Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Toto není mercedes. Čínský Gac E-Jet se spotřebou 1,9 litru

Na čínskou značku docela hezký sedan, řeknete si o konceptu Gac E-Jet. Jenže něco až moc připomíná. Základní linky totiž jako by z oka vypadly novému Mercedesu CLA a přední maska zase notně připomíná nové modely Volva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T10o84m47á74š 13J66u33r51e16č54k66a 3923242679893

po designové stránce je korea a čína furt to samé....a štve mě, že se základy kvalitního designu začali potlačovat a obludy tohoto typu jsou vrcholem Dignerského umu. Ne nadarmo se vždy říkalo: "čím míň, tím líp". To že na auto narvete křívek tři pozadí(to je šest půlek) a nasadíte tomu futuristickej kukuč, ještě neznamená hezkej vzhled. Křivky a futuristickej design pochopila a kvalitně zpracovala jen mazda. Toto je důvod proč mě "Kia a Hyunday" nikdy nezaujaly. A je mi smutno, když vidím jak tyto "plácaniny" zaplavují naše cesty.

0/0
31.1.2013 8:30

T74o34m50á30š 34V55a86l67d62e82r 7553560799

Podoba asi taková, jako když Ibizu nakreslil tentýž designér, co maloval Alfu 156. Taky použil svou ruku na malování skic obou vozidel, kde si byly některé.křivky taky podobné. Říkám tomu autorský rukopis.;-)

0/0
26.1.2013 21:06

E43r90a86z71i49m 45G23o44l41d78s10t85e42i82n 6956325112535

http://auto.idnes.cz/mercedes-benz-cla-predstaveni-premiera-dyb-/ak_aktual.aspx?c=A130122_110454_ak_aktual_ada

0/0
26.1.2013 0:08

D10a49n81i97e43l 57K28r81o45n42e31r 7644294566857

Designove se mi velmi libi R^

+2/−2
25.1.2013 16:20

V89í60t 29K81u27č56e10r32a 6574949349632

Možná blbě počítám, ale 13kWh baterie a 93 kW motor to máme .... skoro 9 minut (pokud umím z baterie vycucnout vše....)

+3/−1
25.1.2013 13:37

M87i51l58a63n 66Š18v81a15g74r81o98v42s68k88ý 9142139905788

Nepoužívaš furt plný výkon...

+1/0
25.1.2013 15:08

J22i32r23i 94S80i63m23a15k 9538528768913

8 minut a dvacet sekund presne na plny knedlik.

Ale "pri idealni jizde" prej na to ujedes 100km. ;-D

Takze si to v praxi podel "koeficientem marketingoveho prehaneni" 4x a jsi na tech realnych 25km , co jsem napsal o nekolik vlaken nize.

:-P

0/0
25.1.2013 15:08

T85o72m78á68š 76V33a80l74d23e81r 7233810149

Mě by to vyhovovalo. 25-40km na elektřinu do práce a na dálku si dovyrobit elektřinu motorem v optimálním provozu. Než bude vodíkový pohon, či palivové články, je toto jednoduché řešení v současnosti. A klidně by to mohl být diesel. Proto skoro milion za Amperu beru jako podraz Když náklady jsou o 30-50 haléřů nižší než u benzínu. Buď selhali účetní, inženýři, nebo marketing u GM. Něco podobného co udělali s EV1. Uživatelé byli spokojení a přesto jim stroje neprodali, nakonec vzali a sešrotovali.

0/0
26.1.2013 20:56

J89i27ř59í 92K23o53c19u53r44e71k 6215674165868

Vodík je jenom baterie, není to primární zdroj, nejprve se musí vyrobit. A když už spalovací motor > generátor > baterie tak rovnou na zemní plyn. Kdo má pořád čuchat ty saze a druhým benefitem je nulové riziko ropné havárie.

0/0
26.1.2013 22:44

J44a58n 22Š64p14e23c87i18á30n 2730910649329

EV1 bylo tak dobry ze ho museli stahnout, bylo nevyhodny pro ropny prumysel :D a kdyby ho nestahli, tak bychom dnes uz  benzinova auta zatracovali jako dnes zatracujeme dvoutaktová auta V

0/0
31.1.2013 17:08

J37i77ř95í 98K50o19c15u62r13e30k 6915984435338

Já vám nevím, proč pořád uvažujete jenom maximální výkon, když ho používáte méně než 1% času. Jezdíte za kupříkladu 7 litrů benzínu na 100 km. To je 7x33,5 MJ spalného tepla. Při ustálené rychlosti 100 km/h pracujeme s příkonem 23,45MJ/3600s= 0,065 MW = 65 kW. A teď si to vynásobte účinností motoru, která bude kolem 30%

+1/−1
26.1.2013 22:56

J57i24r61i 20S61i88m88a32k 9618578778103

a ja zase nevim, proc porad pocitate se 100% ucinnosti kapacity baterie, kdyz nikdy nedava max proudy az do vybiti na nulu, ale pri vybiti kolem 90% je uz nepouzitelna, kdyz v elektromobilu se po roce provozu ztrati az 25% kapacity baterii, kdyz ucinnost soustavy baterie - regulator - elektromotor je kolem 60%...

a v neposledni rade, kdyz ty baterie jsou tezke jako hovado, takze pokud lehke auto se spalovacim motorem jede typicky na ctvrt plynu, tak obezni elektromobil jede temer porad na maximum, notabene pokud potrebuje jeste topit a klimovat, tak ta energie mizi neskutecnym tempem.

V predminulem stoleti by to mozna bylo fajn vozitko, ale z dnesniho pohledu nanic.:-/

0/0
28.1.2013 7:09

P93e94t69r 53G67a37z89d26a 6418562449317

tipuju tě na koktu v dehtu na hlínách

0/0
28.1.2013 21:47

J11i62r53i 83S24i66m23a31k 9808648728563

Cinani se porad zlepsuji, to je bez debat.

:-(

Kdysi byli schopni sem tam neco jakz takz zkopirovat.

Dneska jsou schopni zkopirovat v podstate cokoliv a vlastni prodej je otazkou mesicniho az pulrocniho zpozdenim oproti originalnimu vyrobci.

A zitra to dopadne tak, ze budou mit ve vyrobe cokoliv drive nez my, i kdyby se to nakrasne vymyslelo v Evrope nebo USA .

:-/ Bravo panove, jenom houst a vetsi kapky. Sefdesigneri v Cine, high-tech v Cine, vyrobni kapacity v Cine, logisticka centra v Cine... s takovou nam brzy nezbyde nic jineho, nez tu past ovce a pestovat repu. :-/

+7/0
25.1.2013 13:27

V19í21t 12K75u98č74e29r28a 6984559249442

... a prodávat to do Ciny

+3/0
25.1.2013 15:18

M18i45r91e11k 82R11a76d22o91s59t56n18ý 5150737641486

... pro Čínu bude dodávat Afrika ... Evropu zachrání buď jen revoluce nebo válka ...

+1/0
25.1.2013 21:22

J35o96s44e30f 47L59e42b64d61u89š51k21a 4372453743865

A když dojde nádržka i baterie, vysune se v předu oj s rozporkami, sklopí přední sklo, zapřáhne se kůň ( na Sibiři sob, na Sanaře velbloud) a dojezd je pak i hodně přes 2 000 km. ;-D

+5/−3
25.1.2013 12:38

J28i44r48i 31S65i40m30a13k 9518808968613

limitujicim faktorem tak bude akorat mnozstvi obroku (lisejniku, velbloudich granuli??) ktere se vejdou do kufru.

0/−2
25.1.2013 13:18

B12o96h11u43m35i92r 31M63a35l75ý 6832756797402

Jak by asi vypadalo auto aby na něm nikdo nenašel podobu jiného auta?

Hezký den

+10/−3
25.1.2013 12:31

A20r40n88o48š76t 27S71t38á73r65e52k 4982180155924

Jak pojede 1.5 t auto s 30 kW motorem do trochu prudšího kopce? Vím, že traktory mívaly třeba 20 kW, ale 20 km/h cestovní rychlost asi nebude to pravé...

+3/0
25.1.2013 11:41

J91i48r50i 97S40i67m59a55k 9258288168803

v pohode ne? prvnich 25 kilometru pomuze 95kW elektromotor a pak se dej vule Bozi. Treba ti ta vule Bozi poradi, kde je nejblizsi elektricka zasuvka a kdyz si pul dne pockas, dalsich 25km ti nebude zadny vetsi kopecek delat sebemensi problem. ;-)

0/0
25.1.2013 13:30

J48o21s43e67f 68N90o55s98k40a 8643745633347

Spolupráce benzinového motoru bude inteligentnější, než Vaše představa plného nahrazení vybité baterie. Tzn. baterie se nenechá vybít na minimum, ale bude se dobíjet na nějakou zvolenou rezervu. Ta by měla poté pokrýt výkonové špičky, například při cestě do kopce.

0/0
27.1.2013 15:05

J33i38r40i 58S44i26m87a38k 9718858348853

takovy vylet na dalnici je jedna kontinualni vykonova spicka. Takze jedine kde to ma smysl je mesto. A ve meste je zase treba hodne topit klimovat vetrat protoze typicky clovek leze do rozehrateho/ vymrzeho auta a chce si ho co nejdriv vytemperovat. A taky se po meste dost hledi na cas, takze neni prilis realne co chvili parkovat nekde u nabijecky. Myslim, ze to fakt neni dobry napad... tahat v aute baterky.

Staci mi, ze uz tak musimpichnou den co den na nabijecku smartphona, jinak mi neprezije. Kdybych mel to same delat s autem, tak radsi chodim pesky ;-)

0/0
28.1.2013 7:24

P45e22t80r 63G25a70z42d95a 6778602949157

to je tanejhrubší ignorance co sem dneska viděl

každý přece ví, že motor, který pohání generátor, mu dá tolik výkonu, že ten elektro motor může jet pořád na max, a spotřeba pouze 1.9 litru na 100

kam se hrabe váš dehet Rv

0/0
28.1.2013 21:52

M96i60r53o19s74l38a27v 84B26u74d11a 9362102217972

Hm, je to podobné asi jako letadlo letadlu, autobus autobusu a televize televizi 8-oProstě jsou dané nějaké základy kterých se musí konstruktér držet a pokud designér dělal pro Mercedes a tam něco vytvořil tak je jasné, že nějaké nápady si přenese sebou i jinam. Pokud má nový Mercedes nejlepší aerodynamiku tak je jasné, že za tím stojí design karoserie kterou konstruktér přenesl i na další auto.

+4/−3
25.1.2013 11:24

P39a76v19e61l 85P56o32s55p20í90š83i68l 5316781849739

Jsem jediný, kdo s uvedeným modelem Mercedesu nevidí vůbec žádnou podobu???? Volvo v přední masce je bez diskuze, ale řekněte mi, prosím, pane Nováku, které základní linky vypadly tomu Merglu z reflektoru?

+9/−3
25.1.2013 10:14

L37u32k43á97š 89H17a23v10l53í11č18e21k 6438842803518

4 kola a volant, jasná podoba, ne? Jinak - moc hezká studie, bez ironie a despektu.

+11/−3
25.1.2013 10:37

V26a40c64l85a25v 73C48h81a50l50o61u35p15k16a 6484105511460

Naprostý souhlas, z mercedesu toho tam moc nevidím..

Zato zadek mi velice připomíná starou Mazdu 323f (http://all-carz.com/data_images/mazda-323f-ba/mazda-323f-ba-05.jpg), jen trochu oprášenou/zmodernizovanou.. Možná nějaký nový model mazdy je ještě podobnější (nevím, nesleduju), ale 323f bylo první co mi naskočilo při pohledu na tohohle číňana...

Ale koukat se na to docela i dá, celkem se snažej, kluci šimkoocí:-)

+5/0
25.1.2013 10:37







Najdete na iDNES.cz