Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Golf do sněhu: české auto roku dostává pohon všech kol

První golf s pohonem všech kol syncro vyjel v roce 1986 a vypadal skoro jako expediční speciál. Za těch skoro třicet let se verze 4x4 stala stálou součástí ceníku německého bestselleru. Čtyřkolka doputovala už i do nejnovější sedmé generace. Talent pro jízdu v blátě a sněhu však skrývá. Pohon všech kol prozradí jen nenápadný nápis.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26i25l48a76n 52Š25v54a79g62r13o31v78s97k39ý 9452509555438

"Řidiči a spolujezdci může vadit široký středový panel, o který se mačká koleno" - nová Xara nemá žádný středový panel a jde to.

+1/0
22.2.2013 19:10

J26a73n 29M79o48h48y52l52a 3348678716958

Zaprvé je to Xsara, když už a zadruhé, Xsara středový panel má.

0/0
23.2.2013 15:01

M97i63l74a47n 44Š93v10a75g67r48o46v95s49k12ý 9912309675748

Kde?

http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/259978-toto-je-kabina-noveho-citroenu-c4-picasso/

0/0
24.2.2013 9:32

M17i44l13a95n 12Š13v98a46g75r10o33v98s90k85ý 9172659145678

Xara, neXara - nejedná se o auto, ale o to koleno. ;-D

0/0
24.2.2013 9:34

K13a60m94i50l 49D78o74l77e36z32e39l 6462556314842

pry 1.9Tdi zatlaci do sedacek. dobra hlaska ....

+1/0
22.2.2013 18:30

J58a60n 36Č92e12r60n70ý 3475978275

Tu dvojkovou čtřkolku chci !! R^

+2/0
22.2.2013 16:54

J10a51r67o57m60í88r 83K97r34á27l 4160799654939

Jo, ta je pěkná ! :-)

0/0
22.2.2013 19:58

P33e30t33r 76P76o16s39p53í12š24i41l 4348804716126

Co tam v tý redakci berete? Taky bych si dal.

0/0
22.2.2013 14:26

D16a42v22i96d 32R49y36c17h29e75t43s55k48ý 9316141770770

A najednou je z golfu persona, kterou poznáte na první pohled a výkřik odvahy modernou.

 

Co tam zase blbnete? ;-D

+2/0
22.2.2013 9:48

J94i42ř69í 80Š37v93e70c 6906871551497

Produkty "Das Auto", tak to ani omylem...

+4/−5
22.2.2013 8:21

L53a25d35a 18N21o94v27a83k 4932823427

nechcu...

+4/−1
22.2.2013 2:29

K53a95r23e14l 11V43a59c90h31u97t 9453632399483

Chápu...  Malé auto s 2-litrovým turbodieselem? ... Proč? .. a .. Nač?  .. Někdo snad jezdí do své horské chaty skrz mladší stromky, kleč a kosodřevinu? ;-D

Aha - leda tak... ;-)

0/0
22.2.2013 6:21

R12a30d78k47o 51S15ü44t93t86ö 8621148491355

Pretoze to male auto vazi 1 a pol tony, aby bola bruselska safety-loby spokojna. Keby to  malo koni menej, bol by to lenivec. Jazdil som so vselijakymi autami a dosiel k zaveru, ze do dnesnej dynamickej premavky je potrebnych 100 koni na tonu, aby to bolo OK. Vsetko ostatne je kompromis, hlavne v pripade atmosferickych motorov. Nenadarmo Fabia 1.2TSI 77kW v sprinte a dynamike na hlavu porazi korejske Rio II, ktore je papierovo silnejsie.

+3/−1
22.2.2013 7:16

K44a52r14e29l 83V93a61c87h72u67t 9333922379403

Jo tak. Jste příznivcem dnešního "dynamického provozu".  Já ne.  Zatěžuje to matičku Zemi, stojí to zbytečně moc peněz a hlavně - STOJÍ to moc lidských životů... :-(

+1/−1
22.2.2013 9:39

L95a33d51i18s61l95a69v 18M73i48k46a 1521779974594

Kde je ta krásná doba, kdy ještě ekopošuci nerozhodovali o tom co se má vyrábět a co ne, krásné 8-12 válce a ne tyhle 1-2 litrové 2.3.4 válce....

+3/−2
22.2.2013 9:47

L18a60d98a 60N18o25v47a27k 4772613687

vždy když si vezmeš do úst slovo eko, běž si nafackovat.. Víš o tom se vší pravděpodobností kulový, ale chytrej jsi jako Petřínská rozhledna...:-/

0/−5
22.2.2013 10:46

M76a59r39e62k 55H54r23u74b48y 6697452531518

Bohuzel ma pravdu: downsizing je vymysl z Brusele, ani ho nevyzaduji zakaznici, ani nema zadny realny prinos, a navic direktivne brani pouzivani normalnich motoru. A k tomu vsudypritomna nalepka EKO :-/Rv

+2/0
22.2.2013 14:42

V53í65t 36N77o64v82á40k 5264635371639

vy jste asi milovník motorů které splňují rovnici čím menší objem, tím větší spotřeba(samozřejmě na silnici, v laborce je to se spotřebou super)?

0/0
22.2.2013 17:24

T17o33m42á29š 25V57e15l72e56m92a28n 4195785217913

nejde ale snad o dynamický provoz, ale o výkonovou rezervu pro případ potřeby. S TSI motorem v oktávce jezdím poměrně ekologicky (město 5.5-6.5L ) a když je třeba, rezerva je vždy po ruce ...

+1/−1
22.2.2013 11:47

D90a38v13i59d 88R72y16c57h16e51t88s69k61ý 9946301510230

Až na ty rozvody.

0/−1
22.2.2013 14:13

T32o74m54á32š 22V93e59l89e63m71a96n 4585355557563

Rozvody už nejsou problém - u starších se to vyměnilo (pokud na to servis nebo majitel dbal..), novější už to měly v pořádku.

+2/0
22.2.2013 14:27

D66a72v90i12d 23R13y48c90h11e74t35s76k35ý 9876531770350

Ano, to je stanovisko VW. :-/

+1/−1
22.2.2013 14:31

T50o14m86á14š 66V69e78l43e53m68a34n 4105185977793

a taky zkušenost kolegy se oktávkou 2010 a moje s oktávkou 2012...

+2/0
22.2.2013 15:02

M94a41r12t88i13n 28S37v19ě83t82l53í56k 7851270337112

to jsem netušil, že se fabie chce srovnavat s riem ;-D;-D

0/0
22.2.2013 10:57

M20a93r70e17k 31H68r52u98b12y 6227672691438

proc ne?

0/0
22.2.2013 14:43

V23í90t 92N75o55v80á92k 5844635741179

ta vůle ke srovnávání přišla z druhé strany

0/0
22.2.2013 17:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.