Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Premiant a propadlík: VW Polo je precizní, Dacia Logan neotesaná

Statistiky z německých stanic technické kontroly sesumírují každoročně dohromady žebříčky TÜV Reportu. V nejsledovanější kategorii aut ve stáří dvou až tří let triumfoval VW Polo, Dacia Logan ho uzavřela. Plná čtvrtina loganů totiž neprošla německou technickou kontrolou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M43a10r83e47k 29H11r41u78b45y 6747472271378

Testujeme: ucitelka z MS a stavebni delnik. Kdo z nich bude po letech udrenejsi a kdo bude vypadat lip? ;-)

+4/0
18.1.2013 9:37

M15a93r18t49i31n 97K64u56c20h86a83r77í57k 7602677613491

jasně. Dacia měla o 10% víc vypálených žárovek v osvětlení SPZ, tudíž je to mnohem méně kvalitní auto, že?

0/−1
17.1.2013 18:42

M66o18j40m10í83r 55P33o82p64p 8329227886930

Je s podivem, že v technicky orientovaném článku (byť jde "jen" o novináře iDnes) autor zaměňuje významy slov CEMENT a BETON. Pochopím to u ženy nebo dítěte, ale... Rv

Jinak je článek zřejmě jen zoufalým pokusem pozvednout obraz VW Pola ve srovnání s typově nesrovnatelným a také nekonkurenceschopných modelem jiné značky. Polo je kvalitní auto, bohužel lehce předražené, jako většina koncernových produktů.

+11/0
16.1.2013 6:27

P20a92v11e81l 94Š30e72d49l76b45a73u71e33r 7238981692715

Ta poslední věta o dodávce je tedy síla. Autor zřejmě nikdy v dodávce nejel. Ať si vyzkouší projet se v novém Ducatu se spoustou úložných prostor, s šestikvaltem, tichým, silným motorem, počítačem, klimatizací, opěrkami na lokty, zadní nápravou, která pruží podle zatížení, takže auto už neskáče a s odpruženým sedadlem. Spotřeba je cca 7,6 - 8 l/100 km, zvýšená verze. Kdejaký osobák může jít do háje. Jsme tři a je to i skvělé rodinné auto s velkým kufrem ;-). Pane autore, napřed vyzkoušejte a až potom pište poslední větu článku....

+2/0
15.1.2013 22:01

P50a73v27e94l 17N39o86v37ý 3316472838653

Koupíte si  nové auto a na STK jedete za 4 roky. V Germánii je to jinak?

+3/0
15.1.2013 18:49

J66o74s51e67f 25K75u90b76e75š 7658468873988

"Skupina Renault" ... co chcete po autu s ***** ve znaku ???

+3/−2
15.1.2013 17:13

M89a72r66t37i59n 42S34e22d91o81n48a 2705976126639

Diamantem?

+2/0
16.1.2013 10:54

M23a53r73t81i88n 82H20r70o31m14a17s 5468176926957

Já na autě žádný tyčky stabilizátoru nemám, naštěstí, tak se nemá co uklepat.

+1/−3
15.1.2013 16:51

J84i36r39i 95S26i65m29a98k 9708158588533

"díky tuhé karoserii si může dovolit měkčí tlumiče...."

"Tohle je prostě přibližovadlo, zato s bezkonkurenčně bezedným kufrem. U auta s rozvorem kol stejným jako dodávka VW Transporter (2,9 metru) není divu"

Tak ted jeste prosim o vysvetleni, jak souvisi tuhost tlumicu s tuhosti karoserie a jak souvisi rozvor s objemem kufru a budu si tento clanek moct odskrtnout jako dalsi objevny a profesionalne provedeny pous o recenzi dvou naprosto nesrovnatelnych aut.

+2/−5
15.1.2013 15:32

J73i92r13i 95S27i73m37a62k 9318908648983

nekdo z minusaru by se toho mozna mohl ujmout ;-D a preju hodne stesti, protoze tuhost tlumicu vubec nic nema s tuhosti karoserie a rozvor ma neprimy vliv na velikost vnitrniho prostoru v kabine, ale ne az tak do dusledku. na kufr teda nema vliv ani omylem...

0/0
16.1.2013 12:30

V33á52c94l26a29v 95Z96e21m41a11n 1845964926543

Co třeba Porsche Panamera vs. Tata Nano?

+6/−4
15.1.2013 14:56

J39i39ř45í 76S28c17h88w72a79c39h 5736929717394

mohou ta auta jako ojetiny mít přibližně stejnou cenu?

+2/0
15.1.2013 19:41

J80a45r63o84s74l27a19v 42B33r76ü94m91m63e25r 7874393686

Ne, ale to se týká o aut v článku.

+1/0
16.1.2013 10:33

J76i87ř87í 69S84c43h34w26a26c62h 5326469897314

ale no tak.....nemáš pravdu předsedo.

0/−1
16.1.2013 20:48

J14i49r12i 30S49i42m18a78k 9848668968163

ale ma .. je to jako srovnavat hrusky a jabka a nasledne vyhlasit absolutnim vitezem jabko  na zaklade faktu,  ze se vice blizi dokonale kulatemu tvaru. ;-D;-D;-D

0/−1
17.1.2013 8:41

D67a81v35i52d 72R83y49c69h96e14t82s69k94ý 9126391670580

"Jediný problém, který se u pola vyskytoval, byly kolabující rozvodové řetězy u motorů 1,2 TSI. To je závada samozřejmě fatální, "potkané" motory jsou na odpis, ale automobilka je zatím pokaždé v rámci kulance (za určitých podmínek) vyměnila za nové, a to i u vozů po záruce (stejně to dělá Škoda)."

 

Škodovka se přes i totální botu s řetězy u TSI samozřejmě snaží vykroutit jak to jenom jde! Základ je v tom, že si musí zákazník o kulanci výslovně říct, samo se to přece nenabídne. Přečůrat zákazníka!

+3/−3
15.1.2013 12:47

J63i85ř94í 43S55c90h51w61a94c48h 5966609977124

Známému s Octou 1.2 TSI na druhé garančce při asi 48000 km udělali rozvody bez říkání.

+3/0
15.1.2013 14:52

R31i71c78h75a51r89d 72G89e48n95š29e34r98o66v41s34k47ý 2135505294316

ja bych rekl, ze autor clanku mluvil o vymene potkaneho motoru a ne jen rozvodu

0/0
15.1.2013 22:49
Foto

V79l11a71d22a 89V83a90n77e45k 9523196974118

prý problém s řetězem 8-o snad s řemenem ne? řetěz nepřeskoči,motor se "nepotká":-P

0/−7
16.1.2013 7:24

M60i96l25a36n 86N76o85v73o47t98n23ý 3300911841291

Polo 2010 za 250 000, nové za 290 000. To by si opravdu někdo koupil 3 roky staré auto, když "ušetří" proti ceně nového necelých 14%?

+11/−4
15.1.2013 12:39

J69i11ř92í 19S78c80h50w70a17c62h 5616169817214

hmm, to Polo je rok výroby 2010, možná listopad, možná prosinec a možná bylo uvedeno do provozu v březnu 2011 takže nemusí být v provozu ani dva roky. Nájezd by tomu tak asi odpovídal... ;-)

+2/0
15.1.2013 14:57

P12e53t20r 36U96l15l44m19a21n25n 2737428577422

Srovnání úplně o ničem. Kdyby mi na výběr zbyla tato dvě auta, tak může být Polo ve všech ohledech lepší třeba 10x, ale stejně bych si musel pořídit Logan, protože se do toho auta také potřebuji vejít. Na druhou stranu člověk, co chce malé auto nebude uvažovat o Loganu kombi. Pochopil bych srovnání Polo-Sandero nebo Logan(ne kombi)-Jetta.

+4/−7
15.1.2013 12:12

D12a57v91i97d 97P70r17a43ž58á98k 6294302202366

Redakce srovnávala tato dvě auta, protože na žebříčku spolehlivosti TÜV skončila přesně na opačných koncích. Chápu, že auta nejsou ze stejné kategorie, ale tady přece nešlo o test pro výběr nejlepšího auta dané třídy, nýbrž o takové zajímavé zpestření.

+8/−2
15.1.2013 12:21

P18a72v35e69l 14R61o44s54e13c93k93ý 6796845601899

Kopil jsem před časem dvouletého jen mírně ojetého Logana a na první jízdě s narvaným autem věcma na hory a pětičlenou rodinou nám udělal 6.5 l po rychlostní silnici převážně. Těch 8.5 co zde píší, nám to dělá v plynu v kombinovaném provozu.

Jezdí už pátý rok naprosto spolehlivě, až na výměnu žárovky.

Je ale fakt, že je u něj daleko větší rozdíl ve spotřebě, než u dražší konkurence, při jízdě po dálnici (oněch 6.5) a při jízdě po městě. To udělá klidně hodně přes deset.

+5/−4
15.1.2013 11:29

A76l45e45š 33J18a67k58l 7696636183203

Mám osm let starého logana sedan, až na výměnu čepů,žárovky, olej a běžné věci naprosto v pohodě, kamarád automechanik nás od koupě odrazoval, pak sám koukal, že to až taková hrůza není. A nyní říká, že to je pěkný držák. Že mnohem dražší a mladší oktávky tam má denodenně

+4/−5
15.1.2013 14:15

R13a68d94o20m16í76r 94P17a10n47n89a 8149386941973

Marně pátrám po smyslu tohoto srovnání... To je jako srovnávat mercedes s trabantem. Bude příště i takový článeček?

+7/−8
15.1.2013 11:29

D56a54v96i13d 28P84r56a53ž80á63k 6834952112676

Jestliže se trabant umístí na prvním žebříčku spolehlivosti a mercedes na posledním, tak asi ano ...

+3/0
15.1.2013 12:22

J59a12n 70M60a92l57á75s59e92k 8861277836773

Tak a ted bychom si mohli vyzkouset, jak dostat 5-ti členou rodinu na dovolenou, jak převest ledničku, kubik dřeva, 10 pytlu cementu a nebo zahradni trakturek na chalupu. BTW: najezd nad 100 tis. pro Logana je smrt, ale jak dlouho to bude trvat, když ročně najedu sotva 10?

+9/−3
15.1.2013 10:17

J60i52ř85í 41S16c37h20w20a14c72h 5596889347564

to by mě zajímalo, co udělá s posádkou ten traktůrek nebo kubík dřeva při čelním nárazu jen takovou menší rychlostí cca 40-50 km hod?

+6/−2
15.1.2013 10:37

M24i23l56a32n 80Š92v48a49g44r28o52v44s47k31ý 9962619195858

Nebo třeba infarkt...

+1/−1
15.1.2013 10:46

M43i17r95o11s93l32a76v 67B90u56d55a 9392212717682

Příkladná demagogie8-o

+4/−5
15.1.2013 11:36

J11i60ř45í 46S64c45h90w38a20c17h 5666889717894

nj demagogie je fakt hnusná věc.... není nad to převážet 150 kilový traktůrek nebo 400 kg dřeva hned za hlavou, to se prostě vyplatí!!!

+2/−1
15.1.2013 15:04

M87a23r52t62i72n 55K26o60t22e28k 6339543227111

Na dovolenou letadlem, na zbytek vozik. A pro normalni cesty normalni auto.

+6/−1
15.1.2013 11:24

R91i93c14h17a80r75d 46G69e60n25š54e49r52o78v84s92k37ý 2435155764136

s timhle rocnim najezdem je pro logana stejne smrt do tri let, protoze zhnije. spoluzacka z vysoke si koupila fungl noveho logana a za rok ji hnily dvere :-D a uprimne jet v peti lidech treba do chorvatska s plne nalozenym kufrem v aute bez klimatizace a motorem 1,4 64 kw :-D nevim jak ostatni, ale tomuhle rikam sebevrazda :-D ale verim ze jinak to musi byt paradni svezeni...

+1/0
15.1.2013 22:54

J43a12r76o47s25l51a49v 47B27r22ü20m33m88e45r 7264123596

Zajímavé, my máme Logana 7 rokem a teprve se rez začíná objevovat. Dále znám několik loganistů a také žádný problém se rzí....

0/0
16.1.2013 10:41

L18u94k53á27š 61B37r17a33n12d46e74j28s 2903895481441

cca 11 let? ;-D

0/0
16.1.2013 7:21

P97a57v90e37l 68S64t34a95v32j43a12n43í26k 1630436680901

Na dovolenou umím dojet i sedanem a na delší štreky existuje cosi jako letadlo. No a abych párkrát za zok něco převážel a kupoval si krz to nepohodlnou kraksnu, tak si radši zaplatím dopravu. Jinak lednička většinou přežije tak dvě auta, nevím, jak často něco takového kupujete.

0/0
16.1.2013 10:33

M76i35r20o33s84l80a74v 68D24i22o14p74a28n 2366319708872

Kterého chytráka napadlo srovnávat tyto dvě auta?:-/

+13/−6
15.1.2013 9:29

J89i86ř34í 74S89c52h70w57a94c28h 5346729177484

srovnávat se dá cokoliv, když se vezme v potaz i cena. V článku je víceméně nastíněno, co člověk dostane, když si připlatí, nebo s čím se musí smířit, když chce ušetřit. Celkem jasně z něj vyplývá, proč je malé Polo dražší než velký Logan. Je pak nakonec na preferencích každého si vybrat co mu vyhoví po technické stránce k tomu co mu dovolí peněženka.

+5/0
15.1.2013 10:24

P13a15v37e23l 64Z38a21j22í76č26e67k 8544510296300

polo rychla jizda a motor 1,2 ;-D

+2/−3
15.1.2013 9:09

P13a16v80e72l 37Z72a55j44í25č86e81k 8484750896620

pardon 1,4 a nektery dokaze i protocit kola :-) to dokazala i s120 blahe pameti.. mega vybava vse v elektrice...8-o

+1/−3
15.1.2013 9:11

Z49d94e17n72e10k 68L89o22v66e41c76e77k 5209175176459

Protocit kola umel i trabant a to nemel ani litr. :-)

+4/−2
15.1.2013 13:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.