- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jo. Čím levnější model, tím dražší díly a servis. Obyč. člověk si koupí levné auto v základu, ale prohne se na druhotných nákladech a opravách. Jenom nechápu proč to není opačně. Mechanické na zacvaknutí u levnějších variant a patrony za 6000 u těch dražších. Ale nějak musí výrobci dotovanou cenu dostat zpátky. Ale jinak-pěkná vychytávka
Mercedesu stačí pružiny které se nemusí měnit. Jak to že na takovou krásně jednduchou věc pánové ze škodovky nepřišli taky? No co, další důvod proč si koupit slušnou ojetinu. Až si budou výrobci aut ztěžovat že klesají prodeje, že lidi kupují ojetiny, ať se vykašlou na celou EU s jejíma zlepšovákama a vyrábí jednoduchá funkční auta. EU byla pokud vím původně ekonomické společenství, tak kde se bere ta tuna pi_ovin každý rok, co nemají s ekonomikou nic společného. Teda krom toho že nás stojí peníze. A se zdravým rozumem taky ne.
Tak blbí zas nejsou. Prostě kšeft - v čechách si na výtlukách každoročně si pár set oktávek odstřelí kapotu a to nějaký obrat hodí...
Velmi okatě udělaný PR článek. Nebo je tady někdo, kdo by věřil tomu, že p. "Havránek" je jen náhodný čtenář idnes? Evidentně se s řidiči testovacích vozů zná a nejspíš od nich dostává echo.
Jakoby náhodné odhalení nových vozů je velmi dobrý psychologický tah jak si zajistit, že o voze se bude mluvit a bude o něj zájem ještě dříve, než se vůbec začne prodávat...
no jasně, v PR článku se budou chlubit, že jim kapota zatím nefunguje jak má....
Geniální. Servisy se už těší. Zvlášť když si to takhle občas bouchne jen tak samo od sebe. (to bylo jako co, to se to "leklo" kolemjedoucího auta, nebo to reaguje i na výtluky nebo co)
Btw. pokud se to aktivuje od 30ti km výš - chodcům to bude nejspíš na houby. Nad 30km/h je chodec tak jako tak dobitej. A jde už většinou do skla, ne na kapotu. Chodci končí na kapotě většinou v rychlostech nižších...
To je sikovny. Hlavne takhle na dalnici. Stat se to zensky, tak se lekne a vyseka. No a s kapotou pres predni sklo se vysekam taky... Hmm
Určitě bude možné ty patrony lehce vyndat, tak jako jdou xenony a kolumbusové
pár blbých zkušeností uživatelů a čidla pyropatron bude čekat osud např. filtru pevných částic...
Super jak nám EU hází klacky pod nohy. Ještě předpokládám, že se bude deaktivovat povinný e-call, alias štěnice a černá skříňka v autě.
A ještě mě napadl jeden efekt tohoto vylepšení... Po srážce se sněhovým jazykem, papírovou krabicí na dálnici nebo třeba zajícem nejen že zaplatíte 6000 za nové panty a pyropatrony, možná drobnou opravu poškozeného dílu a taky co?
No odtah!!! Ono by to i mohlo jet samo, ale díky šikovnosti našich inženýrů nepojede..
Odpálí se to po srážce s dopravním kuželem, vyzkoušeno na Mercedesu E. Akorát u MB se používá mozek, takže kapotu stačí pouze zatlačit zpět.
Další vynález bude autodestrukční systém, kdy při drobné nehodě odpadnou kola, pyropatrony odpálí střechu a dveře.
Auto už sice nepůjde opravit, ale bude o moc bezpečnější, protože z auta bez dveří a bez střechy se leze mnohem lépe než z kompletního vozu....
A to je skvělé, už se těším na oslavné články, jak to zachrání aspoň jeden život
Nebo nainstalovat vystřelovací sedačky jako v letadle.
Ať se dívám jak se dívám , výstražný trojúhelník označující překážku silničního provozu nikde. Co to příště pořádně označit.