Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Premiant a propadlík: VW Polo je precizní, Dacia Logan neotesaná

Statistiky z německých stanic technické kontroly sesumírují každoročně dohromady žebříčky TÜV Reportu. V nejsledovanější kategorii aut ve stáří dvou až tří let triumfoval VW Polo, Dacia Logan ho uzavřela. Plná čtvrtina loganů totiž neprošla německou technickou kontrolou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28a36r13e73k 96H60r23u27b77y 6437712661538

Testujeme: ucitelka z MS a stavebni delnik. Kdo z nich bude po letech udrenejsi a kdo bude vypadat lip? ;-)

+4/0
18.1.2013 9:37

M86a49r74t34i98n 23K37u63c16h46a76r90í78k 7722607673671

jasně. Dacia měla o 10% víc vypálených žárovek v osvětlení SPZ, tudíž je to mnohem méně kvalitní auto, že?

0/−1
17.1.2013 18:42

M93o42j71m44í71r 23P17o31p51p 8319857526870

Je s podivem, že v technicky orientovaném článku (byť jde "jen" o novináře iDnes) autor zaměňuje významy slov CEMENT a BETON. Pochopím to u ženy nebo dítěte, ale... Rv

Jinak je článek zřejmě jen zoufalým pokusem pozvednout obraz VW Pola ve srovnání s typově nesrovnatelným a také nekonkurenceschopných modelem jiné značky. Polo je kvalitní auto, bohužel lehce předražené, jako většina koncernových produktů.

+11/0
16.1.2013 6:27

P45a93v69e88l 21Š76e45d75l11b89a45u87e22r 7898351812285

Ta poslední věta o dodávce je tedy síla. Autor zřejmě nikdy v dodávce nejel. Ať si vyzkouší projet se v novém Ducatu se spoustou úložných prostor, s šestikvaltem, tichým, silným motorem, počítačem, klimatizací, opěrkami na lokty, zadní nápravou, která pruží podle zatížení, takže auto už neskáče a s odpruženým sedadlem. Spotřeba je cca 7,6 - 8 l/100 km, zvýšená verze. Kdejaký osobák může jít do háje. Jsme tři a je to i skvělé rodinné auto s velkým kufrem ;-). Pane autore, napřed vyzkoušejte a až potom pište poslední větu článku....

+2/0
15.1.2013 22:01

P87a61v58e19l 49N38o93v19ý 3256362668123

Koupíte si  nové auto a na STK jedete za 4 roky. V Germánii je to jinak?

+3/0
15.1.2013 18:49

J91o50s21e27f 10K81u30b88e60š 7828318913918

"Skupina Renault" ... co chcete po autu s ***** ve znaku ???

+3/−2
15.1.2013 17:13

M51a36r55t59i33n 80S48e33d42o33n92a 2775956656759

Diamantem?

+2/0
16.1.2013 10:54

M78a95r50t77i72n 54H96r93o76m93a88s 5538606386367

Já na autě žádný tyčky stabilizátoru nemám, naštěstí, tak se nemá co uklepat.

+1/−3
15.1.2013 16:51

J78i37r27i 56S86i67m63a64k 9128858628323

"díky tuhé karoserii si může dovolit měkčí tlumiče...."

"Tohle je prostě přibližovadlo, zato s bezkonkurenčně bezedným kufrem. U auta s rozvorem kol stejným jako dodávka VW Transporter (2,9 metru) není divu"

Tak ted jeste prosim o vysvetleni, jak souvisi tuhost tlumicu s tuhosti karoserie a jak souvisi rozvor s objemem kufru a budu si tento clanek moct odskrtnout jako dalsi objevny a profesionalne provedeny pous o recenzi dvou naprosto nesrovnatelnych aut.

+2/−5
15.1.2013 15:32

J58i26r27i 49S14i26m54a19k 9638418528283

nekdo z minusaru by se toho mozna mohl ujmout ;-D a preju hodne stesti, protoze tuhost tlumicu vubec nic nema s tuhosti karoserie a rozvor ma neprimy vliv na velikost vnitrniho prostoru v kabine, ale ne az tak do dusledku. na kufr teda nema vliv ani omylem...

0/0
16.1.2013 12:30

V47á53c41l78a65v 44Z37e86m94a15n 1545654606493

Co třeba Porsche Panamera vs. Tata Nano?

+6/−4
15.1.2013 14:56

J77i18ř25í 40S47c91h20w31a48c76h 5586539837364

mohou ta auta jako ojetiny mít přibližně stejnou cenu?

+2/0
15.1.2013 19:41

J16a28r72o46s83l97a18v 42B35r84ü98m67m57e74r 7374523716

Ne, ale to se týká o aut v článku.

+1/0
16.1.2013 10:33

J61i88ř63í 47S46c93h33w93a60c18h 5266159637294

ale no tak.....nemáš pravdu předsedo.

0/−1
16.1.2013 20:48

J21i59r10i 80S76i42m18a81k 9628418458813

ale ma .. je to jako srovnavat hrusky a jabka a nasledne vyhlasit absolutnim vitezem jabko  na zaklade faktu,  ze se vice blizi dokonale kulatemu tvaru. ;-D;-D;-D

0/−1
17.1.2013 8:41

D40a41v79i44d 45R93y94c15h96e64t29s87k69ý 9336481520330

"Jediný problém, který se u pola vyskytoval, byly kolabující rozvodové řetězy u motorů 1,2 TSI. To je závada samozřejmě fatální, "potkané" motory jsou na odpis, ale automobilka je zatím pokaždé v rámci kulance (za určitých podmínek) vyměnila za nové, a to i u vozů po záruce (stejně to dělá Škoda)."

 

Škodovka se přes i totální botu s řetězy u TSI samozřejmě snaží vykroutit jak to jenom jde! Základ je v tom, že si musí zákazník o kulanci výslovně říct, samo se to přece nenabídne. Přečůrat zákazníka!

+3/−3
15.1.2013 12:47

J89i90ř36í 70S64c86h18w56a93c60h 5196629787364

Známému s Octou 1.2 TSI na druhé garančce při asi 48000 km udělali rozvody bez říkání.

+3/0
15.1.2013 14:52

R32i12c63h63a90r23d 25G72e32n20š58e32r56o39v22s21k52ý 2925655584726

ja bych rekl, ze autor clanku mluvil o vymene potkaneho motoru a ne jen rozvodu

0/0
15.1.2013 22:49
Foto

V49l18a21d75a 54V70a86n50e43k 9843516274388

prý problém s řetězem 8-o snad s řemenem ne? řetěz nepřeskoči,motor se "nepotká":-P

0/−7
16.1.2013 7:24

M96i85l16a69n 57N38o17v26o68t26n21ý 3420391781441

Polo 2010 za 250 000, nové za 290 000. To by si opravdu někdo koupil 3 roky staré auto, když "ušetří" proti ceně nového necelých 14%?

+11/−4
15.1.2013 12:39

J17i25ř96í 30S62c82h93w51a87c46h 5516389317884

hmm, to Polo je rok výroby 2010, možná listopad, možná prosinec a možná bylo uvedeno do provozu v březnu 2011 takže nemusí být v provozu ani dva roky. Nájezd by tomu tak asi odpovídal... ;-)

+2/0
15.1.2013 14:57

P34e17t14r 28U42l35l14m81a45n36n 2507558807912

Srovnání úplně o ničem. Kdyby mi na výběr zbyla tato dvě auta, tak může být Polo ve všech ohledech lepší třeba 10x, ale stejně bych si musel pořídit Logan, protože se do toho auta také potřebuji vejít. Na druhou stranu člověk, co chce malé auto nebude uvažovat o Loganu kombi. Pochopil bych srovnání Polo-Sandero nebo Logan(ne kombi)-Jetta.

+4/−7
15.1.2013 12:12

D98a42v24i91d 52P67r35a68ž53á95k 6744242912636

Redakce srovnávala tato dvě auta, protože na žebříčku spolehlivosti TÜV skončila přesně na opačných koncích. Chápu, že auta nejsou ze stejné kategorie, ale tady přece nešlo o test pro výběr nejlepšího auta dané třídy, nýbrž o takové zajímavé zpestření.

+8/−2
15.1.2013 12:21

P81a21v85e78l 94R78o90s14e37c21k45ý 6186775351799

Kopil jsem před časem dvouletého jen mírně ojetého Logana a na první jízdě s narvaným autem věcma na hory a pětičlenou rodinou nám udělal 6.5 l po rychlostní silnici převážně. Těch 8.5 co zde píší, nám to dělá v plynu v kombinovaném provozu.

Jezdí už pátý rok naprosto spolehlivě, až na výměnu žárovky.

Je ale fakt, že je u něj daleko větší rozdíl ve spotřebě, než u dražší konkurence, při jízdě po dálnici (oněch 6.5) a při jízdě po městě. To udělá klidně hodně přes deset.

+5/−4
15.1.2013 11:29

A70l79e17š 11J11a52k54l 7316596843623

Mám osm let starého logana sedan, až na výměnu čepů,žárovky, olej a běžné věci naprosto v pohodě, kamarád automechanik nás od koupě odrazoval, pak sám koukal, že to až taková hrůza není. A nyní říká, že to je pěkný držák. Že mnohem dražší a mladší oktávky tam má denodenně

+4/−5
15.1.2013 14:15

R63a65d62o18m53í27r 43P50a98n34n49a 8719596111103

Marně pátrám po smyslu tohoto srovnání... To je jako srovnávat mercedes s trabantem. Bude příště i takový článeček?

+7/−8
15.1.2013 11:29

D93a15v13i55d 43P89r98a88ž82á26k 6664222892206

Jestliže se trabant umístí na prvním žebříčku spolehlivosti a mercedes na posledním, tak asi ano ...

+3/0
15.1.2013 12:22

J37a88n 36M92a41l25á35s51e29k 8671287736363

Tak a ted bychom si mohli vyzkouset, jak dostat 5-ti členou rodinu na dovolenou, jak převest ledničku, kubik dřeva, 10 pytlu cementu a nebo zahradni trakturek na chalupu. BTW: najezd nad 100 tis. pro Logana je smrt, ale jak dlouho to bude trvat, když ročně najedu sotva 10?

+9/−3
15.1.2013 10:17

J35i54ř30í 17S56c98h11w57a48c28h 5136519717634

to by mě zajímalo, co udělá s posádkou ten traktůrek nebo kubík dřeva při čelním nárazu jen takovou menší rychlostí cca 40-50 km hod?

+6/−2
15.1.2013 10:37

M75i79l90a85n 15Š53v39a71g45r23o78v27s85k73ý 9522859445378

Nebo třeba infarkt...

+1/−1
15.1.2013 10:46

M69i63r73o43s61l19a19v 23B87u62d87a 9692332517692

Příkladná demagogie8-o

+4/−5
15.1.2013 11:36

J60i58ř71í 37S80c22h29w95a63c19h 5176389387234

nj demagogie je fakt hnusná věc.... není nad to převážet 150 kilový traktůrek nebo 400 kg dřeva hned za hlavou, to se prostě vyplatí!!!

+2/−1
15.1.2013 15:04

M37a15r62t83i74n 81K18o89t42e27k 6819753917651

Na dovolenou letadlem, na zbytek vozik. A pro normalni cesty normalni auto.

+6/−1
15.1.2013 11:24

R76i82c74h88a37r57d 34G24e80n57š62e24r49o66v20s33k53ý 2795795984606

s timhle rocnim najezdem je pro logana stejne smrt do tri let, protoze zhnije. spoluzacka z vysoke si koupila fungl noveho logana a za rok ji hnily dvere :-D a uprimne jet v peti lidech treba do chorvatska s plne nalozenym kufrem v aute bez klimatizace a motorem 1,4 64 kw :-D nevim jak ostatni, ale tomuhle rikam sebevrazda :-D ale verim ze jinak to musi byt paradni svezeni...

+1/0
15.1.2013 22:54

J56a35r85o57s68l60a70v 26B53r55ü15m30m63e28r 7794443276

Zajímavé, my máme Logana 7 rokem a teprve se rez začíná objevovat. Dále znám několik loganistů a také žádný problém se rzí....

0/0
16.1.2013 10:41

L11u80k87á22š 34B14r30a59n42d50e79j19s 2723115941911

cca 11 let? ;-D

0/0
16.1.2013 7:21

P66a36v78e33l 42S90t77a11v34j51a54n30í83k 1460886200221

Na dovolenou umím dojet i sedanem a na delší štreky existuje cosi jako letadlo. No a abych párkrát za zok něco převážel a kupoval si krz to nepohodlnou kraksnu, tak si radši zaplatím dopravu. Jinak lednička většinou přežije tak dvě auta, nevím, jak často něco takového kupujete.

0/0
16.1.2013 10:33

M42i13r53o21s16l18a56v 61D61i62o64p51a37n 2946989318462

Kterého chytráka napadlo srovnávat tyto dvě auta?:-/

+13/−6
15.1.2013 9:29

J11i47ř80í 45S96c26h47w53a67c72h 5976659547214

srovnávat se dá cokoliv, když se vezme v potaz i cena. V článku je víceméně nastíněno, co člověk dostane, když si připlatí, nebo s čím se musí smířit, když chce ušetřit. Celkem jasně z něj vyplývá, proč je malé Polo dražší než velký Logan. Je pak nakonec na preferencích každého si vybrat co mu vyhoví po technické stránce k tomu co mu dovolí peněženka.

+5/0
15.1.2013 10:24

P87a72v11e16l 67Z92a55j30í69č76e79k 8384250466810

polo rychla jizda a motor 1,2 ;-D

+2/−3
15.1.2013 9:09

P23a58v31e62l 98Z87a71j40í20č44e85k 8164670476450

pardon 1,4 a nektery dokaze i protocit kola :-) to dokazala i s120 blahe pameti.. mega vybava vse v elektrice...8-o

+1/−3
15.1.2013 9:11

Z58d94e16n50e75k 78L35o88v40e38c90e80k 5779145656679

Protocit kola umel i trabant a to nemel ani litr. :-)

+4/−2
15.1.2013 13:55







Najdete na iDNES.cz