- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"motory 1,2 a 1,6 vyvinuté vývojovou kanceláří AVL" - co to jako má být??
Ani kdyby to bylo o 80% levnější než VW tak bych to nerisknul. Hledám důvod pro koupi tohoto článkem tak vychváleného auta, ale nenapadá mě jediný, a 8palcový displej to určitě nebude.
Drobná vývojářská firmička s víc jak 5000 zaměstnanci.
Na porovnani:
Qoros a nova echt gut Octavia III:
http://www.mainpump.ru/image/2012/11/09/4732-13.jpg
http://www.auto.cz/skoda-octavia-3-oficialne-odhalena-71822/foto?uid=50c7394be85e9
Ceed:
http://www.auto.cz/nova-kia-ceed-2013-60-novych-fotografiich-66056/foto?uid=4f795e3e302cb Golf: http://www.auto.cz/vw-golf-vii-prvni-zive-dojmy-70063/foto?uid=506451b327c5c
Budou to mít v Evropě těžké, protože aby o tom autě evropan začal uvažovat, muselo by stát cca 60% toho co evropská konkurence, ale za tu cenu to nebudou schopní vyrobit. Oni to totiž nebudou schopní vyrobit o moc levněji než evropská, japonská, nebo korejská konkurence.
Zde http://auto.pravda.sk/magazin/clanok/133685-cinania-kupili-dizajnera-mini/ je na obrázku poněkud hezčí Choroš.
Takže rakouské auto vyráběné v Číně? Až uvidím výsledky testů, tak uvěřím. Sám mám korejské auto, moje první neevropské auto a plná spokojenost. Kvalita a spolehlivost výrazně lepší jak u evropských aut.
ne, naopak - čínské auto vyráběné v Rakousku
Sorry, ale 10% pod vw mě nepřesvědčí...
10% pod VW? Ambiciozní .... Bude to vnímáno jako čína, takže 10% pod Fiat, PSA nebo Renault už bude úspěch.
stále málo. Aby to mělo v Evropě úspěch, musí to být cenově 10% pod Hyudaiem vyráběným v Indii
Jak píšou kolegové. 10% mínus, to je prd. Aby uspěli v Evropě, jejich cena musí být nižší nejméně o 40%. Jenže na to nikdy nedosáhnou. Za 60-80.000 si zákazník raději koupí kvalitní zázemí, servis a jistotu od VW, než tohle.
Když dnes kupují H/K tak proč by nekupovali tohle?
Kdyz to Cinan neumi sam, tak si za sve cinske, buhvijak nabyte, nezdanene prachy koupi par inzenyrku s posramocenym egem ze zapadackych firem. Vysledkem bude akorat vetsi nezamestnanost, kdyz se to bude dovazet, nebo zavirani mistnich firem jako jsou Opel, nebo PSA. Ano, pro zakaznika to nejlepsi, ale ne za kazdou cenu.
Dizajnove akceptuju tomu zadni cast, predek je nuda.
takže zezadu passat zepředu trochu od Renaultu Fluence, trochu Kia... zase se nám soudruzi trochu inspirovali, ale dobrá zpráva je, že aspoň nejsou natolik drzí, že by na evropskej trh poslali totální kopii čehokoliv, jaké si vyrábějí pro svůj vlastní trh
to je tezky, dnes uz kazde auto se bude necemu trochu podobat. vsak jde taky jen o oplechovana 4 kola.