Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

CrossBlue: Terénní velkoprostorák pro Ameriku a velké SUV pro Škodu

Pro Ameriku je to takové prostředně velké SUV, v Evropě to bude obr. Na autosalonu v Detroitu se představuje Volkswagen CrossBlue. Pětimetrové SUV se třemi řadami sedadel dorazilo prozatím jako koncept, jeho výroba však už je víceméně jistá. Stejné auto by mohlo dorazit i se znakem Škodovky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D93a79n21i26e44l 65H31a44r70a54b10i24š 5355253594125

na strane jedne se breci,ze Evropa vymira a ze lidi nemaji deti a na strane druhe vymysleji auta pro 6 nebo 7 lidi.Pro koho to asi je.Ti,co mne napadaji na tohle asi nemaji penize,jedine ze by jim zvysili socialni davky.

0/0
16.1.2013 17:56

J93o31s54e11f 53L40e37b95d30u91š34k16a 4582403423585

Ale zase ti, co mají z dětí zdroj obživy. Kam mají naskládat těch 5 dětí, když chtějí jet na výlet?

0/0
16.1.2013 19:02

D34a11n23i20e51l 93T25o14m15e14k 8429755928946

Hodně dětí je dneska statusový symbol. Lidi, co na budou mít na velké SUV, mají docela často tři nebo i čtyři děti.

0/0
16.1.2013 21:07

J44i49ř56í 82S28c40h59w43a26c63h 5526259947524

já tedy nikoho takového neznám

0/0
16.1.2013 23:59

T41o25m84a40s 21H51a88c33e11k 6484597985167

Ja par jo :-) (ne me zatim) 3 deti je tak normal v urcite spolecnosti. No a kdyz chcete vzit jeste nejakeho jejich kamarada tak uz potrebujete pomalu autobus. 

Na druhou stranu verim ze ty sedadla pujdou vyndat a pouzit to jako nakladovy prostor - bezva na cokoliv, od dovzeni jakehokoliv materialu ci nabytku az po cestovani. Dnes uz si pro sebe mensi auto nedokazu predstavit. (pro upresneni - hodne a radi cestujeme, takze mit misto i na prespani v aute je uzitecna vec)

0/0
17.1.2013 7:10

P49e95t48r 96H60á12j35e56k 4830582751224

Kdo má 3 a více dětí (možná už i dvě větší) zjistí, že SUV je pro něj nepoužitelné auto. Ta správná třída pro velké rodiny je MPV.

SUV si většinou pořizují takové typy, kteér mají auto i dítě (jedno) jen jako módní doplněk.

0/0
17.1.2013 9:57

P12e97t90r 84H59á67j36e97k 4720722881294

No, mám tři děti a velkoprostorové auto potřebuji. Bohužel pracuji, takže žádné dávky mi nikdo nezvýší a tudíž na tohle mít nikdy nebudu...;-)

0/0
17.1.2013 9:55

L12u63k51á15š 21V48a18ň32u28r34a 1205474773653

Proč se nedrží koncepce spalovací motor vpředu a elektromotor vzadu? Nejlépe dva, každý v jednom zadním kole. A hlavně, bude to děsně těžké. Dieselelektrický pohon má smysl, když odpadně převodovka, rozvodovka a kardanka.

+1/0
16.1.2013 17:47

J90a22k69u94b 57L65í19s27k19a 3527976488505

Hm.. Zase automat :/

0/−1
16.1.2013 13:21
Foto

R80o33m11a42n 75S16v28i93t96á60k 8294452448505

A co jiného? Moderní automaty pomalu vytlačí manuální převodovky. Ne zcela, ale z velké části ano.

+2/0
16.1.2013 17:30

L52u93k77á87š 52V16a93ň75u24r38a 1765254323193

Automat ve 4x4 v kombinaci s elektronickou ruční brzdou je docela neštěstí. Osobně jsem ho zažil několikrát, jak s hydrodynamickým měničem, tak spojkou a oba systémy při vyhrabávání ze sněhu selhaly. A to byly i auta s redukční převodovkou. Není nad hezkou práci levé nohy se spojkou. Zatím jsem neviděl automat, který by uměl citlivě pracovat se spojkou. A takové rozhoupání a vyhrabání ze sněhu s automatem, to ani snad není možné. :-/

+2/−1
16.1.2013 17:43

D84a54n97i17e72l 96H37a98r27a90b43i41š 5585703934605

je to slozitejsi, ale mozne to je

+1/0
16.1.2013 17:54
Foto

R49o59m22a25n 66S33v41i63t54á41k 8564142198725

Není automat, jako automat.

Moc jsem toho v automatu nenajel (cca 50 tis. km), ale i tak si troufnu tvrdit, že X drive (systém používaný u BMW) je opravdu hodně dokonalý a umí toho dost. Právě i to rozhoupání a vyjetí z hlubokého sněhu.

+1/0
16.1.2013 19:10

P64a60v82e19l 19S52t61a22v71j47a22n52í76k 1850536210571

Problém bude jinde. Mám automat, předohrab s 320 Nm na předek a nemusím hrabat. Člověk na to nemůže hňápat jak slon. Rozhoupat se ze sněhu jde také, nějak nechápu na co potřebujete spojku, když to jede dopředu, dozadu a máte i neutrál.

+1/0
17.1.2013 16:24

J32o81z62e87f 27T12i16c52h60ý 8228435616419

a kde sa to bude vyrabat. V Bratislave?

0/−1
16.1.2013 13:03

L50u32d89ě53k 35N81o57v49ý 2611519973371

Prý ekologie ;-D Ten laboratorní údaj 2,6l na 100km je opravdu velmi zavádějící, nějak nám pomíjí, že musíme nabít ten akumulátor a to není a zadarmo, ani ekologické. Je to prostě záměrná lež.

+6/0
16.1.2013 12:16

J86i74ř12í 23S56c54h19w42a82c33h 5326559837474

pokud ta energie vznikne z atomu, z větru, či soláru, tak je rozhodně ekologičtější, než ze spálené nafty pod tvým nosem

0/−2
16.1.2013 17:12

J57o75s65e58f 39L27e59b40d95u89š62k32a 4592703633185

6,7 Litrů na 100 km. Ve skutečnosti to bude nějakých 11 litrů, ve městě o kapánek víc. Auto pro 7 osob, 2 m široké a 5m dlouhé, bude pnlě naložené vážit kolem 3 t, a to už něco sežere. Takže ty elektromotory budou spíš jenom parádička pro ekology.

+1/0
16.1.2013 19:01

J70a39n 64P59r39o37c14h38á14z66k34a 3286576265105

Paradni kara.

+4/−1
16.1.2013 11:49

L44u69k86á34š 81V82a13ň21u79r76a 1565774223603

Když vezmu ceny paliva a provozní náklady, tak je toto auto určeno opravdu pro úzký segment zákazníků. Škodovka by měla spíše zvážit MPV typu Sharan ( 3 řady sedaček) s pohonem 4x4. Kamarád má Alhambru 4x4 a je to úžasné auto pro rodinu a průchodnost neuvěřitelná, do českých podmínek jako dělaná. Taková Yeti není špatná, ale ten kufr je ubohý! ;-O

+2/0
16.1.2013 11:39

D34a93n47i78e74l 62K91r89o33n18e30r 7714364536717

Koukam ze design kompletne prizpusobili americkemu stylu...

0/0
16.1.2013 10:12

A92l41e82š 79N88o28v61o71t46n80ý 8341671283836

je vidět, že tu mámne dvě inzerce-jeden Karel, druhý VW... !!

+5/−3
16.1.2013 7:52

J82a81n 58H90o77š78e71k 7853486827627

Tak si říkám, jestli je tento model pro VW nezbytný. Rozměrově větší než touareg a cenově mezi tiguan a touareg. A přijatelná cena? Na to jsem teda zvědav :-)

0/0
16.1.2013 7:36

D18a53n45i78e13l 19T55o58m49e85k 8459735978336

V US cena bude určitě přijatelná. V Evropě méně - na to nemusíme ani čekat.

0/0
16.1.2013 21:08

M41a71r32t11i96n 49K94o73t16e50k 6359713807571

Pekne. Ale s 201 cm sirky (asi bez zrcatek) musi byt jizda po dalnicnim useku, kde se stavi, cili v levem pruhu sirokem 2 m, celkem zabava.

0/−1
16.1.2013 1:24

J73o98s17e91f 98B26r80o74ž25k92a 6434712778197

Tou šířkou dnes disponuje každá dodávka, či luxusnější auto. Jinak v těch 2 m pruzích je to opravdu zábava, ale těch moc není.

0/0
16.1.2013 6:58

P77a96v46e18l 59Z67a46j17í49č84e51k 8424670446460

no moc zabava to neni.. to je fakt mival jsem treba chrysler concord a tem mel skoro 5,5 metru na delku a 2 na sirku bez zrcatek... a byl to sedan... ale jinak skvele auto

+1/0
16.1.2013 9:12

P94a52v41e38l 97B83e49n77e53s 3736805511664

taky jenom pro zabavu -pokud vozidlo presahuje svymi rozmery ( a to VCETNE zrcatek) povolenou sirku v jizdnim pruhu, tak tam nesmite. Nemci za to davali nedavno na dalnici pokuty a hodne lidi se divilo, ze udany povoleny rozmer se bere pres nejvetsi sirku vozu a ne sirkukaroserie - coz tedy postihlo uz i vetsi osobni auta.......

0/−1
16.1.2013 17:10

J55i38ř66í 35N70e84u94m18e14i27s21t23e21r 2662585323491

Líbí. R^ Bez ohledu na to, co to má za logo na kapotě.

+3/−4
16.1.2013 0:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.