- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vymetání se zákazníkem je pro Škodu klasické
Tak za chování testovacích jezdců to nekoupím - 3.1.2013 cca 02:00 dálnice D8 - 2 nové octávky za sebou, jakmile jsem se snažil se jedné udržet - druhá se mě snažila vytlačit z cesty.
Pokud Škoda Octavii předraží jako Rapida, tak neprodají tolik vozů, kolik čekali. Reálná cena nejlevnější verze by měla být na úrovni Golfu či Leonu, tedy někde mezi 315 000 - 340 000 Kč. Podle mne bude díky většímu kufru a délce Octavia v základu asi 329 900 Kč, ale nejspíše s osekanou výbavou a základním 1,2/63 kW. To je však cena, za kterou by pak současný Rapid se stejným motorem za 299 900 Kč byl defacto neprodejný. Škoda má dvě možnosti, buď Octavii nasadit výše nebo Rapid zlevnit. Podle mne je pravděpodobnější druhá varianta, neb přichází jako poslední ze 4 a musí tedy zaujmout, neb lidi už začínají pozvolna chápat, že kufr není prostě všechno a většina lidí ve městě ho stejně nevyužije a hůře se pak s tím parkuje.
Octavia je velikostí a charakterem úplně jinde než golf. Myslím, že může být klidně dražší, já bych si kvůli padesáti tisícům golfa namísto limuzíny nekoupil.
Jak to tak ctu jednotlive prispevky, chtel bych mit Vase starosti. Auto jako auto.
To bych chtěl vidět člověka,co si konfiguruje a objednává auto,které viděl jen na fotkach a ani neví kolik to bude celkově stát.Pochopil bych to někde u Ferrari nebo jiných klenotů,kde kupující nehledí na každou korunu,ale v této třídě-cenové hladině jde především o peníze.Jestliže si objednávám auto za cca 500 000 a nakonec mi vyjde na 600 000 ,tak to může být vražedný nárust.Podle mě je to totální nesmysl.
Škoda že desing zaostává min. o 7 let. Z boku je to Audi A4 2006... :-( Chtělo by to trochu odvahy, i když vím že to VW nepovolí.. :-)
Audi je stejné tak patnáct let a stejné jsou i všechny modely.
Ty spotřeby jsou laboratorní. Greenline má skutečnou spotřebu 5 litrů, ale i tak je to slušné. A stačí jí na to 5ti stupňová převodovka. Nějak ale ztrácím přehled jaký je rozdíl mezi Rapidem a Oktávkou.
Škodovka prostě vyrábí to co se vejde na podvozek VW. Ale proč mezi Fabii a Oktávii narvali Rapida, to mi fakt uniká. Škodovka vyrábí bodně modelů, ale chybí jí malé auto a chybí jí 7místný wagon a slušné SUV (Yeti je takový polotovar). On v podstatě i Roomster je takový polotovar a kočkopes. Čekal bych, že automobilka přijde s něčím, co se bude prodávat a u čeho bude naděje na zisk. A to Rapid určitě není.
Kdy už konečně vyvinou pořádné auto, aby nemuseli každu chvíli vymýšlet nový typ? Jakou zásadní chybu má starý typ, že se přestává vyrábět?
je okoukanej a vývoj se nikdy nezastaví, tak nemůžeš vyvinout uplně vivinuté auto. I člověk se furt vyvíjí...
Podvozkově je O III downgrade. Zatímco OII měla u všech motorizací na zadku multilink, nová Octa ho bude mít jen u nejsilnějších motorů.
Ale český knedlík, který kouká hlavně na velikost báglu za zadními sedačkami, do toho půjde i za 8% vyšší cenu
A dodáme, že ty nepoznáš, co tam je, ani když tím pojedeš.
mohla by se v základu prodávat bez kol - kola by byly jenom ve zvláštním paketu