- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
odkaz na link... jak vidno, smyk neni treba trenovat jen na snehu, ale i na asfaltu.
a jak je videt, neni radno tocit volantem s bloknutyma brzdama, pripadne to prehanet s jizdou dvermi napred pri vyssich rychlostech - v prvnim pripade auto netoci a v druhem jde pres boudu. Chce to akorat tak presne neco mezi
Česi jazdia ako prasatá, veľmi potrebný návod - Fíni na rozdiel od Čechov uprednostňujú bezpečnosť.
Nemám nic proti Slovákům, ale většinou když u nás někdo dělá bordel na silnici, jsou to Slováci. Zvlášť Slovenský kamioňáci jsou dost často prasata
Čtenářům tohoto bulvváru doporučuji především zpomalit a nehrát si na jezdce rally v provozu. To že rozstřelíte sebe mě netrápí, ale ušetřete toho běhání kolem oprav a vyřizování pojistek ostatní účastníky silničního provovozu, které vezmete sebou...
jen pro tvou informaci... kazdy ridic by mel umet vyvolat, korigovat a odhadnout rizeny smyk. Nikoliv proto, aby tak jezdil kazdou zatacku do prace, ale proto, aby byl pripraven, kdyz se do smyku dostane pripadne az bude celit krizove situaci.
To co rikas je asi stejna kulhava logika, jako kdybych zakazal pilotum v letadle PRISTAVAT, protoze to je potencialne nebezpecne a ode dneska by to mela na starost jenom automatika. Jasne, 999krat z tisice pokusu by to dopadlo dobre ale po tisicate, az automatika selze, by bylo vse na pilotovi, ktery si to naposled vyzkousel a osahal tak pred tremi roky....
Tak nakonec se tu i dozvíme, že on ten Haldex je vlastně nejlepší systém pro 4x4
myslim, ze redaktor mozna mlhave tusi, ze je nejaky rozdil mezi Haldexem a Torsenem, ale v praxi by to asi moc nepoznal, kdyz neni ani schopny spravne odlisit razeni pata-spicka od obycejneho pribrzdeni levou nohou...
Škola jízdy na sněhu? ... No, nalejme si čistého vína: V zemi, kde se vám silničáři snaží každou trochu sněhu rozpustit tou proklatou solí, toho na sněhu moc nenatrénujete... A v tom je právě celé to tajemství létajících Finů - tréning, tréning a zas jen tréning - po značnou část roku FURT NA SNĚHU! ... To se pak se sněhem na silnicích sžijete jedna báseň!
Přesně tak! Ve škarpě skončí leda kroutiči kolem, co si volant pletou s Rotanou a nebo ignoranti, kteří si myslí, že ABS a ESP pobere všechno.
Se nediv když jim to media neustále vtloukají do hlavy že je "samospasitelné" zimní gumy a křemík s nožičkama vytáhne z každé lapálie