Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová octavia startuje na 335 tisících, je to nejlevnější start v historii

Nejdůležitější škoda je levnější, než se čekalo. Základní verze je dokonce lacinější než u stávajícího modelu, který se doprodává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L24e80o82p79o31l87d 82H91o36r95á74k 4372598659402

s tou klimatizací za příplatek to je snad vtip, ne? Rozhlížejí se v MB po trhu?

0/0
10.1.2013 22:31

J98i91n83d63ř56i93c62h 20Š75k55o61p73e60k 4205561210985

Z benzinu tipuji, že rozumným kompromisem mezi jízdními vlastnostmi a spotřebou bude 1,4 TSI, 6 kvalt

+1/0
9.1.2013 16:49

F12i42l88i54p 20M46u26c75a53l63a 6546378877893

možná je nejlevnější v historii, ale to co za ty peníze dostanu tomu neodpovídá ani z tisíciny :-)

0/−1
9.1.2013 12:04

M27i83r46o19s44l36a62v 62T17y31t68l 7739755837888

339 900 Nový Golf 1.2 TSI Trendline

– Rádio „Composition Touch“ - 5" monochrom.

dotyk. displej, FM/AM, slot na SD kartu, Aux-In

– Automatická klimatizace „Climatronic“ –

2zónová teplotní regulace, senzor kvality

vzduchu – Ocelová kola 6 J x 15" – Tríramenný volant, výškove i podélne nastavitelný – Dojezdové rezervní kolo – Sedadlo ridice výškove nastavitelné – Systém rozpoznání únavy ridice – Elektronický stabilizacní systém ESC a XDS – elektronická uzáverka diferenciálu – Elektronická rucní brzda vc. funkce Autohold – Funkce start/stop + rekuperace kinet. energie – 7 airbagu – celní, bocní, hlavové a kolení u ridice – Palubní pocítac – 5dverová karoserie – Kontrola tlaku v pneumatikách – Multikolizní brzda – Elektrické ovládání oken vpredu i vzadu – Centrální zamykání s dálkovým ovládáním – Isofix, príprava pro pripevnení 2 detských sedacek na vnejších sedadlech Takže není co řešit

+3/−1
9.1.2013 8:24

P92e58t91r 80N73o24v77á36k 3573336684334

a jaká je ta základní verze? bílá barva, plechová kola, 1x airbag, bez centralu, bez vyhřívaných skel.....prostě šunt, za ty peníze si koupíte v lepší výbavě jiné auto, navíc motor 1,2 je opravdu na nic....Ale hurááá, máme auto za 335....RvRv Né každý zákazník je ovce...!!

+1/−4
8.1.2013 23:28

J46a41n 87L34i45b60i61c90h 9252438445243

a kola a volant taky za příplatek ;-D

+4/−2
9.1.2013 0:50

T90o47m51á15š 84V80a27l91d18e28r 7913510899

Takže předpověď se vyplnila. Díky cenové bombě Golfu (a korejcům) i Octavia musela s cenou dolů. A to je dobře. Jinak jaký má vliv platforma MQB na vybavenost elektroniky ve voze? MQB má zajistit modularitu chassi a skeletu karoserie pro vícero modelů s minimálními  technologickými úpravami. Samozřejmě bude modernější ( a lepší), než předchozí, ale to není kvůli MQB. Autor jen nepochopil filozofii stavby MQB. Už dříve Golf na stejné platformě měl více assistencí než Octavia. Spíše bych se přiklonil ke změně cenové a existenční politiky celého koncernu.(Je lepší mít dva tažný koně než jednoho silného a druhého škrtit.)

Jen tak dál.R^

+2/−1
8.1.2013 19:03

J64i25r94i 31S90i96m47a43k 9678238688663

s platfromou MQB a s tim, ze to novinari absolutne nepochopili naprosty souhlas. platforma je o rozmerech, o napravach, o zastavbe motoru a prevodovek a znamena to vicemene to, ze to co lze narvat do golfa a a3jky jde technicky vzato narvat i do Octy, ackoliv nektere parametry (treba rozvor) jsou kapku jinaci.

Ale novinari blaboli o asistentu jizdy v pruzich a dalsich nesouvisejicich vecech.

+1/0
9.1.2013 8:48

M14i12c20h49a75l 88V43e60n43t48r15u76b80a 5560758729387

Možná chtějí doma u Volkswagenů zjistit, který dítě bude oblíbenější...

Golf vs. Octavia

0/0
8.1.2013 14:44

M23i69c64h52a81l 75K31u55c21h43t66a 6323124794772

A rozjede se ta 1.2 do kopce i když dám do kufru nákup?:-)

+11/−4
8.1.2013 11:57

M16a52r42e38k 57M90a55l26ý 3190282508440

To je suchý! Dneska ti už ten nákup privezou domů to asi neznás co?

+1/−9
8.1.2013 12:14

D30a74d14a53k 53P14e24t73r 7151970564928

JIstě že, ale je to limitováno sklonem. 90 stupňů již nezvládne.

+6/−3
8.1.2013 12:29

M67i53c27h72a19l 64Z53e90t16e75k 3288882100597

Určitě ano, dokonce si myslím, že půjde zařadit i dvojku;-)

+3/−1
8.1.2013 13:00

J62i20ř72í 34N43e76u76m31e77i50s95t69e61r 2342555853201

Záleží, kolik piv si naložíš.

+5/−1
8.1.2013 13:08

M62i35c68h29a91l 47S63t19e43h98l60í43k 9694221931799

Když se rozjelo SDi s 50 kW a 1.6 55kW,tak nevidím důvod,proč by se nerozjela 1,2 63 nebo 77 kW s vyšším toč.momentem

0/−2
8.1.2013 18:58

J28i69ř47í 96S82m29e15t95a97n91a 7915269322548

ŠKODA 120? Volant za příplatek. ;-D;-D

+2/−2
8.1.2013 11:12

J89a65n 46L55i35b51i45c49h 9292208225903

a za další pak motor a karosérie, v ceně je jen podvozek a dřevěnná kola ;-D

0/−1
9.1.2013 0:48

I72v64a82n 50K59o80h58o71u77t 1141503896214

Největší legrace je kontrast toho, že Škodovka chce oktávku posunout trochu nahoru v segmentu a zároveň do základní výbavy nedá klimu což je dneska základ i u mnohem levnějších aut :)

+16/−2
8.1.2013 11:09

P42e52t96r 47T57y97č71k86a 6735192969302

A není lepší udělat marketingovou akci - klimatizace zdarma?

+5/−2
8.1.2013 12:14

D92a82v67i37d 95P81r23a41ž69á33k 6474352232876

Těžko říct, jestli jsou lidi tak hloupí :-)

+6/−1
8.1.2013 12:39

R74o42m43a28n 33S93i58l87n93ý 3477772419461

S tou modernější technikou oproti O2 bych byl opatrný. Spíš se dá říct, že je to oproti O2 technicky krok zpět.

+2/−4
8.1.2013 11:08

M12i92l52a71n 98Š82v32a83g76r57o46v43s26k51ý 9852579535768

Celá tá technika... Za dobu čo ja som motorista najviac som ocenil - radiálne pneu, halogénové žiarovky, kotúčové brzdy a lepené sklá. ;-D

+3/−2
8.1.2013 11:11

J64i13r38i 73S77i38m84a25k 9598528608463

Jak spravne poukazuje autor clanku,cena Octavie nemohla jit prilis vysoko, vzhledem k naslapnute konkurenci (a to i vnitrni v ramci koncernu VW a cenovce Golfa) .

Kdyz to srovnam s odchazejici Tour, tak to zas takova hitparada neni. Design je porad takovy nemastny-neslany a nenadchne-neurazi.

Vybava je v zakladu tradicne mizerna a v priplatcich tradicne draha, slabou naplasti je bohata moznost konfigurace a nyni (snad) uz konecne spolehliva TSIcka. I kdyz s tou spolehlivosti se to ukaze az tak po roce, az tu budou prvni auta s najetymi 100tkm.

Celkove v mych ocich zadny duvod k velkemu jasotu, mohlo to dopadnout i lepe (ale take i hure, jako treba Rapid).

+4/−3
8.1.2013 10:43

P64e43t53r 20T24y58č47k48a 6705762769532

Ty TSI motory už 100tis. najeté mají. Montují se do Octavií, Fábií i Yetiho.

0/−4
8.1.2013 10:52

M58i89c56h70a78l 27B93u83d64í72k 4986134608863

A taky jim odcházejí řetězy, to jsou totiž ty starší kusy.

+3/−1
8.1.2013 11:02

M43a10r20t61i27n 87K40a65r43á86s95e76k 9808183808988

Ne nemontujou, jde o dost odlisne motory....

+2/−2
8.1.2013 12:18

M28i73c55h66a93l 60B44u11d59í85k 4526574858773

Aneb nechme se překvapit, co bude odcházet na těch nových :)

+4/−1
8.1.2013 12:57

J10i52r98i 62S40i59m18a14k 9438888578803

ty nove prave maji remeny namisto retezu. A nebylo to tak davno, co nas soudruzi z Mlade Boleslavi potazmo Vlkohradu ujistovaly, ze TSI zadne problemy s rozvody nemaji, ze za to mohou subdodavatele kteri nedodrzeli kvalitu. Behem toho predelali viko ventilu, napinak retezu asi 3x, preprogramovali software ridici jednotky a ve finale to vyresili tim, ze retezy zahodili a dali tam remeny.

Inu, kdo chce cist mezi radky, ten to vidi. Kdo nechce, ten veri te Skodovacke zkazce o subdodavatelich...

+6/−1
8.1.2013 13:21

P18e48t89r 79T97y29č37k97a 6775482689582

Nejde. Je to ta samá 1.2TSI.

+1/−2
8.1.2013 15:07

J37i56r57i 62S74i49m87a86k 9668798568463

mas to overene ? Primo od zdroju vim, ze MQB neumoznuje zastavbu zadneho ze soucasnych TSI s vyjimkou 1.8, protoze ty motory museji byt vice zesikma. Navic mam primo od zdroju informaci, ze ta nova TSI cka pro MQB maji misto retezu remeny. Takze pravdepodobne jeden z nas nema spravne informace a keca ;-D

+1/0
9.1.2013 8:51

K68a76r74e90l 50H47o65s17n75e24d61l 7247721601175

G VII a O III mají TSI motory druhé generace, u kterých jsou problematické rozvodové řetězy nahrazeny doufejme spolehlivými řemeny. Taky mají čtyři ventily na válec místo původních dvou.

0/0
9.1.2013 18:34

K13a88r36e49l 52Ř94e46h86á90k 1700309476620

proč sem furt strkáte to video s Rapidem kombi ?8-o

+1/−1
8.1.2013 10:39

M42i21c21h40a72l 97B38u60d63í29k 4316624858533

A není to fuk ? Krom pár rozměrů to je stejně prašť jako uhoď, jen to trochu jinak obouchali kladivem a odlišně nacenili. Až vyjede faceliftovaný Superb bude Škodovka patrně jediná automobilka, která dělá tři stejná auta, která se liší jen lehce rozměrem a výrazně cenou.

+3/−1
8.1.2013 11:11

K85a75r49e53l 72Ř47e98h44á91k 1290929646740

tak podle vaší logiky by bylo jedno zda je na obrázku MB C nebo E nebo BMW 3 nebo 5, a pokud chytračíte na téma podvozků tak se pletete, Rapid nemá stejnou podvozkovou platformu jako Oktávka a Superb

0/0
8.1.2013 12:12

M48i39c22h58a39l 35B34u44d77í85k 4106604528393

Ano, má ještě horší... A BMW 3 a 5 aspoň nevypadají úplně stejně.

+4/−1
8.1.2013 12:55

V53l26a44d50i72m13í50r 72H48a90v35r37á27n68e76k 7466726110597

opět mě napadá otázka...proč dát octavii přednost před golfem? a vychází mi to úplně jasně...velký kufr nepotřebuji, a nový golf je skvělýR^

+5/−2
8.1.2013 10:37

K48a98r35e38l 84P53á76n85e91k 9425465948369

Pane autore, kilowatt se skloňuje stejně jako všechny ostatní jednotky. Čili 77 kilowattů, 63 kilowatty Rv

+2/−2
8.1.2013 9:43

J38a96n 36B41u50c56h53a72r 9489201212526

Chtěl bych se zeptat, jestli není rozdíl 90kkč mezi základním benzínovým a základním naftovým motorem nějak moc. Konstrukci motorů nerozumím, ale že by to nákladově dělalo 90KKč....?

+3/−1
8.1.2013 9:41

P81e91t61r 32T83y38č86k74a 6315672849762

Rozdíl mezi 1.2TSI 63kW a 1.2TSI 77kW je nákladově nula. Je to ten stejný motor upravený softwarově.

+3/−2
8.1.2013 9:55

J40i51r17i 36S17i24m44a51k 9648928868693

on se ptal na diesel... :-P

+3/−1
8.1.2013 10:03

P25e14t96r 62T89y17č66k16a 6725162109252

Já myslím, že jsem dal příklad ze kterého to lze pochopit.

+8/−1
8.1.2013 10:27

M88a21r70e73k 60H28r94u85b88y 6987342361228

Cena nesouvisi s naklady, ale s ochotou zakaznika zaplatit. Diesely se kupuji vic do flotil, kde cena neni az tak kriticky parametr.

+8/−2
8.1.2013 10:11

R11o17b54e33r50t 36K76u94r98f42ü76r70s80t 3118244671698

To jako jeste porad delaji takovyhle auta bez klimy???? Proc????? Chapal bych to na severu Svedska, ale tady?

+8/−3
8.1.2013 9:10

J86i29r80i 42S74i88m28a58k 9618658688593

protoze cenikova cena "jiz od"...

je to podle meho soudu cele jen marketing a cenova politika a to je dneska alfou a omegou prodejniho uspechu.

Jinak souhlas, tohle bych pochopil u Thalie nebo Logana, ale uz tezko u auta ktere si hraje na rodinne auto nizsi stredni tridy pricemz vnejsimi rozmery uz dokonce precuhuje o tridu vys.

+2/−2
8.1.2013 9:15

R57o23b95e51r38t 48K79u89r20f72ü73r33s54t 3188194551168

Presne tak jsem to myslel - u auta tehle tridy to fakt nechapu

0/0
8.1.2013 9:23

M90i40c75h14a55l 33B44u17d63í49k 4516854728923

Jaké téhle třídy ? Střední třída není nic extra.

0/0
8.1.2013 9:28

J23i79r52i 70S93i95m79a69k 9388508438253

:) usmevne. Ochcavka patri do nizsi stredni tedy segmentu C, stredni trida odpovida segmentu D cili velka rodinna auta a tam patri Superb, Passat a podobne, tedy pro ceskeho Pepcu vesmes auta snu. . Pokud rikas, ze stredni trida nic moc, tak podle tebe neni Passat nic moc ;-D

Zajimavy nazor, zejmena v kontextu s 1.2TSI Octavii v zakladni vybave-nebo spise bych mel rici "nevybave"

+1/0
8.1.2013 10:01

M78a20r34e35k 83H58r52u53b15y 6417342521938

To jsou ale oskliva slovicka. Ve bez priplatku porad dostavate celni sklo i kouli na saltpace - a dokonce jsou skla tonovana ;-)R^

+2/0
8.1.2013 10:13

M73i54c65h65a54l 66B19u67d12í78k 4376734478793

Víceméně souhlas - Passat není nic moc:-) To hodnocení "střední třída" v souvislosti se Škodovkou mi pravda taky uklouzlo, někteří jedinci těžce nesou, když se jim šahá na hračky a mají tendenci strkat Octavii výš než kam patří (nebo kam by si Škodovka přála aby patřila). Tak tedy opravme původní větu na "Nižší střední třída není nic extra". Zvláště pak v základní verzi výbavy, kdy člověk nedostane ani rezervu.

+3/0
8.1.2013 11:08

P14e72t74r 60N65o78v30á49k 3853646194434

No chtěli nišší cenu? Chtěli,, tak jí mají. Není nic jednoduššího než něco nenamontovat......:-/

0/0
8.1.2013 23:34







Najdete na iDNES.cz