Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Škoda Octavia: už jsme s ní jeli

Automobilovou sezonu 2013 startuje Škoda: právě v úterý rozjíždí mladoboleslavská značka prezentace svého nejdůležitějšího modelu v portugalském Algarve. Na světovou novinářskou prezentaci nové octavie pozvala také redakci iDNES.cz. Čtěte první postřehy z jízd s novou octavií.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J43i89ř40í 92K58r26a18m88p13l 4616324956456

ten zadek auta mi připomíná laciné Dacie

+1/−2
15.1.2013 9:15
Foto

A43l86e45š 40M56a19r29c88o41l 5247720683709

Škoda té obyčejné zadní nápravy u TDI 110 KW :-/ ale chápu, že VW si musí Golfa nějak chránit...

+1/0
11.1.2013 10:29

I51v72o 92J75a90n44á90č45e58k 8213133321562

A na to jste jako přišel kde? Tam by měla být už víceprvková, pokud se nepletu.

+2/−2
11.1.2013 14:18

P32a92v23e76l 50H50a72r43a61s11i60m 8720117626905

Designově velmi povedené auto Made in Germany.

+1/−1
10.1.2013 16:56

T60o23m11á97š 78H85r56u46b46ý 4393670551156

;-Dkonečně budou muset Octávkáři používat blinkr, aby přejeli z pruhu do pruhu.

+8/0
10.1.2013 13:52

P10a52v50e86l 29O52d85r72a66z48i10l 6954289307780

;-DR^

0/0
10.1.2013 14:48

P39a40v74e39l 71O89d82r66a59z89i31l 6574539177650

Tak jsem čekal recenzi jak je všecko hypersuper škodawágen foreva a vona je to střízlivá, věcná recenze. Tak u mě dobrý! :-)R^

+7/0
10.1.2013 9:31

H39o13n20z14a 87K56r10a18f32e24k 8422482741501

Octavia je mimo jiné také první škoda s bočními airbagy u zadních sedadel, za které si však musíte připlatit. ?? ....S tím nesouhlasím Superb Combi v plné výbavě má zadní boční airbag v sedadlech také !!!!

0/0
9.1.2013 22:01

P44e59t77r 88H38o26r67á10k 1379793759384

A nemá to v předním sedadle?

0/0
9.1.2013 22:09

P61a66v29e68l 62O63d25r22a41z43i65l 6244209737510

Jó, to se musí vyzkoušet ;-)

+1/0
10.1.2013 14:52

E82m74i30l 48N74á49d28e84n48í86č96e74k 4278378234451

Nic proti tomu pánové, ale ti co tady tak vychvalují ty všelijaké nesmyslné asistenty, které defacto nic  nepřináší, kromě zvýšení nákladů na servis, aby se taky podívali na to jaké jsou použité podstatné materiály, tedy kvalita "oceli", použité nápravy, materiál na motorech, pro novinářské vozy speciálně dodané materiály  a komponenty, aby byly pěkné recenze atd. Nic proti Škodovce, ale zkuste se svést i40, C5 (ANO VIDÍTE DOBŘE C5 za stejnou cenu, tedy pokud nepočítám škodovácké holátko), kia ceed atd. vše za stejnou cenu a pak hodnoťte.  [>-]

+1/0
9.1.2013 21:47

P19e76t17r 80H70o55r64á93k 1739853209354

Emile, tak to napiš všechno, ať nemusím nikam chodit. Jaká je ta kvalita té ocelí a dalších komponentů? ;-D

0/0
9.1.2013 22:08

T31o27m44á33š 24H16r93u58b53ý 4153540881866

Ještě do výběru určitě zahrňte Civic 2012. Lepší kvalita i spolehlivost, záruka, spotřeba, 6ti kvalt a o hodně lepší podvozek. Prostoru až až a všechny bezpečnostní prvky v základní ceně.

0/0
10.1.2013 13:41

V27í11ť82a 23K76r27u47t24i16š 9527784103958

Hm, tak jestli je Okta drahá, tak co teprve ten Civic. Vrcholný benzín u Civicu je 1.8 104kW, spotřeba 5.8, základní cena 429t, v nejvyšší výbavě po slevě (-70t) je to 579t.

Srovnatelná Okta III s "průměrným" 1.4 TSi 103kW - spotřeba 5,3. Základní cena novinky, která ještě nevyjela, je 405t, za nejvyšší výbavu 510t.

0/0
10.1.2013 22:23

J43i12ř13í 73S83c80h74w41a74c23h 5656789407924

Civic a o hodně lepší podvozek? Ten má vzadu vlečená ramena pro všechny motory. Tím nechci tvrdit, že to musí být špatné jak pro Civic ale tak i pro Octu. Ale rozhodně to nebude o hodně lepší, než víceprvek pro vrcholné motorizace Octy.

+2/0
11.1.2013 15:57

P23e17t51r 60H32o12r36á80k 1689463929894

Zarytí kritici škody nemohou očividně rozdýchat, že škoda vyrobila auto střední třídy za 335.000 Kč. To musí být pro tyto lidi strašlivá rána. ;-DR^

+3/−2
9.1.2013 21:30

F71r42a17n83t13i38š80e45k 15V96o24m51á12č79k15a 1157514680

;-D;-D;-D Auto střední třídy. ;-D;-D

+5/−2
10.1.2013 16:15

F17r98a21n47t16i30s92e44k 37M49i72k41e75s 8313157460862

Tady v teto diskusi je to jeden jako druhy expert na auta a kazdy jezdi alespon nevim s cim. Je to legrace pro normalniho uzivatele.

+3/0
9.1.2013 16:05

T84o68m42á15š 80J75u12r22e76č11k53a 3453802109553

Jak tak čtu zdejší diskuzi, tak jsem došel k závěru že: Oct. by měla mít min 300Kw,nákladní prostor pro slona , kompletní výbavu A8- zadarmo, a něměla by stát víc jak 300k. Už jsem dokonce i četl: "ale amíci dávaj do základní výbavy všechno.".....ano bylo mu zbytečné vysvětlovat, že dílenské zpracování interiéru auta určeného pro americký trh se nedá srovnat ani s kia rio r.v. 01.  Ježiš lidi co furt chcete, stejně jich za chlvilku bude jezdit hromada a lidi budou spokojení. nemám Oct. ale jezdím sní sem tam a nemohl jsem si nikdy na nic stěžovat.

+8/0
9.1.2013 15:01

P62e94t33r 81W72a31l68a76c81h 5441459176654

true story R^

+1/0
9.1.2013 16:38

P34a82v74e79l 74O67d27r66a98z74i92l 6394719147170

No, tak já s ní taky jezdím a má tvrdý sedačky, přeposilovaný brzdy, na 1,2tsi to jede slušně ale jinak bída, skáče jako koza, dovnitř se dere kravál od náprav a aerodynamický hluk. Takže je si nač stěžovat, ale zase to není tak děsný a je to slušný vozidlo. Jo a ještě typicky VW volant asi pro děti (bolí z něj dlaně).

+1/0
10.1.2013 14:50

J25a43n 82N13o90v41á29k 1545510517635

No a co, že jste s ní jeli? Za chvíli s ní bude zaclánět na silnici každej jouda :)

+1/−3
9.1.2013 13:36

O12n95d20ř46e14j 92K66u76b68a 4451290616162

Tuší někdo, co to má ta modrá Octavia na střeše? (38 s videa)

To je nějaký šíbr??

0/0
9.1.2013 8:41
Foto

R29o80b18e44r38t 33B16o78u90k96a72l 4734295120

Přesně tak,superb a yeti má to same-kryt ;-)

0/0
9.1.2013 11:51

J34i61ř42í 51N55u35s33s25b63a63u13e63r 8563355777468

No ty kráso!!...bléééééééé: Stejně tak slyšíme i hrubý chod motoru, který prolézá do kabiny, ale podobnou zkušenost už mají řidiči i dalších modelů koncernu VW s tímto motorem.

Ještě že nejsem škodovkář....blééééééééééé:-P

a tohle!!: Sportovnímu stylu jízdy zkrátka moc nerozumí, když kolem rychlosti 80 km/h a s motorem vytočeným na dva tisíce otáček chceme zrychlit, musíme chvíli počkat, než se opravdu probudí.:-P

To bych tak chtěl.....RvRvRvRvRv

+8/−5
9.1.2013 8:39

F55r97a63n51t84i21s48e45k 16M23i40k94e27s 8293487410282

Aby jste se nepodelalR^R^R^R^R^

+4/−1
9.1.2013 15:10

M47i74r44o82s85l20a60v 93T56y91t80l 7739305527318

Nový Golf 339900,-

Trendline

– Rádio „Composition Touch“ - 5" monochrom.

dotyk. displej, FM/AM, slot na SD kartu, Aux-In

– Automatická klimatizace „Climatronic“ –

2zónová teplotní regulace, senzor kvality vzduchu – Ocelová kola 6 J x 15" – Tríramenný volant, výškove i podélne nastavitelný – Dojezdové rezervní kolo – Sedadlo ridice výškove nastavitelné – Systém rozpoznání únavy ridice – Elektronický stabilizacní systém ESC a XDS – elektronická uzáverka diferenciálu – Elektronická rucní brzda vc. funkce Autohold – Funkce start/stop + rekuperace kinet. energie – 7 airbagu – celní, bocní, hlavové a kolení u ridice – Palubní pocítac – 5dverová karoserie – Kontrola tlaku v pneumatikách – Multikolizní brzda – Elektrické ovládání oken vpredu i vzadu – Centrální zamykání s dálkovým ovládáním – Isofix, príprava pro pripevnení 2 detských sedacek na vnejších sedadlech NENÍ CO ŘEŠIT

+9/0
9.1.2013 8:26

J65i29ř35í 43S73c13h69w20a56c39h 5166889267124

ale to auto je o "půl třídy" menší ;-)

0/0
9.1.2013 22:01

M33i68r84o44s18l92a58v 98Š65i20m24k77o 7405343272905

Oktávka se mi mnohem víc líbí. Golf má zas jako top motor V6. Což možná bude mít i oktávka na vývoz na západ. Jako byla třeba felicia 2.0, ne ale pro našince.

0/0
10.1.2013 10:04

J53i34n49d20ř52i95c62h 28F15i84a72l70a 4748722389809

No nevím jestli obyčejná zadní náprava a pětirychlostní převodovka u přeplňovaných motorů je ta ceste k technické dokonalosti Rv

+1/−1
9.1.2013 5:11

J53a15n 40L89i57b14i44c17h 9222718695353

Nevím, ale designéři Škodovky asi ztratili nápady, neb ty Škodovky jsou všechny pořád na jedno brdo!

+5/−1
9.1.2013 4:16

P77e62t88r91a 78M32a22l24á 7441908621235

tak načrtni něco zcela inovativního a pošli jim to, určitě budou rádi

+2/−3
9.1.2013 4:37

B26r88o80n88i87s73l35a93v 44J50a48k59l 8790225605635

Fuj, jenom jak slysim ten zvuk sypani cerneho uhli do kotla ....... co musi byt smula vychytat na test zrovna ropaka:(

+4/−1
9.1.2013 0:41

J76i44ř74í 44N82e90u57m79e17i20s80t82e92r 2162675393691

S tímhle se škádlíte u vás s klukama za garážema, žejo?

+1/0
9.1.2013 11:13

J48o36h44n 87M55a36t32e83y 4950985822

Jsem majitelem 1.2 TSI 77kw a najeto 46000km. K motoru jsem měl trochu despekt, ale přešel jsem z Fiat 1.2 44kw a 1.4MPI 55kw VW Polo - 1,2tsi je i u takhle těžkého auta jako je octavie úplně něco jiného. na závodění to není, na rodinou jízdu pohoda. Když předjížím, zařídím 4. kvalt a jedu do 120km/h pořád bez nutnosti řadit. V tomhle se mi motor líbí, při lehké noze se dá jet za cca 5,7 litru/100km. Bohužel čeho se bojím, je údržba po záruce. Klasická výměna řetězu u mě byla při 30tkm garančce, řekl bych, podle zvuku, že napínák blbne furt a půjde do servisu v nejbližší době znovu. Známé jsou problémy s palivem a jeho kvalitou. Servis se občas snaží schovat za "kvalitu" paliva, po 14000km se měnily komplet svíčky a nějaká zapalovací svíčka (tankováno tehdy dlouhodobě na prověřené benzince). v cca  40000km prokousala kuna kabely a kompletní výměna - na motoru chybí kus zaplastování aby se to nemohlo stávat. V rámci opravy mi ho servis za 600Kč namontoval (nechápu, proč to tam není z výroby!) Abych to shrnul - se samotným autem bych byl spokojen akorát ty dětské bolesti - jedná se o kus z prvních týdnů výroby s motorem 1,2tsi. Uvidíme, jak to bude vypadat dále.

+1/−2
8.1.2013 21:34

J27o48h52n 29M51a10t63e80y 4240285472

a nějaká zapalovací cívka - sakra práce

0/0
8.1.2013 21:40

P80e16t89r 40Z17d66e25n23ě61k 2564419904

Proti kunám a pod. lidské vlasy do punčochy a šup s tím do motorového prostoru;-D

0/0
12.1.2013 21:57

D50a51n22i36e41l 56K29r18o59n16e61r 7794334916427

Jak se tak na ty snimky divam, tak musm uznat, ze to Portugalsko je krasne...R^

+9/−5
8.1.2013 20:29

J40o73s64e67f 74B87r33o18ž95k16a 6484452908757

Tak si zase řidiči parádně zajezdí. Ohodnotí pozici za volantem. Ale vadí mi jedna věc. Tou je značný přesah vykrojených zadních dveří při otevření. Tím pádem nastupování na zadní sedadla v omezeném prostoru. Jako jsou třeba parkoviště, kde vám auto vedle nechá tak 0,5m. Případně nastupování na LZ sedadlo z ulice v hustém provozu. Ten problém má i předchozí model. Je to tak pro děti, nebo užovky. Tlouštíci a méně ohební mají prostě smůlu a musíte je nakládat vedle. Jinak si otlučou obličej. To hodnotím jako strašné minus a nechápu, že to redaktoři nehodnotí. Která značka má také tento nesmysl?

+4/−3
8.1.2013 20:17

M39i82c69h65a90l 20S37t10e57h50l54í81k 9714281721559

Jen jsem se chtěl zeptat pana redaktora,co je to tižší....:-P

+7/0
8.1.2013 20:11

A82l78e37š 42J33e79t31m82a76r 1339755633874

Průměr ze slov tišší a těžší

+18/0
8.1.2013 20:46

M28i44c49h79a71l 67S40t32e95h63l36í51k 9294451641199

dík;-)

+4/−1
8.1.2013 21:14

R34o43b50e46r77t 43K92u62r22f48ü95r59s88t 3438174421138

;-DR^

+1/0
9.1.2013 9:11

J34a93n 61F35o47ř31t 8483101872521

Který z místních diskutérů má problém s udržením se v jízdním pruhu a potřebuje na to asistenta?

+4/−4
8.1.2013 18:52

V56i41k77t96o38r 11N46á22r24o51ž30n47ý 3809662158

Ten asistent je opatření zvyšující bezpečnost. Při monotónní dlouhé jízdě po dálnici se může stát každému , že klimbne a dostane se mimo svůj pruh.

+11/−2
8.1.2013 19:14

R86a19d54o90s35l45a74v 91K43l85a42u39d25a 5714178134242

Dálnice není autodráha. Tam nikdo svůj pruh nemá. Pár metrů před tím klimbajícím jede někdo jiný. Na tvrdo bude chrápat a je otázkou času, kdy to napasuje do jiného auta.

+3/−8
8.1.2013 19:59

M38i42c14h20a65l 16Š28e62v59č42í70k 8303886824

Na to je další asistent, který detekuje vůz před vámi a přizpůsobí vaši rychlost. Navíc další asistent rozpozná, že usínáte/spíte a probudí vás.

+3/0
8.1.2013 23:46

M73i24c54h79a25l 61B90a42š60t30a 6944120155944

Jo a připraví kafe a něco k zakousnutí, ne ?

+1/0
10.1.2013 22:17

T25o14m81á97š 78B22a43r66á37k 1723812980886

S touhle kombinací (pruhy + vzdálenost) si před pár lety pohrával mercedes a velice rychle od toho upustili, protože se to ukázalo jako extrémně nebezpečné... Lidé totiž mají tendenci i ve stavu naprosté bdělosti přenechat řízení autu, a když pak přijde krizovka, nemají auto "v ruce" a nestihnou reagovat.

0/0
15.1.2013 17:06

M84i17l82o25s58l71a65v 52M56l50a56d62y 1333971764512

Dá se to vypnout?

+1/−1
8.1.2013 22:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.