Diskuze
VIDEO: Crash test do nového svodidla, které potkáme na D1
Děkujeme za pochopení.
R59a41d27e84k 13L90i80č93k53a
Upřímně dost nechápu tuto debatu. Je-li někde takové omezení kde je třeba přidat svodidla, tak je tam i omezení rychlosti. Samozřejmě jen z důvodu bezpečnosti. Čili budou-li řidiči dodržovat předepsanou rychlost, bezpečnou vzdálenost, používat blinkry, přizpůsobí rychlost situaci a stavu a povaze silnice, tak by tam klidně mohly být papírové svodidla.
Na okreskách taky nemáte uprostřed cesty svodila a je tam 90km/h a opět je třeba dodržovat vše co jsem popsal.
V rámci práce jezdím po různých částech EU a pominu-li ty státy, kde porušování pravidel je stejný koníček jako v ČR, tak se vždy těším až vyjedu za hranice a citím se na cestě bezpečněji.
Podotýkám, že jezdím osobákem a mám najeté statísíce km takže můj názor je z pohledu malých aut.
Čili, dodržujte pravidla bezpečné jízdy a bude vám docela jedno kde jsou jaké svodila, bohužel neovlivníme co jezdí v autech kolem nás .
Spíš mě trápí značení našich cest, což by bylo na samostaný článek...
V63l43a70d56i79m21í56r 57S62l23a17v82í12k
Líbí se mi, že test proběhl na silnici, která je stejně kvalitní jako naše dálnice a tak byl test velmi věrný :oP
J35i45ř10í 75K85o37c74u69r41e89k
Jestli nebylo lepší napřed postavit R35 z Mohelnice do Pardubic, aby řidiči jedoucí Praha - Ostrava vůbec nemuseli na D1, údajně je to až 30 % zátěže D1.
P87e46t40r 56N50e90s11v43a92d22b28a
Kdyby byl tenhle úsek dostavěn uleví se D1 dle mého názoru víc jak o 30%. Jelikož by pro dalších 20% bylo příjemnější jet touhle trasou i do Brna.
J89o71s73e10f 55V68y31s23k60o75č57i85l
Svodidlo je podle mě celkem dobrý, v opravovaných úsecích bejvá v německu stejně buď 60 nebo 80, a takhle zboku není prakticky možný do toho narazit.
Spíš by mě zajímalo, pro koho je levej pruh určen, když se tam nevejde přes 90% aut... Jako VIP pro motorky a Smarty? a že jich po těch dálnicích jezdí...
P.S. Můj miláček má v papírech 180cm, a se zrcátky málem 220... taky jsem tama jezdil... A pokutování aut kvůli zrcátkům je volovina, neb jsou nad svodidlem
Jo, a průjezd vedle plechového svodidla , ze kterého jsou občas ulámaná zrcátka je rozhodně příjemnější, než průjezd kolem různě rozházenejch plastovejch konin
J76a38n91a 49M13o24l94á66k77o93v12á
Tam psali o 80ti procentech. Takze je urcen pro tech zbylych 20. Co na tom nechapete? Jenze u nas se nehlida nic, takze je videt bezne dodavka v levem, kde je omezeni na 2.0m sirky...,
L80u68d42v80í10k 17G71a21j73d88o88š16í54k
Mě hlavně přijde vtipné, že posunuté zábrany stejně zahradí protisměrný pruh v délce nějakých 50m. V protisměru jedoucí řidič tak stejně zruší auto o zábrany. Je to sice o trochu lepší, než čelní střet dvou aut, ale jako velká bezpečnostní pecka mi to moc nepřijde.
P38e12t85r 80L16u47d28a38n21e88k
o trochu lepší? to může být rozdíl mezi smrtí nebo těžkým zraněním a jenom pár škrábancema.
B54l78a21ž98e61j 39M78o27t61y21č76k71a
jsem rád že se tam dá jezdit 100
M29i86c35h50a22l 53L14e45m22o86n
Proč tady všichni pořád píšete, jak auto provalí zábrany do protisměru? Podívejte se z jakého úhlu do nich to auto najíždí. Když pojedete těsně vedle nich, tak je prohnete max o pár centimetrů a samozřejmě vás to taky nehodí nikam zpátky do pravého pruhu. Kdežto když vjedete do těch plastových zábran, rozházíte je po celé dálnici. Proč místo přemýšlení stále všichni musí všechno kritizovat!
P55e82t52r 56N53e35t30u94š71i58l
Ještě by mě zajímal test ve 180 km/h, jak se tam běžně jezdí to by asi nedopadly dobře ani tyto svodidla
J43a20k71u54b 42Š60a39f66a93n79d96a
Na zúženém úseku se běžně jezdí 180?
P15e83t17r 52H42a90n72á24k
A co takhle bublinková folie? To nikdo nezkoušel?
J58i41r86i 78S76i76m39a60k
pozitivum 1/ je to drahe, bude na tom pekna marze.
pozitivum 2/ pokud do toho nekdo napali, bude se misto zametani plastu muset stopnout cela dalnice n X hodin, nez ricne plechy odmontuji, odpoji, odnesou pryc a pruh se zprovozni.
a ted negativa.
v pripade plastovych zabran se nadzvednou predni kola a rizeni jde do haje, nasledne neriditelne auto skoci do protismeru, v pripade kovovych zabran vas svodidlo hodi pod kamion , ktery jede vedle vas v pomalem pruhu.
Oboji dvoji je myslim prast jako uhod a jasna smrt. Aby to melo smysl, muselo by se to auto po plechovem svodidle opravdu jenom "sklouznout:, ne byt odmrstene doprava. A to to jeste na tom videu ten borecek srovnaval, pokudy nechal rizeni rovne, tak jde do hodin a mozna i pres boudu. Takze plechova svodidla , ale pevne ukotvena do zeme. a proti vybocenemu kamionu by to bylo asi taky hodne srandovni....
M24i81c51h90a90l 58L77e67m48o11n
Ale on do něho najížděl skoro kolmo. Když pojedeš těsě vedle něj, tak si asi skutečně maximálně odřeš blatník a neprovalíš ho.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...