Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Ford Kuga je větší, vybavenější a s rozumnější cenou

Druhá generace SUV se zvláštním názvem je o skoro 200 tisíc levnější než před čtyřmi lety ta první: 560 tisíc Kč je obdobná suma, jakou chtějí i konkurenti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T88o69m94á77š 42V19a70l46d65e42r 7323840279

SUV je asi jen o vyšší stavbě vozidla. Mám předokolku a vyjel jsem zatím vše na horách. Je pravda, že jsem musel opatrně předjíždět ty co to moc neumějí a jezdí prostředkem, ale nemusím to pak za nimi opět rozjíždět. Chce to jen výborné zimní pneu. A na horách na zasněžené louce do kopce v pohodě ,řetězy mám pořád nepoužité. (prodám, jsou velikost 50 :-) )  Tak snad pro lepší výhled a čtyřkolku pro větší jistotu v zatáčkách a nezpevněných površích. Určitě vyzkouším Ecoboost až bude v manuálu. Jsem zvědav. S SUV rozhodně nehodlám jezdit přes pařezy a křovím. Na to bych viděl off road kategorii.

0/0
8.1.2013 18:43

L60u85k39á52š 94V78a71ň20u70r72a 1455904693703

Celý život jsem jezdil s předokolkama (teda až na Passat 4x4) a nikdy jsem neskončil proto, že bych zůstal viset na spodku, ale proto, že se jedno kolo začalo protáčet a nebo předek neutáhl zadní nepoháněnou nápravu. Měl jsem auto i s ESP i BTCS. Oba tyto systémy přibržďují protáčející se kolo a ubírají moment na kolech. Ale i tak auto neprojelo. A to dokonce i na mokré louce. Nepomohlo ani couvání. Je to prudká louka a zůstává tam viset kde kdo. Nakonec jsem koupil KIA Sportage z roku 2007. Od té doby i s vozíkem plně naloženým dřevem nebo uhlím nemám problém kamkoliv vyjet. Projedu i 20cm bahna, zamrzlá cesta není problém. U dvoukolky ani z řetězy nešlo vždy všude vyjet. Ale je pravda, že Passat 4x4 taky projel skoro všude, ale asi 2x jsem si sednu na spodek a ani 4x4 nepomohlo.;-D

0/0
8.1.2013 22:56

T53o50m73á40š 26V34a14l18d71e70r 7373930649

Jezdím po většině po silnicích se zpevněným povrchem. Na mokré louky nejezdím právě proto, že nemám off-road. Louku jsem dal jako příklad, že se dá na  louku plnou sněhu jet do kopce i s dvoukolkou. Pokud někdo jezdí na chalupu v extrémních podmínkách je nejspíše záhodné si pořídit pohon 4x4. Taky bych to takto provedl.K mámě na hory jezdím taky opatrně. Silnice jsou samé serpentýny a někdy i led a haldy sněhu, jelikož silničáři dávají přednost hlavním silnicím. Jelikož je to párkrát za zimu, není nutné kupovat 4x4. Jen mám zkušenosti, že vyjedu po silnici cokoliv. Ale pořád v zimě vozím řetězy, lopatu, deku a plechovku písku, když jedu na hory.Zatím jsem nic nepoužil a manželka má připomínky, že vozím krámy  Vanu jsem taky neurazil jako známý, který měl pak moc problémů sehnat na konkrétní motor náhradní díly.Když vjedu na polní cestu snažím se jet tak abych neslyšel skřípající zvuky na spodku. To co se mi nepovedlo na polní cestě jsem jednou zažil ve městě, kde na výjezdu z parkoviště byla špatná hrana vozovky s přidanou dírou plné vody :-) a málem jsem poškodil spodní trubičky. To je tím, že jsem koukal, komu mám dát přednost.:-) Mě se SUV také líbí, ale nenarvu tam rodinu a psa. Takže jediná volba je kombík.. Až nebude potřeba kočárků, tak pak ano. Stejně dnes už každé rodinné vozidlo má velká kola, délku přes 4,5 m atd.A rozdíl ve spotřebě není už tak velký. Manželce se líbí bezpečnost SUV, ale Kuga byla příšerná a nyní ji znatelně vylepšili. přeji mnoho spokojených kilometrů.R^

0/0
13.1.2013 17:48

L86u33k23á42š 47V69a66ň79u91r79a 1915654623633

Osobně bych volil kompromis v podobě zvýšeného kombi. Ale to dělá jen Volvo XC70 a to je poněkud předražené. A pokud jde o 4x2, tak sice vyjede hodně, ale taky často končí s protáčejícím se jedním kolem (problém chybějící uzávěrky diferenciálu). Možná i to je důvod, proč si lidé stále více kupují 4x4. Je obrovský rozdíl jestli člověk tahá za sebou zadní kola nebo je má hnaná. Osobně si myslím, že by stačilo klasické 4x2 a do zadních kol dát elektromotory. Ono většinou to 4x4 je stejně potřeba jen na rozjetí a pomalou jízdu.

0/0
28.1.2013 8:32

M79a67r29e90k 49O94p 9409313180473

Exteriér jistě nepatří k tomu nejhoršímu, ale stále nechápu ten fordstyl interiér. Proč potřebuje Ford tolik čudlíků? Proč je ten display tak malý a navíc utopený? Proč je použit lesklý panel ve střední části? To je tragédie!

PS: už se vleze do dvěří 1,5litrová PEt láhev?

+2/−1
7.1.2013 15:16

L91u82k37á43š 90V57a93ň76u66r60a 1215894713443

Mě nejvíc vadí vyosený volant vůči sedačce (má to myslím i S-MAX) a mohutný tunel tlačící na pravou nohu.

+1/0
7.1.2013 13:20

P25e59p20a 86J89e86t93e72l 4964425639228

Je fakt, že ten interiér vypadá, jak kdyby tam rozmístili korejský magneťáky... hrůza. Zvenku nejhezčí auto ve třídě.

+3/−1
7.1.2013 13:16

L40u49k29á55š 71V14a94ň78u51r89a 1745894233403

Teda vypadá stále více jako Korejec. Myslím, že srovnávat by se měla verze 4x4 s dieselem, která je žádaná a ne básnit o předokolce. Protože koupit si takovéto auto bez 4x4, to je jako si koupit sporťák s motorem z trabanta. Sice to jede, ale jinak je to k ničemu. Pokud chci náhon jen an předek, tak si koupím normální auto, ale když chci něco do terénu, tak je 4x4 podmínkou. Měl jsem 20let Fordy a pěkně zlobili, teď mám KIA Sportage a plná spokojenost. Na Kugu jsem také koukal, ale má hodně špatné reference v terénu, náhon 4x4 se nedá ovládat. Více se mi líbí řešení, kdy si člověk volí zda chce 2H nebo 4H nebo 4L. Klidně může být i režim auto, který sám přiřazuje 4x4. Také by se mi líbilo, kdyby se mi na palubce rozsvítila informace, že se zapojilo 4x4. To bohužel ani KIA nemá. Ta má 4x4 automaticky nebo stále.

+2/0
7.1.2013 13:15

P67e11p92a 28J47e30t56e42l 4104625119668

"...když chci něco do terénu".... tak si nekoupím Kugu :)

+3/−4
7.1.2013 13:18

L34u74k83á79š 52V87a24ň45u84r89a 1805864193313

A k čemu je mi tedy Kuga 4x4? Potřebuju auto, které bude 80% jezdit po silnici a 20% po podmáčených a rozbahněných loukách a horských cestách, po zasněžených  a ledovatých cestách, po lese plném kořenů a pařezů. Ale potřebuju s takovým autem mít možnost zajet do podzemních garáží (max výška 190cm) a délka do 4,6metru. No a nesmí to být velký žrout paliva.

+2/−1
7.1.2013 13:24

M25a81r31t84i90n 18T92e71p49l73a25n 9637410105213

SUV nejsou do terenu. Uz vidim, jak nekdo skace po lese plnem korenu a parezu ve Sportage s jeji svetlou vyskou 17cm. Stejne tak Kuga aspon v minule generaci byla spis lestenka na silnici.

0/0
8.1.2013 1:02

I72v24a53n70a 91V61e17s64e15l14á 2831183359315

skakali jsme s ni v lese i po takovych divnych skalach, prorvali ji krovima a ruznyma porostama, prohanela se po testovacim offroad okruhu s rangerem, vyjela ci projela vetsinu, byl to extrem pro takovy auto ale dala to, stejne tak haldy snehu bez problemu ... nezatracovala bych ji ... i kdyz samozrejme f150 apod to nejni a nebude a jeji prednosti bude vetsinou silnicie, ale tak 30% terenu nekde v horach kde se clovek k chate sotva dostava je ok ... mam ji rada ;-)

0/0
8.1.2013 10:58

P46e85t20r 96H62á38j47e49k 4380232371514

Jak se pomocí GPS modulu zdarma přivolá pomoc? 8-o

+1/0
7.1.2013 12:27

P69a43v82e67l 78V72a69n73ě92č38e73k 4324133261411

Tyhle kosmické interiery pěkně drží špínu, nedají se ani jednoduše otřít, vzhledem k šílené členitosti. Nechápu, že se všichni teď toho drží. Např.staré focusy 2005 měly sice konzervativní interier, ale nic mu nechybělo.

+3/0
7.1.2013 10:48

L73u94k62á54š 32V81a74ň86u44r77a 1245134863833

Podívej se na Mitsubishi ASX nebo Volvo XC 70. Tam je čistý a přehledný interiér. Mám KIA Sportage 2007 a tam je interiér také čisty a málo členitý.

+2/0
7.1.2013 13:17

P31e54t20r 87K33r81i43z93e41k 3211543439136

K tomu otreni - staci pouzit mikrovlaknovou uterku. Rychle a jednoduche.

+1/−1
8.1.2013 9:13

Z28b29y53n46ě12k 98B82e25r66a63n 8369910723555

Pane Vaněčku, jaké máte zkušenosti s tímto interierem? Já dosti velké, mám C-maxe r.v.201,1 se stejným interierem a dá se lépe očistit než interiér ve Fábii. Protože stačí použít jen tzv švédskou utěrku.

0/0
8.1.2013 20:44

P40a94v83e56l 28V59a85n68ě55č40e37k 4704153861391

Svedska uterka nic nemeni na tom, ze to vypada naprosto silene. Ale je to samozrejme vec vkusu, me to proste pripada takove ... lacine ... jako radoby nadcasovy magnetak od cinanu. Nemam zkusenost primo s timto interierem, ale mel jsem jako nahradni vozidlo pujcenou KIU, ktera uz se tenkrat timto designarskym smerem vydala.

0/0
9.1.2013 0:22

P90e43t35r 78Š45e72b86e61s62t57a 7486600917

Romane Švidrnochu, autore tohoto clanku - pisete hloupost ! spotreba 11-13l ..?!?! To neni seriozni udaj. Uvadite ctenare v omyl ! Neverim Vam ! Jste tajny agent naftove lobby?

Kupujte "usporne" naftove motory a nasledne predrazene dily na motor,vyfuk.....

0/−9
7.1.2013 8:32

K57a97r78e91l 49J35u24r43c54e52k97a 1135749561241

2.0 - 120kW, 1.6 - 134kW, kdepak se nám to asi projeví, že? ;-D

+7/0
7.1.2013 8:36

P66a17v20e64l 57S46t31a89v48j40a20n97í90k 1440906970301

Kombinace těžkého vysokého auta s hloupou převodovkou. Koukám, že se jim podařilo atakovat spotřebu mého 3.5 litru s vyšším výkonem, to je celkem úspěch.

.

Jinak z toho interiéry bych měl asi zachvilku tiky, to je šílené. Je to podobný humus, jak když jsem sedl do Nissanu Juke.

+2/0
7.1.2013 10:01

P80e93t28r 30S25t93e26j61s87k35a26l 3869218214386

Jen se netes. Pokud by novinari testovali tvuj 3.5i tak by meli spotrebu 21/100 ;-D

+1/0
7.1.2013 10:53

P61a31v13e26l 36S57t21a61v46j10a87n56í57k 1360936620601

To nejde, já se nedostal přes 17 v městském provozu :-).

0/0
7.1.2013 11:02

D33a77d86a80k 40P61e77t80r 7931770464348

A jak rychle?

0/0
7.1.2013 13:29

D92a38d27a36k 93P70e42t33r 7391600294918

Benzínová 1,6 s dvojspojkovým automatem se spotřebou 11-13 litrů, no nekup to.

+1/0
7.1.2013 5:22

K47a69r92e31l 41V64a38c20h48u44t 9553592429563

Naftový dvoulitr s odpovídající spotřebou téměř 8 litrů ... no nekup to.

0/0
7.1.2013 8:06

K67a52r66e90l 42J29u92r34c52e38k55a 1335289751741

Což je o 3-5 litrů méně, že?

+1/0
7.1.2013 8:37

P69e23t63r 83S64t48e74j33s67k41a58l 3329868904456

Ste jak male deti. Benzinak je vykonejsi, levnejsi, ma automat a 2x vice otacek. Je jasne ze pokud tam dam manual a otacky jen do diesloveho maxima 3500 tak to bude mit +1l vic, co s nizsi cenou udela vhodnejsi volbu.

0/0
7.1.2013 10:56

L70u74k68á12š 38V22a39ň14u18r89a 1465234513273

Stávající Kuga s 2.5T 147kW sežere v průměru 13 litrů benzínu. 1.6 ECOBOOST má 134kW, tady bude žrát podobně. Co mě zaráží je cena 780tis.Kč za kterou Kugu s tímto motorem nabízejí. Vetšina dieselových motorizací je levnějších. Navíc nejde 1.6 objednat v provedení 4x4 bez automatické převodovky.

+1/−1
7.1.2013 13:33

V56l70a51d73i35s82l95a79v 36B73u24r18y30š79e98k 3963586282654

to znamená, že 90% lidí jsou teda hlupáci

0/0
7.1.2013 16:30

M49a10r42t93i23n 66T83e33p98l22a66n 9187770325583

To nemusi byt. Treba na dalnici se hodi vic nafta, do mesta benzin. Kratke jizdy benzin, dlouhe streky nafta, kazde ma svoje. I kdyz u nas jsou lidi hrozne ovlivneni spotrebou a treba si ani nespocitaj, ze priplatek za diesel + vymena DPF jim muze celou usporu vymazat 

Podobne byste mohl rict, ze vsude mimo Evropu jsou hlupaci, protoze jinde nez v Evrope nafte moc psenka nekvete.

0/0
8.1.2013 1:08

V41l58a62d51i59s27l30a61v 54B87u13r40y63š20e48k 3673886142294

kugu 2,0 tdci mám, jezdím svižně a přes 7 l jsem se nikdy nedostal, město tak 6,4 mimo 5-6 a dálnice, to je bolačka, pokud se jede do 140 km, tak je to těch 7 l

+1/0
7.1.2013 16:25

I37v59a72n46a 52V61e68s74e27l56á 2761423659555

souhlas ... mam ji taky a jezdim podobne ...

0/0
7.1.2013 20:47

J77a29n 81S76o96u73k76u46p 2691781831732

No nevím, ale na dálnici mám tedy jinou zkušenost - naposledy dálnice Liberec - Praha, tempomat na 125, čili reálně tak 120 a spotřeba 7,2l/100 . Pokud bych jel těch 140, tak spotřeba určitě k 8l. Ve městě pod těch 7l, ale tam dost závisí na způsobu jízdy a mimo město se těch 6 dá, ale níž už jedině, pokud by byla cesta z kopce:-)

Celkově ale spokojenost, v běžným terénu, na sněhu není problém a i ostatní věci jsou v pohodě.

0/0
8.1.2013 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.