Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na velký skútr už není třeba řidičák. I přesto běžte do motoškoly

Letos poprvé můžete řídit silný skútr, i když jste na motorce v životě neseděli. Doporučujeme pořídit si speciální oblečení a zaplatit si několik kondičních jízd v motoškole.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65a12r59o80m22í72r 85B94r43ů89n81a 4629221474583

Může mi někdo, prosím, zdůvodnit podmínku automatické převodovky? Řidičák sk. B vlastním cca 22 let, takže můžu na pincka, řadit nohou umím a teď pokud bych chtěl na silnější skůtr tak jedině automat, nebo si dodělat tu správnou skupinu .. díky za vysvětlení.

+2/0
19.1.2013 12:35

P33e80t14r 18M94a23r43š66o79u75n 5505378396456

jednoduche: protoze mohou ridit vyssi vykon a tim jezdit vyssi rychlosti nez ten vas pincek, aniz si kdykoliv delali ridicak na motorku (sedli jen v aute a maji B). silnejsi stroj uz nemusi stihat zvladat a jeste k tomu radit, kdyz to v zivote nedelali?

Tady nejde o vas, vam nic nebrani si udelat ridicak na spravnou skupinu.

Dale nevim na co si stezujete, doted byste na silnejsi bez spravneho ridikacu nemohl tak jako tak vubec! Takto mate sanci alespon na silnejsi automat. Takze je to pro vas plus. Co je na tom nepochopitelneho?

+4/−2
19.1.2013 13:52

J48a17r75o98m89í69r 94B41r18ů30n95a 4579521524743

Vy zřejmě máte problém s chápáním psaného textu. Já si nestěžuji, já jsem se pouze slušně zeptal, abych získal informaci, kterou nezmám. Varianty, které mám k dispozici znám a již jsem je ve svém úvodním příspěvku uvedl.

+2/−2
19.1.2013 14:43

P91e31t94r 42M51a62r23š51o22u27n 5645528686926

no nevim, ve vete ze umite radit a ted nesmite stejne mit silnejsi si stezujete, ale pokud to byla jen cista otazka, pak sjem to nepochopil. Odpoved je tedy jednoducha, protoze to takto nekdo navrhl zmenit. Duvody ktere si myslim, ze byly pruchodzi pro zvednuti prav na silnejsi stroj pouze v automatu jsem uvedl

+3/−1
19.1.2013 15:09

M10i46r32o57s65l97a50v 73B85u23d56a 9872382487952

Protože jim šlo o to, umožnit primárně jízdu pouze na tom skútru. Ono osedlat nějakou ostrou siniční 125, to je jiné kafe a ne každý by o zvládl !!

+7/0
19.1.2013 14:26

J87a97r64o89m24í15r 82B28r42ů95n93a 4849931334853

To dává smysl, děkuji za odpověď.

+2/0
19.1.2013 14:44

J72a15n 51S72t25e29h58l35i93k 9855767506571

Já teda mám 125 moto se řazením  a žádný zazraky se nedějí .Většina aut mi dává na prdel ;-D

0/0
20.1.2013 10:00

M19i29r93o74s84l12a25v 39B65u87d77a 9772942627132

To máš nějakou starou čízu nebo čínu ne?:-)

0/0
20.1.2013 11:53

V25l69a14d65i78m61í36r 83F82i85b75i80g67e49r 5384941371384

Skůtry se dělají výhradně s variátorem (automatickou převodovkouú s řazením se nedělají, možná Simpson skůtr ale to byla 50tka.

Letos koupím skůtr ale jdu na vyšší level měl jsem 125 a není to ono chci něco silnějšího aby se dal držet krok s ostatním provozem čínská 125 jede tak 80 - 90, takže předjet někoho kdo jede 70 je prakticky nemožné při dnešním provozu.

0/0
19.1.2013 18:55

M42a70t33ě75j 98O20l19i30v70a 2429488628939

Jen doplním, s manuálem je například LML, nebo Vespa PX: http://auto.idnes.cz/stoprocentni-retro-italska-legenda-v-indickem-podani-p06-/motorky.aspx?c=A111006_100248_motorky_fdv

http://auto.idnes.cz/dolce-vita-na-dvou-kolech-na-vespe-vedou-vsechny-cesty-do-rima-ptt-/motorky.aspx?c=A110412_081016_motorky_fdv

0/0
20.1.2013 17:33

J46a34n 94S32t78e26h71l84i77k 9565927196901

Jsou to zahraniční skušenosti . Tam mají mopedy bez řazení a EU jim tedy doporučila možnost vykonu do 125cm .Bylo tím míněno uvolnění plechovek ze silnic.

No a automat je jednoduchý i pro trdla.Kdyby někdo nechápal spojku a řazení .Jako u američanu s automaty u aut. Známy si ho pořídil a je nadšený .Hlavně ve městě R^

0/0
20.1.2013 9:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.