- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Holt, kdo chtěl tnekrát 12válcové kupé, měl lepší, když si objednal BMW 850i (za 140 000 DM).
Ale design XJ 220 byl pěknej, o tom žádná - taky jsem na něj chodil do Vodičkový slintat....
Přesně: Nejdřív na Všeobecnou Československou výstavu a pak do autosalónu ve Vodičkový!
Jaguar XJ 220 považuju za jeden z nejkrásnějších supersportů vůbec.
Zde je má zmínka o jiném supersportu z té samé doby:
http://hassan.blog.idnes.cz/c/283836/Vaclav-Kral-byl-Pininfarina-ceskeho-designu.html
jestli se nepletu tak tenhle kocar drzi cesky oficialni rychlostni rekord z dnu rychlosti na mosnove.
tak ne :-) uz je prekonan, ale trvalo to 17 let :)
Nadherny nadcasovy (stale) auto, to seriovy 'bez S' je hezci. Nicmene 6V nebo 12V, vubec se nedivim ze to nikdo za tu raketu nechtel. Obyc dvere, obyc palubka, za tu raketu si hodne podrizli tvurci vetev. Svezeni musi byt samozrejme naprosto fenomenalni, sam mam V8 Firebirda (samo tomuhle nesaha ani po podrazky bot) a svezeni je s husi kuzi i prave diky archaickym resenim.
Tady někdo z iDNES koukal na video Autocaru :-)
Myslím ale, že článek vyzněl příliš negativně. Dyť to auto je obrovská nedoceněná legenda, sice symbol komerčního nezdaru, ale bylo nejrychlejší, vypadalo a stále vypadá neskutečně a... NEED FOR SPEED :-D