Diskuze
Obezní řidiči umírají při nehodách častěji, zjistila studie
Děkujeme za pochopení.
M21a72r96t44i55n 58P26u17c79h39e48r34n77a
Tak to je objev stoleti. Nemeli by vedci z EU udelat take nezavislou studii, jestli se pan Newton nahodou nespletl. To vite ta rana do hlavy jablkem...Hlavne aby byl grantik... To by me nenapadlo, ze s hmotnosti roste kineticka energie a ze tlustoch ma trebas horsi srdce nez atlet... Atd... Meli zajit do pojistovny, tam uz ty pravdepodobnosti kdo umre davno spocitali...
R51o42m34a76n 89T67i86č75k14a
A nemuze to byt proste tim, ze tlusti lidi jezdi porad autem, zatimco sportovneji zalozeni stihli lide chodi pesky nebo na kole?
M74a26r44t80i55n 17S97o50u79š32e92k
Zase tlustý člověk má airbag s sebou i ve starším vozidle bez zabudovaných airbagů.
M23a54r41t57i33n 27H87e83i49s92l16e80r
Kromě těch pásů by ještě měli znímit fyziku. Čím težší tělo, tím větší setrvačnost a tím větší náraz. O 10% větší hmotnost znamená o 10% větší moment hybnosti a je ekvivaletní o 10% rychlosti.
J81i47r95i 84S22i56m11a70k
nemate pravdu predsedo, energie roste primo umerne hmotnosti a s druhou mocninou rychlosti takze pohybujici se 50kilovej strizlik v 50tce ma stejnou energii jako 100kilovej v 36 km/h.
Kdyz navic sedi v aute a jedna se o dopravni nehodu, tak to uz je uplne jina story.
Tuhle teorii bych nechal spinkat jako fyzikalne neprukaznou. Prukazne to je jen statisticky a na vine bude spis horsi optimalizace airbagu a bezpecnostnich pasu... figuriny na crashtesty holt nemaji obvod pasu dva metry a 200kilo.
P81e96t70r 83M13i42c55h36á61l80e22k
Pod praporem záchrany tlustých řidičů se těším na nové daně z cukru a buřtů
K84a80r19e62l 97V18a20c22h38u32t
Tlusté řidiče zachrání nějaké daně??? ... to snad ne ...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...