Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toto není mercedes. Čínský Gac E-Jet se spotřebou 1,9 litru

Na čínskou značku docela hezký sedan, řeknete si o konceptu Gac E-Jet. Jenže něco až moc připomíná. Základní linky totiž jako by z oka vypadly novému Mercedesu CLA a přední maska zase notně připomíná nové modely Volva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T60o68m89á41š 71J76u38r22e22č42k25a 3783482209383

po designové stránce je korea a čína furt to samé....a štve mě, že se základy kvalitního designu začali potlačovat a obludy tohoto typu jsou vrcholem Dignerského umu. Ne nadarmo se vždy říkalo: "čím míň, tím líp". To že na auto narvete křívek tři pozadí(to je šest půlek) a nasadíte tomu futuristickej kukuč, ještě neznamená hezkej vzhled. Křivky a futuristickej design pochopila a kvalitně zpracovala jen mazda. Toto je důvod proč mě "Kia a Hyunday" nikdy nezaujaly. A je mi smutno, když vidím jak tyto "plácaniny" zaplavují naše cesty.

0/0
31.1.2013 8:30

T91o27m46á17š 15V58a86l87d64e31r 7253710649

Podoba asi taková, jako když Ibizu nakreslil tentýž designér, co maloval Alfu 156. Taky použil svou ruku na malování skic obou vozidel, kde si byly některé.křivky taky podobné. Říkám tomu autorský rukopis.;-)

0/0
26.1.2013 21:06

E14r70a82z69i29m 95G20o95l60d78s98t72e71i48n 6866305942455

http://auto.idnes.cz/mercedes-benz-cla-predstaveni-premiera-dyb-/ak_aktual.aspx?c=A130122_110454_ak_aktual_ada

0/0
26.1.2013 0:08

D94a12n68i60e68l 81K11r49o77n73e80r 7354194556147

Designove se mi velmi libi R^

+2/−2
25.1.2013 16:20

V73í18t 51K58u54č58e52r98a 6414409479472

Možná blbě počítám, ale 13kWh baterie a 93 kW motor to máme .... skoro 9 minut (pokud umím z baterie vycucnout vše....)

+3/−1
25.1.2013 13:37

M44i42l19a98n 66Š68v85a30g69r94o52v12s10k68ý 9792279465258

Nepoužívaš furt plný výkon...

+1/0
25.1.2013 15:08

J35i69r53i 68S97i40m45a70k 9498858518133

8 minut a dvacet sekund presne na plny knedlik.

Ale "pri idealni jizde" prej na to ujedes 100km. ;-D

Takze si to v praxi podel "koeficientem marketingoveho prehaneni" 4x a jsi na tech realnych 25km , co jsem napsal o nekolik vlaken nize.

:-P

0/0
25.1.2013 15:08

T36o29m30á44š 66V16a68l73d23e65r 7323350449

Mě by to vyhovovalo. 25-40km na elektřinu do práce a na dálku si dovyrobit elektřinu motorem v optimálním provozu. Než bude vodíkový pohon, či palivové články, je toto jednoduché řešení v současnosti. A klidně by to mohl být diesel. Proto skoro milion za Amperu beru jako podraz Když náklady jsou o 30-50 haléřů nižší než u benzínu. Buď selhali účetní, inženýři, nebo marketing u GM. Něco podobného co udělali s EV1. Uživatelé byli spokojení a přesto jim stroje neprodali, nakonec vzali a sešrotovali.

0/0
26.1.2013 20:56

J77i65ř48í 58K85o78c35u62r26e15k 6775934755448

Vodík je jenom baterie, není to primární zdroj, nejprve se musí vyrobit. A když už spalovací motor > generátor > baterie tak rovnou na zemní plyn. Kdo má pořád čuchat ty saze a druhým benefitem je nulové riziko ropné havárie.

0/0
26.1.2013 22:44

J78a63n 95Š29p10e77c65i68á32n 2810650119739

EV1 bylo tak dobry ze ho museli stahnout, bylo nevyhodny pro ropny prumysel :D a kdyby ho nestahli, tak bychom dnes uz  benzinova auta zatracovali jako dnes zatracujeme dvoutaktová auta V

0/0
31.1.2013 17:08

J57i72ř11í 68K46o27c33u29r73e95k 6225624165268

Já vám nevím, proč pořád uvažujete jenom maximální výkon, když ho používáte méně než 1% času. Jezdíte za kupříkladu 7 litrů benzínu na 100 km. To je 7x33,5 MJ spalného tepla. Při ustálené rychlosti 100 km/h pracujeme s příkonem 23,45MJ/3600s= 0,065 MW = 65 kW. A teď si to vynásobte účinností motoru, která bude kolem 30%

+1/−1
26.1.2013 22:56

J49i19r24i 51S50i90m70a88k 9208278458323

a ja zase nevim, proc porad pocitate se 100% ucinnosti kapacity baterie, kdyz nikdy nedava max proudy az do vybiti na nulu, ale pri vybiti kolem 90% je uz nepouzitelna, kdyz v elektromobilu se po roce provozu ztrati az 25% kapacity baterii, kdyz ucinnost soustavy baterie - regulator - elektromotor je kolem 60%...

a v neposledni rade, kdyz ty baterie jsou tezke jako hovado, takze pokud lehke auto se spalovacim motorem jede typicky na ctvrt plynu, tak obezni elektromobil jede temer porad na maximum, notabene pokud potrebuje jeste topit a klimovat, tak ta energie mizi neskutecnym tempem.

V predminulem stoleti by to mozna bylo fajn vozitko, ale z dnesniho pohledu nanic.:-/

0/0
28.1.2013 7:09

P56e77t19r 42G66a91z83d15a 6768892259457

tipuju tě na koktu v dehtu na hlínách

0/0
28.1.2013 21:47

J41i75r51i 25S14i66m83a65k 9928618258583

Cinani se porad zlepsuji, to je bez debat.

:-(

Kdysi byli schopni sem tam neco jakz takz zkopirovat.

Dneska jsou schopni zkopirovat v podstate cokoliv a vlastni prodej je otazkou mesicniho az pulrocniho zpozdenim oproti originalnimu vyrobci.

A zitra to dopadne tak, ze budou mit ve vyrobe cokoliv drive nez my, i kdyby se to nakrasne vymyslelo v Evrope nebo USA .

:-/ Bravo panove, jenom houst a vetsi kapky. Sefdesigneri v Cine, high-tech v Cine, vyrobni kapacity v Cine, logisticka centra v Cine... s takovou nam brzy nezbyde nic jineho, nez tu past ovce a pestovat repu. :-/

+7/0
25.1.2013 13:27

V18í39t 25K20u12č68e61r83a 6324239709552

... a prodávat to do Ciny

+3/0
25.1.2013 15:18

M19i41r38e29k 77R11a48d59o93s77t19n73ý 5480557831526

... pro Čínu bude dodávat Afrika ... Evropu zachrání buď jen revoluce nebo válka ...

+1/0
25.1.2013 21:22

J42o79s38e94f 61L59e34b37d76u73š12k18a 4372413223275

A když dojde nádržka i baterie, vysune se v předu oj s rozporkami, sklopí přední sklo, zapřáhne se kůň ( na Sibiři sob, na Sanaře velbloud) a dojezd je pak i hodně přes 2 000 km. ;-D

+5/−3
25.1.2013 12:38

J14i95r15i 72S37i64m86a91k 9238648648393

limitujicim faktorem tak bude akorat mnozstvi obroku (lisejniku, velbloudich granuli??) ktere se vejdou do kufru.

0/−2
25.1.2013 13:18

B29o50h70u56m83i19r 50M52a83l75ý 6922586167112

Jak by asi vypadalo auto aby na něm nikdo nenašel podobu jiného auta?

Hezký den

+10/−3
25.1.2013 12:31

A51r14n97o39š32t 62S65t91á68r52e49k 4212240775914

Jak pojede 1.5 t auto s 30 kW motorem do trochu prudšího kopce? Vím, že traktory mívaly třeba 20 kW, ale 20 km/h cestovní rychlost asi nebude to pravé...

+3/0
25.1.2013 11:41

J80i95r94i 94S17i36m12a55k 9348278898693

v pohode ne? prvnich 25 kilometru pomuze 95kW elektromotor a pak se dej vule Bozi. Treba ti ta vule Bozi poradi, kde je nejblizsi elektricka zasuvka a kdyz si pul dne pockas, dalsich 25km ti nebude zadny vetsi kopecek delat sebemensi problem. ;-)

0/0
25.1.2013 13:30

J38o12s55e66f 36N22o82s92k82a 8423125733377

Spolupráce benzinového motoru bude inteligentnější, než Vaše představa plného nahrazení vybité baterie. Tzn. baterie se nenechá vybít na minimum, ale bude se dobíjet na nějakou zvolenou rezervu. Ta by měla poté pokrýt výkonové špičky, například při cestě do kopce.

0/0
27.1.2013 15:05

J80i27r16i 71S93i71m59a47k 9938958638213

takovy vylet na dalnici je jedna kontinualni vykonova spicka. Takze jedine kde to ma smysl je mesto. A ve meste je zase treba hodne topit klimovat vetrat protoze typicky clovek leze do rozehrateho/ vymrzeho auta a chce si ho co nejdriv vytemperovat. A taky se po meste dost hledi na cas, takze neni prilis realne co chvili parkovat nekde u nabijecky. Myslim, ze to fakt neni dobry napad... tahat v aute baterky.

Staci mi, ze uz tak musimpichnou den co den na nabijecku smartphona, jinak mi neprezije. Kdybych mel to same delat s autem, tak radsi chodim pesky ;-)

0/0
28.1.2013 7:24

P27e14t52r 81G53a85z63d94a 6448122989557

to je tanejhrubší ignorance co sem dneska viděl

každý přece ví, že motor, který pohání generátor, mu dá tolik výkonu, že ten elektro motor může jet pořád na max, a spotřeba pouze 1.9 litru na 100

kam se hrabe váš dehet Rv

0/0
28.1.2013 21:52

M52i35r73o89s62l52a50v 73B15u31d47a 9822112587752

Hm, je to podobné asi jako letadlo letadlu, autobus autobusu a televize televizi 8-oProstě jsou dané nějaké základy kterých se musí konstruktér držet a pokud designér dělal pro Mercedes a tam něco vytvořil tak je jasné, že nějaké nápady si přenese sebou i jinam. Pokud má nový Mercedes nejlepší aerodynamiku tak je jasné, že za tím stojí design karoserie kterou konstruktér přenesl i na další auto.

+4/−3
25.1.2013 11:24

P48a61v44e47l 60P18o68s72p77í93š92i87l 5526681149349

Jsem jediný, kdo s uvedeným modelem Mercedesu nevidí vůbec žádnou podobu???? Volvo v přední masce je bez diskuze, ale řekněte mi, prosím, pane Nováku, které základní linky vypadly tomu Merglu z reflektoru?

+9/−3
25.1.2013 10:14

L96u42k53á64š 66H84a69v16l81í84č26e66k 6898242833828

4 kola a volant, jasná podoba, ne? Jinak - moc hezká studie, bez ironie a despektu.

+11/−3
25.1.2013 10:37

V80a88c80l77a26v 51C43h68a73l26o50u33p39k95a 6424525511220

Naprostý souhlas, z mercedesu toho tam moc nevidím..

Zato zadek mi velice připomíná starou Mazdu 323f (http://all-carz.com/data_images/mazda-323f-ba/mazda-323f-ba-05.jpg), jen trochu oprášenou/zmodernizovanou.. Možná nějaký nový model mazdy je ještě podobnější (nevím, nesleduju), ale 323f bylo první co mi naskočilo při pohledu na tohohle číňana...

Ale koukat se na to docela i dá, celkem se snažej, kluci šimkoocí:-)

+5/0
25.1.2013 10:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.