Diskuze
Toyota Auris: dobrá cena, dynamický design a hybrid za rozumné peníze
Děkujeme za pochopení.
V38í66ť70a 36K59r57u47t46i97š
Hybrid? Nenechte se vysmát. Za příplatek 90tKč auto, které na elektriku ujede celé 2 km. A spotřeba 3,8l, která je za měřená v nesmyslně nadefinovaném "kombi" cyklu, trvajícím pár minut (za které se samozřejmě baterky totálně vybijí a dál jedete jen na benzín/naftu), ale výsledkem je papírově nádherná spotřeba. Reál bude okolo 5 při normálním ježdění.
Obdobně výkonná auta srovnatelné velikosti na benzín dnes mají v turbu objem +/- 1,4 litru a reálnou spotřebu okolo 6 - 6,5l. Tzn. že příplatek za hybrid se "zaplatí" po najetí tak 250tkm. Kolik ale za tu dobu vrazím do výměny baterií?
J76o40s73e52f 75L54e38b72d77u19š79k40a
Hybrid o 160 tisíc dražšší, nikdo vám nesdělí, jak dlouho vydrží baterky a kolik stojí výměna. Natož aby to dal písemně se zárukou. Spotřeba, dle testů v Anglii srovnatelná s nehybridem, dokonce měl hybrid spotřebu o deci větší. Tak proč to kupovat? Dražší, těžší a nákladnější.
V85r53a97t86i23s94l38a40v 38B26e96n62e90š
Do soucasneho Aurise stoji cca 35k, v prvnich (>13r) Prisusech jsou stale puvodni. 100kW Auris je o 100kg lehci nez obdobne vykonny 2l diesel. Provozni naklady jsou u stejne vykonneho auta o ~1/3 nizsi. A to pisi na zakladne vlastni zkusenosti, jelikoz Aurise HSD mame. Praha <5l/100km, okrsky ~4.5l/100km, D1 Pha-Ova 5.5l/100km pri tachometrove 140km/h. Hybrid neni o spotrebe, ale o pohode v cestovani. Jde o idealni auto pro nekoho, kdo se nechce prilis zalamovat na jaky rychl. stupen ma jet, jak se rozjizdet do kopce apd. - viz ma zena.
P27e11t31r 26M75a94l39i50š36k72a
Já bych spíš uvítal auta, kdy spalovací motor bude sloužit jen jako generátor.
J46i61ř18í 16H69o60l43ý
Zase jedna napodobenina hybridu!!!! Kdyby alespoň dali 10-20kWh baterii tak by to snad mohli nazývat hybridem? Ale takhle?
A to ani nemluvím o tom, co kdyby hybrid měl naftový motor - to by šla spotřeba teprve dolů!!!
F21r60a40n37t36a 51V60o43p84r10š45á26l34e89k
Nešla viz. srovnávací test Peugeotu 3008 dieslel-hybrid a Toyoty Prius+ benzin-hybrid ve Světě motorů. Peugeot to projel na celé čáře, Toyota vyšla v běžném provozu jako úspornější a uživatelsky příjemnější auto, Toyota si vzala nějakých 5,2 l/100 km, Peugeot okolo 6.
V15o80j40t89ě17c66h 18K26r78á92l13í38k
Dobrá cena???. Za ty peníze se dají koupit pěknější a hlavně lepší auta.Není to reklama od zástupce fy. Toyota?
M80a79r23t85i33n 80S75e39d84o55n82a
Je fakt ze Toyota je v Evrope predrazena o 30% nez ve zbytku sveta, ale ohledne kvality vyrazne vycniva nad svou konkurenci.
P70e23t78r 96Z54d60e21n16ě96k
Hybrid ===> zbytečně složité. BTW skutečný řidič pro rozjezd do kopce nepotřebuje nějakého asistenta
M46a59r40t79i77n 25S61e92d34o93n80a
El. brzda, tempomat, autom. prevodovka, parkovaci senzory, autom. klimatizace, el. stahovani oken jsou veci, ktere zjednodusuji rizeni a usnadnuji zivot. Zit se bez toho da, ale pokud casto jezdis tak jses za tyto hracky rad.
M46a33r96e69k 79K29l97u76f63a
Je to pěkné, i když zadek mi připomíná nějakého Hyundaie. V Toyotě jsem pár let jezdil a nedám na ní dopustit. Kvalitní, spolehlivé auto. Bohužel jim (konkrétně u tohoto modelu) asi nikdy neodpustím, že se vzdali tradičního pojmenování Corolla.
K94r14y59š97t68o76f 38L68a63n64í67k
corolla se jeste vyrabi, jako sedan. ale taky bych ten nazev radeji videl na Aurisu, jenze zatim ma jen kratke verze. uz se tesim na tu dlouhou pristi rok.
M86a16r91e31k 49B43a17r17t28k82o
Bohužel nic pro mně. Při mych 1,9 metru nemám rád hlavu zaraženou do stropu.
M14a89r73t45i47n 25S18e27d35o62n44a
Celkem problem vsech aut nizsi stredni tridy z Japonska ci Koree. Aurise jsem mel 2,5 roku (sluzebni) vyhled z nej byl velmi spatny, hlavne ve meste. Pred semaforem jsem musel stat 5 metru. Kia Ceed je na tom jeste hure.
M51i56r51o54s80l81a18v 47K33n33í70ž38e
dynamický design? a čo vy si představujete pod takýmto slovom?
I23g59o26r 15J48a39n84í89č68e45k
Podle evropské legislativy žádný "full-hybrid" neexistuje ;)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč