- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak finty s predajom v bazare snad pozna uz kazdy. Pozerat sa na najazdene kilometre nema ani vyznam. Opotrebovanie interieru a podobne... No, kazdy schopny predajca to vymeni a vybavene... Idealne je kupit auto nove, alebo auto od niekoho znameho....
Auta prodávám, ale každej přeci ví, že na origo diadnostice skutečné Km naběhnou. Ubrat skutečné najeté Km dnes umí snad skoro kazdý, je to prasárna.
Řízný článek, jde k jádru věci. Jen více takových a Křišťálově čistá lupa vás nemine ani v dalších letech.
Trik to je do té doby, dokud je skutečné vozidlo v Německu a to druhé s nižším nájezdem jen v inzerátu. Jakmile dojde k realizaci dovozu a ke stočení tachometru, pak je to podvod, který by se měl trestat jako každý jiný podvod. Znám mnoho prodejců a bohužel vím, že takto se to dělá. Mám na mysli stáčení tachometrů. Stáčí se dovezená auta a stáčí se i ta původem z ČR. Proč? Jirko, jinak to ani nejde, dostávám odpověď. Auto s 200 tkm není možné prodat mezi ostatními stočenými, která mají 100-120 tkm. Odhaduji, že v českých bazarech je 99% dovezených vozidel se stočeným tachometrem. U českých vozidel to bude tak 50%. Ale dělají si to lidi - kupující sami. Mnohdy jim to vůbec nevadí nebo nepátrají po tom, zda je vozidlo stočené. Přitom je to jednoduché. Auto bez kontroly servisní knížky, kontroly VIN nebo kontroly v servisu kde bylo vozidlo servisované bych nikdy nekupoval. Auto se stočeným tachometrem bych už z principu nekupoval. V Německu jsou mnohem kvalitnější vozy, ale doporučoval bych kupovat jen individuálně nebo s nějakým dovozcem, jako třeba iDovoz.cz. Auto v ČR bych kupoval jen po důkladné kontrole. Než koupíte ojetý automobil, prověřte si o tom voze vše, co je možné. Po koupi už bude pozdě.
Pardon, ale ten Váš příspěvek, to je blábol na blábol. "Auto se stočeným tachometrem bych už z principu nekupoval" - a jak to poznáte? :-)
V Německu už dávno není trh s automobily tak easy jak býval, v Německu s auty už dlouho kšeftuji především Turci a jsou snad ještě větší podvodníci než Češi.
No když si jedete koupit auto do Německa k podobným podvodníkům jako jsou tady, tak se pak nedivte.
Myslím, že všichni významní výrobci aut mají na svých stránkách prodej ojetých vozů, kde si můžete vybrat auta, která jsou u jednotlivých dealerů, většinou přijatá na protiúčet, prohlídnutá a někdy i se zárukou. Kupovat u Turků nebo Jugošů ojetiny je úplná kravina.
Co sleduji ve svém okolí - čím dál více se vyplácí odjet do Německa a koupit vůz přímo tam, byť na blind. Pokud chci rozumné auto do čtvrt milionu, v ČR si jako nové koupím max. očesanou Fábii nebo Thálii, což snad za auto ani nepovažuji. V bazaru seženu stočenou Octavii 3x bouranou, propálenou od cigaret, apod. V Německu za tu cenu seženete vymazlené Bávo, Pašíka, Audinu, atp. Třeba nebude mít 45 tis. najeto, ale Němci dávají svým autům úplně jinou péči, než Češi, kteří jezdí do té doby, než se něco pokaká. Stav německých silnic ani nemusím komentovat. Než se spoléhat na překupníky, je ideální si vzít na týden volno a projet okolí Mnichova. Se základní němčinou si vystačíte a přivezete si pěkné a zachovalé auto..
Dal bych Ti bod nebýt keců, že Fábie nebo Thálie nejsou auto. Můžeš říkat, že to jsou auta levná, nebo nekvalitní, ale auta to zcela nepochybně jsou.
Uzákonění přetočení tachometru jako tresného činu podle např. Německa u nás nikdy neprojde. Už je to politicky neprůchodný. Ti kluci z AAA financujou přes tu jejich dopravní nadaci fůru ofiko i neofiko projektů, nakontaktovali do toho např. Topolánka a další členy z mocenských elit, zákony tak budou přijaty nebo odmítnuty s přihlédnutím k přání téhle podnikatelské skupiny. Sami v tom businessu točej slušný miliardy, Ten Toník z áček co se vydává za australana, ale je narozen v Čssr a jen se nechal z neznámých důvodů přejmenovat aby z nějakýho důvodu možná zakryl minulost sám ojetinám moc nefandí. Tehdy když jako první kupoval novej rolls tak se proslýchá, že to mělo při přebírání trochu škráblej blatník a hodil ho fabrice na hlavu.
Český zákon dávno zná trestný čin podvodu. Je zbytečné to specifikovat na stočení tachometru.
Taky se ptáte, proč stát, který do všeho strká svůj nos a vše chce regulovat, nechávájí dlouhodobě tyto podvody klidným ? No přece nižší cena = nižší DPH. V nastavení férových opatření by byl sám proti sobě a svým zájmům.
A že na to doplatí obyčejný občan? Ten je mu přece naprosto ukradený !!!
Je to normalni podvod, takze to trestne je. Ale samozrejme vysetrit to da trochu prace, takze je snazsi hodit vinu na neexistenci specialniho zakona
I pro mne jako duchodce je ponizujici kupovat proprdenou ojetinu v niz si vozil zadek prede mnou nekdo jiny.
Jeste loni jako pracujici jsem neakceptoval koupi ojetiny v zadnem pripade a dnes jako duchodce se nic nemeni. Moje zena si koupila na jare 2012 Chevy Camaro , a ja kupuji ted mezi svatky take nove auto, pravda ne sportovni. Nemam je rad. V zivote jsem vsak ojetiny mel. Prvnich par mesicu po pristehovani do USA jsem koupil Ford Pinto, pak Escort a po te Bronco II. Pak uz jen nova kazdych 5 let.
Někomu zas připadne ponižující koupě nového auta, které po vyjetí z obchodu okamžitě ztratí 30% hodnoty
Zakladni problem je na strane poptavky, protoze prece skoro kazdy chce auto par let stare s 80-120tkm na tacho. Tak se tomu prizpusobi I nabidka. Co na tom, ze ty auta maji bezne 200-400tkm.
A zkuste prodat auto, kde priznate skutecne kilometry, nebo dokonce nejakou bouracku. Osobne jsem takto prodaval Oktu, kde po 8 letech pripadalo vsem zajemcum 180tkm hodne, a jeste k tomu tukla. Jste se zblaznil, vzdyt jsou auta s najezdem polovicnim a navic nebourane. Nakonec si ho vzal kamos a jezdi s nim bez problemu uz dalsi 4 roky.
svádět na poptávku je naprostý úlet. Když to přirovnám k potravinám: Pokud budou lidi ochotni platit za salám 100 Kč/kg, způsobí trh, že budou pouze kvalitní výrobky ? Nezpůsobí. Kvalita bude stejná jako nyní, akorát budou vyšší marže.
Základem problému jsou nepatrné sankce za stáčení.