Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První kilometry: už jsme jeli třídveřovým Hyundai i30

Tři dveře místo pěti, a to má být výhoda, řeknete si možná, když uvidíte reklamu na novou karosářskou verzi nošovického bestselleru, třídveřového Hyundai i30. Automobilka věří, že pro některé, hlavně mladé zákazníky, to lákadlo je.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I37v77a28n 65F78o39i29t44l 3515676160177

Pěkný třídvířko R^

+1/0
6.2.2013 22:50

K85a52r72e67l 26B67a86r27t57á87k 3389353302726

Určitě pěkné a kvalitní auto. Je dobře, že si může každý vybrat dle svého vkusu.

+1/0
6.2.2013 20:12

K28a28r86e72l 37V71a94c66h48u58t 9443312329803

Z výfuků vozů s dieselovými motory se na nás neustále valí mraky jemných prachových částic, které sen nám USAZUJÍ natrvalo (?!) v plicích, ale redaktoři iDNES budou furt do omrzení testovat (a tedy PROPAGOVAT) výhradně dieselové motorizace !!! ;-€ ... No co, ať všichni třeba chcípnem, jen když to jede?!!! Rv

+3/−3
5.2.2013 10:59
Foto

K43a84m73i75l 42Ř55e97h59á14k 4299604965779

Také tomu moc nerozumím. Ale asi to lidstvu nevadí. Na něco vyhynout musíme;-D

0/0
5.2.2013 11:56

J29o49s48e91f 45M16i20c11h57a77l39č43í22k 1288139245339

To auto vypadá jak po bouračce. Myslím, že to s těmi křivkami už přehnali...

+2/−3
5.2.2013 6:59

P93a44v16e83l 71Z24u61k91a73l 6748685240663

a s touto parádou se chce srovnávat jako Fabie ????  ;-D;-D;-D

+6/−2
4.2.2013 21:53

K22a39r93e92l 47V97a19c51h84u26t 9693412379953

Jako Fabie se s ní chce srovnávat kdo, anebo co??? 8-o

+3/−1
5.2.2013 9:05

A45l97a42n 79K55i88e95s65l62i70n27g56e34r 2861104718419

Je mi Vás líto.

Já nikdy žádným Hundaiem nepojedu a to ani po smrti. Mám domluveno s hrobařem, že mě vezme protekčně Transporterem.

+3/−9
4.2.2013 21:52

P51e85t90r64a 10M49a29l79á 7151148801195

A mě je zas líto Vás, že nikdy nepojedete v žádném hyundai, ale dost se cítíte abyste ho komentoval.

+5/−2
4.2.2013 22:58

K28a45r51e44l 28B26a92r40t93a22k 9346701555766

P. Diasová, on se pan Kieslinger cítí? To jako že smrdí?

+1/0
5.2.2013 16:19

J32a75n 89K73o32v50á22ř 1838286555469

asiuž je připraven pro toho hrobaře ;-D;-D;-D

+2/0
6.2.2013 14:28

D40a45d58a23k 98P50e83t24r 7561430354758

Hundai nevlastním,ale dost  známích ano. Naprostá spokojenost.Čím to asi je? A co televizi Samsung, také ne?

+5/0
5.2.2013 5:33

A21l16a69n 16K40i46e39s61l29i18n32g26e53r 2891404818409

To jste vystihl přesně.

+1/0
5.2.2013 12:58
Foto

K95a43m27i95l 97Ř86e79h44á27k 4949704495559

Pane Kieslinger. Jste spokojen?

+4/−1
5.2.2013 11:54

M98a42r95t98i77n 66K61o43t80e46k 6889923267321

Ten plastovy velenador na masce se moc nepovedl. Nevim, jak je to u tridverove varianty, ale v te petidverove me po par kilometrech strasne stval nerovny souboj meho praveho kolena s tou dalsi plastovou obludnosti.

Za barvu sedacek ale davamR^

0/−1
4.2.2013 19:15

I23v41a68n 18M19a12r83e60k 6104188792

Řekl bych že je to vůz poněkud přebujelých tvarů ! Rv

+4/−6
4.2.2013 18:38
Foto

M23a29r89e71k 23B51a67š21i73s19t88a 7303532223730

Nošovický bestseller ? Cha cha Korci zbalte se a táhněte s těma vrakama. Záruka pět let, další chyták a výsměch zákazníkovi, myšleno je totiž dva roky klasická záruka na celý vůz a tři roky je záruka na karosérii. Takže tu máme pět let. Vím z čeho se ty vraky dělají a jakým způsobem se při výrobě jednotlivých komponent karosérie šíleně všechno ojebává, to ovšem nedělají češi dobrovolně, to dostanou příkazem. Nehledě na otřesné pracovní podmínky v samotném Hyundai a dodavatelských firmách. Korejce vykopat až za naše hranice, ať si zkusí provádět s lidma v Německu to co provádí z našima, Němec by je poslal bez pardónu letadlem nazpátek směr Soul.

+3/−16
4.2.2013 15:31

T30o95m24á95š 37L12e81k64n66e12r 2575854611

Tak jsem si na stránkách Hyundaie našel záruční podmínky a nemáte pravdu. 5 letá záruka se vztahuje na výrobní vady vozidla a je bez omezení najetých km. Vaše info bude mít patrně původ v nějaké hospodské diskuzi a ve stejném duchu bude rovněž zbývající info Vašeho příspěvku. Pokud ne, prosím o zaslání linku, rád se dozvím něco nového.

+14/−1
4.2.2013 16:00

J47i70ř48í 42S87m29e64t46a71n71a 7675949302818

A jak ti jezdí felicie v plné palbě?;-D;-D;-D

+6/−3
4.2.2013 18:37

J51i23ř34í 21A24l95e45x80a 5876456145798

10let s Huyndai bez jediné závady. Každá škodovka se alespoň jednou porouchala v záruce..... ;-D

+3/−3
4.2.2013 22:03

P77e40t64r32a 69M64a65l16á 7731128691555

Dělám tady už docela dlouho a otřesných pracovních podmínek jsem si teda ještě nevšimla. A když si líný čech usnadní práci, že vše neudělá jak má, tak se na to stejně na repairu povětšinou příjde, ale tak to myslím nechodí jen v hyundai

+4/−1
4.2.2013 22:57

D41a34d57a36k 58P33e55t11r 7171300404508

Podle vás vrak, ale jiní výrobci a prodejci mají vrásky na čele. Tak nevím, kde se získáváte informace.

+3/−2
5.2.2013 5:36

A41l89e42š 89D26o66h82n12a38l 6178516344815

Zkuste s 3-dveřákem zaparkovat na veřejném parkovišti. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že 2x jsem dovnitř lezl kufrem, když se nějací dobráci postavili moc blízko z každé strany (Chodov P+R). Dlouhé dveře nejsou žádná výhoda.

+3/0
4.2.2013 14:32

P48a11v13e38l 24P17o49s52p77í78š89i48l 5186321639899

Jedno třídveřové auto v rodině máme, a musím Vám dát za pravdu - občas je to o nervy :-)

Kufrem jsem ale zatím lézt nemusel...

+2/0
4.2.2013 14:53

K13a72r56e10l 23V90a79c31h75u88t 9173292679273

Tak parkujte na kraji parkoviště, u trávníku... ;-)

+1/0
5.2.2013 9:07

D34a82d33a54k 20P32e52t71r 7911220894978

Ale jsou, jak pro koho.

0/0
5.2.2013 5:37
Foto

K63a20m52i50l 18Ř44e28h22á35k 4449934335679

To mohlo být zábavné vás pozorovat. Jinak mám v životě určitě veliké štěstí. Používám 3dv. vozy již cca 15let a ještě jsem přes kufr nemusel lézt. Čím to asi bude?;-D

+2/0
5.2.2013 12:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.