmě na silnici, v laborce je to se spotřebou super)?

0/0
22.2.2013 17:24

T91o22m81á54š 28V35e36l52e86m86a76n 4805605157943

nejde ale snad o dynamický provoz, ale o výkonovou rezervu pro případ potřeby. S TSI motorem v oktávce jezdím poměrně ekologicky (město 5.5-6.5L ) a když je třeba, rezerva je vždy po ruce ...

+1/−1
22.2.2013 11:47

D58a92v58i77d 53R21y52c47h25e65t60s16k36ý 9156851580350

Až na ty rozvody.

0/−1
22.2.2013 14:13

T78o10m67á17š 34V31e50l30e61m62a39n 4485385657543

Rozvody už nejsou problém - u starších se to vyměnilo (pokud na to servis nebo majitel dbal..), novější už to měly v pořádku.

+2/0
22.2.2013 14:27

D46a57v60i29d 70R16y29c75h51e15t96s10k63ý 9606391920700

Ano, to je stanovisko VW. :-/

+1/−1
22.2.2013 14:31

T72o25m73á35š 83V33e51l22e45m91a52n 4955855487313

a taky zkušenost kolegy se oktávkou 2010 a moje s oktávkou 2012...

+2/0
22.2.2013 15:02

M44a98r47t23i97n 95S94v44ě24t36l28í20k 7431370297312

to jsem netušil, že se fabie chce srovnavat s riem ;-D;-D

0/0
22.2.2013 10:57

M58a21r12e51k 83H61r24u95b13y 6907102861798

proc ne?

0/0
22.2.2013 14:43

V70í86t 94N41o34v23á71k 5344955531499

ta vůle ke srovnávání přišla z druhé strany

0/0
22.2.2013 17:40







Najdete na iDNES.cz