- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proč? radši tohle než bramboru, a na klasickém 6ti válci se dají dělat divy
Co se designu týká, pořád to nějak nemůžou trefit.
Tak nějak mi to připomíná jezevčíka s vytahaným břichem.
Nastal čas nebýt konzerva a koupit taky něco nového, jak známo-originál je jen jeden
Nojo hybrid, to je pokrok - už desátý v řadě
Dokud nebudou mit konkurence schopny kombik, je jim vesjkere snazeni k nicemu.
Kombi bylo v prvni generaci, podle nekterych zvesti by se v prubehu roku mohl v tehle treti zase objevit, ale potvrzene to neni. Lexus prodava kvanta aut hlavne v USA a tam kombi premiove tridy moc nefrci. Evropa je bohuzel spise okrajovy trh, proto tu taky ani nemame IS350.
Jen se bojím, jestli ty kluci šikmooký na tu motoristickou problematiku nekoukají z trochu špatnýho ůhlu. Při pohledu na zadní světla naroubovaný na toho starýho lexuse se asi nejen mě jímá mořská nemoc! Myslím, že si ta německá konkurence s jejich rekordními prodeji tohohle študáckýho pokusu ani nevšimne! Tak zas příště.
Chtělo by to naftu a 4x4. Tyhle zadohraby s motorem vepředu, to jsou hračky na léto. Né auta.
Hybridy od lexusu mají většinou elektromotorem poháněná přední kola. Nafta nebo benál, to je úplně jedno. Naftový motor je složitější a dražší, náchylnější k poruše a trpí zdejší kvalitou nafty. Vzhledem k cenám benzínu se diesel vyplatí možná tak po 20ti letech provozuna takovou dobu se dnes auta nestaví