- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
:-D prej víme co se změní! :-D Nenechte se vysmát - všechny facelifty se u aut dělají proto, aby se odstranily vážné chyby v konstrukci prvních modelů - ten design je tam jen jako zástěrka (Proto zasvěcení doporučují kupovat všechny nové modley až po faceliftech)
Nemáte zcela pravdu, vím o faceliftech, které neměly na techniku žádný vliv, jednalo se pouze o facelift vzhledu. Konstrukční vady a vlastnosti zůstaly stejné !
A budou mít taky slabší motorizace na zadku vlečenou nápravu??
Taky by mne zajímalo, jestli do 110 KW tam dají vlečenou nápravu, když je tak dobrá.
Polaci v sobě nezapřeli dobré šmelináře
No co na to říct.. velebnosti, je to hnus.... snad jít ještě rychle koupit současné generaci
naštěstí je "originální" design překrytý tím hnusem, jinak bych souhlasil. Proto moc nechápu hodnotu těch záběru a fotek, nic závratného to neukáže a akorát to mate spousty lidí.
Je dobře, že škodovka konečně najala pořádného designéra.
Obecně platí, že udělat elegantní dlouhou limiuzínu je designersky jedopduchá záležitost.
Jen ve Škodě je to stále problém. Škoda.
Yeti s tema otresnyma kulatyma svetlama je fakt des...je dobre, ze to novy facelift odstrani.
Tak oni zatim jen zmenili prolisy a musi to jit testovat na dalnici, kde zrovna nahodou projizdi zurivy fotograf Havranek? Fraska.
Další trouba za volantem co se nevěnuje řízení!
No, zdá se, že by KONEČNĚ zezadu MOHLA vypadat o něco líp...
Však už bylo načase...
Je to možný - on se mnou někdo nesouhlasí???