- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Až GM rozsekne tu frašku s Opelem - ať už tak nebo tak - bude mít v Evropě lepší publicitu pro svou produkci. Takhle je to pořád - proč Opel, proč Chevy.
Proc by Octavia RS mela byt namachrovana? Jak muze tohle autor napsat?
Prijde mi, ze redaktori idnesu o autech nic nevi a jen doplni oficialni udaje vyrobce z katalogu o nejakou omacku, aby bylo vic textu.
najskor tym, ze ju predajca vydava za Strednu Triedu.. pricom z nej robia dobre ze nie supersport... (a za tu cenu co si za nu pytaju sa da dnes kupit napr Camaro) Pritom O2 je rozmerovo mensia ako Cruze, a O3 sa rozmerovo len dorovnal... navyse, Cruze s 120kW motorom v najvyssej vybave stoji vyrazne menej ako Oktavia RS s podobnym motorom.
"...je tam prostor na hlavu i pro čahouny." Nemělo tam být pro Čehouny? Asi ne.
A víte co je na něm nejlepší? Ta cena!!!
Palubka ma cudliku jako Opel, ta vychytavka s dalkovkami zni taky do oplovsky - zeby nahoda?
Co chcete? Vždyť to je od jednoho výrobce. Je to taková hodně ošizená Insignie. Nedivil bych se, kdyby spousta dílů byla úplně shodných.
Benzíny jsou na svůj objem jalové a žerou, ale není to nic nic vybočujícího z korejského stereotypu spolehlivého motoru, který úpí pod emisníma normama. Ten 2.0 diesel je velice slušná nabídka v porovnání s Oktávkou po ukončení edice "Champion". Starý dvoulitr měl dost surový projev, nevím jak teď.
1,6 94 kW cca 13000 za 7,3 l/100 km? Velmi dobrý motor ;)
hele autore, jake "všechny vyumělkované i30 a ceedy" ???
po tomhle zvastu jsem to prestal cist... ostatne prodejnost H&K mluvi za vsechno....
Prodejnost není měřítkem kvality. Kdy už to lidi konečně pochopí?