Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová octavia startuje na 335 tisících, je to nejlevnější start v historii

Nejdůležitější škoda je levnější, než se čekalo. Základní verze je dokonce lacinější než u stávajícího modelu, který se doprodává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L78e79o77p67o19l90d 85H62o12r95á44k 4382878309852

s tou klimatizací za příplatek to je snad vtip, ne? Rozhlížejí se v MB po trhu?

0/0
10.1.2013 22:31

J65i12n13d29ř51i26c22h 22Š90k47o16p60e17k 4545821620645

Z benzinu tipuji, že rozumným kompromisem mezi jízdními vlastnostmi a spotřebou bude 1,4 TSI, 6 kvalt

+1/0
9.1.2013 16:49

F10i12l52i92p 67M75u86c36a67l87a 6706298747653

možná je nejlevnější v historii, ale to co za ty peníze dostanu tomu neodpovídá ani z tisíciny :-)

0/−1
9.1.2013 12:04

M72i43r94o39s45l67a41v 44T98y71t28l 7709235367388

339 900 Nový Golf 1.2 TSI Trendline

– Rádio „Composition Touch“ - 5" monochrom.

dotyk. displej, FM/AM, slot na SD kartu, Aux-In

– Automatická klimatizace „Climatronic“ –

2zónová teplotní regulace, senzor kvality

vzduchu – Ocelová kola 6 J x 15" – Tríramenný volant, výškove i podélne nastavitelný – Dojezdové rezervní kolo – Sedadlo ridice výškove nastavitelné – Systém rozpoznání únavy ridice – Elektronický stabilizacní systém ESC a XDS – elektronická uzáverka diferenciálu – Elektronická rucní brzda vc. funkce Autohold – Funkce start/stop + rekuperace kinet. energie – 7 airbagu – celní, bocní, hlavové a kolení u ridice – Palubní pocítac – 5dverová karoserie – Kontrola tlaku v pneumatikách – Multikolizní brzda – Elektrické ovládání oken vpredu i vzadu – Centrální zamykání s dálkovým ovládáním – Isofix, príprava pro pripevnení 2 detských sedacek na vnejších sedadlech Takže není co řešit

+3/−1
9.1.2013 8:24

P31e61t98r 53N50o69v22á43k 3583976234424

a jaká je ta základní verze? bílá barva, plechová kola, 1x airbag, bez centralu, bez vyhřívaných skel.....prostě šunt, za ty peníze si koupíte v lepší výbavě jiné auto, navíc motor 1,2 je opravdu na nic....Ale hurááá, máme auto za 335....RvRv Né každý zákazník je ovce...!!

+1/−4
8.1.2013 23:28

J98a76n 60L49i77b94i17c70h 9912758195823

a kola a volant taky za příplatek ;-D

+4/−2
9.1.2013 0:50

T89o45m39á88š 26V64a46l23d86e82r 7263270589

Takže předpověď se vyplnila. Díky cenové bombě Golfu (a korejcům) i Octavia musela s cenou dolů. A to je dobře. Jinak jaký má vliv platforma MQB na vybavenost elektroniky ve voze? MQB má zajistit modularitu chassi a skeletu karoserie pro vícero modelů s minimálními  technologickými úpravami. Samozřejmě bude modernější ( a lepší), než předchozí, ale to není kvůli MQB. Autor jen nepochopil filozofii stavby MQB. Už dříve Golf na stejné platformě měl více assistencí než Octavia. Spíše bych se přiklonil ke změně cenové a existenční politiky celého koncernu.(Je lepší mít dva tažný koně než jednoho silného a druhého škrtit.)

Jen tak dál.R^

+2/−1
8.1.2013 19:03

J85i26r67i 58S11i94m62a84k 9288628488913

s platfromou MQB a s tim, ze to novinari absolutne nepochopili naprosty souhlas. platforma je o rozmerech, o napravach, o zastavbe motoru a prevodovek a znamena to vicemene to, ze to co lze narvat do golfa a a3jky jde technicky vzato narvat i do Octy, ackoliv nektere parametry (treba rozvor) jsou kapku jinaci.

Ale novinari blaboli o asistentu jizdy v pruzich a dalsich nesouvisejicich vecech.

+1/0
9.1.2013 8:48

M11i35c93h13a52l 47V84e31n20t36r85u33b97a 5560758809957

Možná chtějí doma u Volkswagenů zjistit, který dítě bude oblíbenější...

Golf vs. Octavia

0/0
8.1.2013 14:44

M82i23c59h92a89l 76K10u53c84h72t22a 6693904874202

A rozjede se ta 1.2 do kopce i když dám do kufru nákup?:-)

+11/−4
8.1.2013 11:57

M44a84r73e26k 61M91a76l55ý 3400932598380

To je suchý! Dneska ti už ten nákup privezou domů to asi neznás co?

+1/−9
8.1.2013 12:14

D49a85d62a27k 81P12e90t38r 7851480474258

JIstě že, ale je to limitováno sklonem. 90 stupňů již nezvládne.

+6/−3
8.1.2013 12:29

M61i81c43h60a59l 74Z86e34t62e68k 3708162780297

Určitě ano, dokonce si myslím, že půjde zařadit i dvojku;-)

+3/−1
8.1.2013 13:00

J50i11ř32í 83N20e17u37m58e28i50s93t44e35r 2312535713571

Záleží, kolik piv si naložíš.

+5/−1
8.1.2013 13:08

M62i51c23h66a85l 15S51t92e70h32l53í59k 9304441601939

Když se rozjelo SDi s 50 kW a 1.6 55kW,tak nevidím důvod,proč by se nerozjela 1,2 63 nebo 77 kW s vyšším toč.momentem

0/−2
8.1.2013 18:58

J96i91ř83í 11S37m30e95t31a27n55a 7215169862268

ŠKODA 120? Volant za příplatek. ;-D;-D

+2/−2
8.1.2013 11:12

J33a82n 49L12i84b11i37c36h 9782788785343

a za další pak motor a karosérie, v ceně je jen podvozek a dřevěnná kola ;-D

0/−1
9.1.2013 0:48

I88v71a75n 63K30o58h19o43u97t 1101573506404

Největší legrace je kontrast toho, že Škodovka chce oktávku posunout trochu nahoru v segmentu a zároveň do základní výbavy nedá klimu což je dneska základ i u mnohem levnějších aut :)

+16/−2
8.1.2013 11:09

P16e39t16r 79T69y80č67k52a 6685472519312

A není lepší udělat marketingovou akci - klimatizace zdarma?

+5/−2
8.1.2013 12:14

D92a64v81i25d 71P12r22a34ž72á10k 6474212822576

Těžko říct, jestli jsou lidi tak hloupí :-)

+6/−1
8.1.2013 12:39

R21o58m45a85n 27S53i43l31n24ý 3307682829201

S tou modernější technikou oproti O2 bych byl opatrný. Spíš se dá říct, že je to oproti O2 technicky krok zpět.

+2/−4
8.1.2013 11:08

M40i37l13a95n 16Š93v48a57g55r96o18v34s10k19ý 9382569585278

Celá tá technika... Za dobu čo ja som motorista najviac som ocenil - radiálne pneu, halogénové žiarovky, kotúčové brzdy a lepené sklá. ;-D

+3/−2
8.1.2013 11:11

J56i43r82i 63S24i19m46a32k 9318618208543

Jak spravne poukazuje autor clanku,cena Octavie nemohla jit prilis vysoko, vzhledem k naslapnute konkurenci (a to i vnitrni v ramci koncernu VW a cenovce Golfa) .

Kdyz to srovnam s odchazejici Tour, tak to zas takova hitparada neni. Design je porad takovy nemastny-neslany a nenadchne-neurazi.

Vybava je v zakladu tradicne mizerna a v priplatcich tradicne draha, slabou naplasti je bohata moznost konfigurace a nyni (snad) uz konecne spolehliva TSIcka. I kdyz s tou spolehlivosti se to ukaze az tak po roce, az tu budou prvni auta s najetymi 100tkm.

Celkove v mych ocich zadny duvod k velkemu jasotu, mohlo to dopadnout i lepe (ale take i hure, jako treba Rapid).

+4/−3
8.1.2013 10:43

P50e86t68r 16T16y39č34k51a 6905242739322

Ty TSI motory už 100tis. najeté mají. Montují se do Octavií, Fábií i Yetiho.

0/−4
8.1.2013 10:52

M21i48c17h38a67l 35B85u86d41í65k 4546724728173

A taky jim odcházejí řetězy, to jsou totiž ty starší kusy.

+3/−1
8.1.2013 11:02

M15a50r84t60i52n 60K87a49r90á78s10e57k 9288233818358

Ne nemontujou, jde o dost odlisne motory....

+2/−2
8.1.2013 12:18

M16i17c36h53a94l 88B32u58d90í64k 4176464808423

Aneb nechme se překvapit, co bude odcházet na těch nových :)

+4/−1
8.1.2013 12:57

J81i28r30i 54S86i72m62a51k 9338948318623

ty nove prave maji remeny namisto retezu. A nebylo to tak davno, co nas soudruzi z Mlade Boleslavi potazmo Vlkohradu ujistovaly, ze TSI zadne problemy s rozvody nemaji, ze za to mohou subdodavatele kteri nedodrzeli kvalitu. Behem toho predelali viko ventilu, napinak retezu asi 3x, preprogramovali software ridici jednotky a ve finale to vyresili tim, ze retezy zahodili a dali tam remeny.

Inu, kdo chce cist mezi radky, ten to vidi. Kdo nechce, ten veri te Skodovacke zkazce o subdodavatelich...

+6/−1
8.1.2013 13:21

P30e92t56r 41T28y78č60k86a 6705652509232

Nejde. Je to ta samá 1.2TSI.

+1/−2
8.1.2013 15:07

J26i49r43i 48S78i19m78a69k 9288458908373

mas to overene ? Primo od zdroju vim, ze MQB neumoznuje zastavbu zadneho ze soucasnych TSI s vyjimkou 1.8, protoze ty motory museji byt vice zesikma. Navic mam primo od zdroju informaci, ze ta nova TSI cka pro MQB maji misto retezu remeny. Takze pravdepodobne jeden z nas nema spravne informace a keca ;-D

+1/0
9.1.2013 8:51

K94a75r89e86l 14H53o85s42n96e62d69l 7537971131935

G VII a O III mají TSI motory druhé generace, u kterých jsou problematické rozvodové řetězy nahrazeny doufejme spolehlivými řemeny. Taky mají čtyři ventily na válec místo původních dvou.

0/0
9.1.2013 18:34

K51a95r67e26l 41Ř83e81h74á76k 1930929336860

proč sem furt strkáte to video s Rapidem kombi ?8-o

+1/−1
8.1.2013 10:39

M13i93c66h53a13l 69B37u73d91í27k 4886174948953

A není to fuk ? Krom pár rozměrů to je stejně prašť jako uhoď, jen to trochu jinak obouchali kladivem a odlišně nacenili. Až vyjede faceliftovaný Superb bude Škodovka patrně jediná automobilka, která dělá tři stejná auta, která se liší jen lehce rozměrem a výrazně cenou.

+3/−1
8.1.2013 11:11

K25a22r55e91l 52Ř21e92h46á84k 1450709246430

tak podle vaší logiky by bylo jedno zda je na obrázku MB C nebo E nebo BMW 3 nebo 5, a pokud chytračíte na téma podvozků tak se pletete, Rapid nemá stejnou podvozkovou platformu jako Oktávka a Superb

0/0
8.1.2013 12:12

M12i52c12h82a19l 86B41u39d37í34k 4956614798233

Ano, má ještě horší... A BMW 3 a 5 aspoň nevypadají úplně stejně.

+4/−1
8.1.2013 12:55

V85l55a98d51i13m85í91r 39H62a82v56r17á86n26e88k 7606646110107

opět mě napadá otázka...proč dát octavii přednost před golfem? a vychází mi to úplně jasně...velký kufr nepotřebuji, a nový golf je skvělýR^

+5/−2
8.1.2013 10:37

K86a28r86e59l 87P61á81n97e44k 9455975688459

Pane autore, kilowatt se skloňuje stejně jako všechny ostatní jednotky. Čili 77 kilowattů, 63 kilowatty Rv

+2/−2
8.1.2013 9:43

J52a69n 89B60u92c16h17a41r 9859941642856

Chtěl bych se zeptat, jestli není rozdíl 90kkč mezi základním benzínovým a základním naftovým motorem nějak moc. Konstrukci motorů nerozumím, ale že by to nákladově dělalo 90KKč....?

+3/−1
8.1.2013 9:41

P92e58t31r 40T39y50č16k19a 6115912619142

Rozdíl mezi 1.2TSI 63kW a 1.2TSI 77kW je nákladově nula. Je to ten stejný motor upravený softwarově.

+3/−2
8.1.2013 9:55

J57i64r16i 14S26i55m86a91k 9928958238803

on se ptal na diesel... :-P

+3/−1
8.1.2013 10:03

P18e57t73r 69T45y23č92k68a 6645292579212

Já myslím, že jsem dal příklad ze kterého to lze pochopit.

+8/−1
8.1.2013 10:27

M74a88r42e53k 46H64r87u86b63y 6847432461298

Cena nesouvisi s naklady, ale s ochotou zakaznika zaplatit. Diesely se kupuji vic do flotil, kde cena neni az tak kriticky parametr.

+8/−2
8.1.2013 10:11

R24o47b88e80r83t 77K45u83r61f93ü26r57s47t 3538814431508

To jako jeste porad delaji takovyhle auta bez klimy???? Proc????? Chapal bych to na severu Svedska, ale tady?

+8/−3
8.1.2013 9:10

J38i67r32i 61S67i60m67a98k 9388188618753

protoze cenikova cena "jiz od"...

je to podle meho soudu cele jen marketing a cenova politika a to je dneska alfou a omegou prodejniho uspechu.

Jinak souhlas, tohle bych pochopil u Thalie nebo Logana, ale uz tezko u auta ktere si hraje na rodinne auto nizsi stredni tridy pricemz vnejsimi rozmery uz dokonce precuhuje o tridu vys.

+2/−2
8.1.2013 9:15

R60o92b19e83r87t 61K44u56r83f12ü34r41s63t 3378444591198

Presne tak jsem to myslel - u auta tehle tridy to fakt nechapu

0/0
8.1.2013 9:23

M95i36c29h64a11l 26B82u78d29í85k 4396374148323

Jaké téhle třídy ? Střední třída není nic extra.

0/0
8.1.2013 9:28

J84i35r98i 72S41i80m10a62k 9508568128863

:) usmevne. Ochcavka patri do nizsi stredni tedy segmentu C, stredni trida odpovida segmentu D cili velka rodinna auta a tam patri Superb, Passat a podobne, tedy pro ceskeho Pepcu vesmes auta snu. . Pokud rikas, ze stredni trida nic moc, tak podle tebe neni Passat nic moc ;-D

Zajimavy nazor, zejmena v kontextu s 1.2TSI Octavii v zakladni vybave-nebo spise bych mel rici "nevybave"

+1/0
8.1.2013 10:01

M11a33r71e51k 71H34r48u44b36y 6907782961418

To jsou ale oskliva slovicka. Ve bez priplatku porad dostavate celni sklo i kouli na saltpace - a dokonce jsou skla tonovana ;-)R^

+2/0
8.1.2013 10:13

M16i79c56h82a38l 59B30u84d38í92k 4596624738923

Víceméně souhlas - Passat není nic moc:-) To hodnocení "střední třída" v souvislosti se Škodovkou mi pravda taky uklouzlo, někteří jedinci těžce nesou, když se jim šahá na hračky a mají tendenci strkat Octavii výš než kam patří (nebo kam by si Škodovka přála aby patřila). Tak tedy opravme původní větu na "Nižší střední třída není nic extra". Zvláště pak v základní verzi výbavy, kdy člověk nedostane ani rezervu.

+3/0
8.1.2013 11:08

P13e17t19r 34N94o91v59á54k 3573396834584

No chtěli nišší cenu? Chtěli,, tak jí mají. Není nic jednoduššího než něco nenamontovat......:-/

0/0
8.1.2013 23:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.