Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus chce konečně porazit německou konkurenci. Jde na to zostra

Lexus představil novou generaci svého malého sedanu IS. Rysy auta jsou pořádně ostré a na usedlou japonskou značku docela nezvyklé. Končí dieselový agregát, který výrobce nahradil hybridem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S63v44a81t13o62p31l36u72k 43S48i35l82n14ý 4742156849148

Tímhle ji určitě neporazí.

+5/−5
17.1.2013 18:18

P61e18t25r 43G50a29z63d40a 6848372169117

proč? radši tohle než bramboru, a na klasickém 6ti válci se dají dělat divy

0/−1
19.1.2013 12:31

S91v83a85t75o25p43l60u64k 47S20i53l67n22ý 4452896339898

Protože ten design je spíš kýčovitý, než uhlazený.

0/0
19.1.2013 15:15

J23i50ř31í 84N70e23u59m46e22i35s38t79e20r 2782445603561

Co se designu týká, pořád to nějak nemůžou trefit.

+6/−1
17.1.2013 18:07

J98o87s69e44f 92L31e47b71d67u71š83k35a 4302983963785

Tak nějak mi to připomíná jezevčíka s vytahaným břichem.

+2/0
17.1.2013 19:41

A69l70e76š 69N87o66v55o15t64n46ý 8971981173486

Nastal čas nebýt konzerva a koupit taky něco nového, jak známo-originál je jen jeden !!

0/0
17.1.2013 16:56

P32e82t32r 29Z24d52e61n31ě50k 2654959644

Nojo hybrid, to je pokrok - už desátý v řadě 8-o

+2/0
17.1.2013 13:30

R70o25b80e75r50t 57K68u91r53f33ü39r95s20t 3118874621958

Dokud nebudou mit konkurence schopny kombik, je jim vesjkere snazeni k nicemu.

+2/−3
17.1.2013 12:35

M70i47c24h52a53l 29B32u13d79í42k 4116244978543

Kombi bylo v prvni generaci, podle nekterych zvesti by se v prubehu roku mohl v tehle treti zase objevit, ale potvrzene to neni. Lexus prodava kvanta aut hlavne v USA a tam kombi premiove tridy moc nefrci. Evropa je bohuzel spise okrajovy trh, proto tu taky ani nemame IS350.

+2/0
18.1.2013 11:42

J95o92s46e18f 85G23o21s23t68í13k 6965470432309

Jen se bojím, jestli ty kluci šikmooký na tu motoristickou problematiku nekoukají z trochu špatnýho ůhlu. Při pohledu na zadní světla naroubovaný na toho starýho lexuse se asi nejen mě jímá mořská nemoc! Myslím, že si ta německá konkurence s jejich rekordními prodeji tohohle študáckýho pokusu ani nevšimne! Tak zas příště.

+5/−5
17.1.2013 10:52

M36i58c76h37a18e77l 31L43u91k83a38v24s66k77y 6949611758541

Chtělo by to naftu a 4x4. Tyhle zadohraby s motorem vepředu, to jsou hračky na léto. Né auta.

+5/−7
17.1.2013 10:34

T44o46m25á83š 95H41r84u64b58ý 4363260871936

Hybridy od lexusu mají většinou elektromotorem poháněná přední kola. Nafta nebo benál, to je úplně jedno. Naftový motor je složitější a dražší, náchylnější k poruše a trpí zdejší kvalitou nafty. Vzhledem k cenám benzínu se diesel vyplatí možná tak po 20ti letech provozu;-Dna takovou dobu se dnes auta nestaví

+4/0
17.1.2013 11:05

J76o90s23e35f 57L98e19b39d68u40š38k24a 4502563203675

Nevím, ale nafťák od BMW nikterak netrpí zdejší naftou, ani není poruchový a snad ani dražší. Ze 3 litru má větší výkon než ten od Lexuse a není problém čtyřkolka. Cenově podobné, hybrid je na nic, tak jaký důvod jít do Lexuse? Ani cena, ani výkon, výbava +- stejná.

+1/0
17.1.2013 19:40

P76a76v52e28l 10S15t58a64v76j32a59n49í24k 1100396290651

Hmm, nafta. Já bych byl pro ten 3.5 litr. Na ježdění po městě s pomocným elektromotůrkem bezva a mimo město se to pak taky neztratí. Aspoň by mi to nežralo 16 litrů :-).

0/0
17.1.2013 16:30

J36i39ř15í 37H18r64a32d60e13c 9868357560174

Zapoměls na pořádnej kufr, hagusy a tažný...:-P

+1/−1
17.1.2013 16:46

M29i87c65h64a52l 76B61u20d71í27k 4516984348273

Ja jezdim benzinovym Lexusem se zadnim nahonem celorocne a problem nepozoruju. 4x4 je prijemny bonus, ale rozhodne to neni nutnost. Sileny zvuk, vibrace a smrad z nafty me taky neoslovuji.

+4/0
18.1.2013 11:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.