Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legendární miniaturní honda se vrací. Povyrostla do moderny

V šedesátých letech minulého století zaznamenala Honda velký úspěch se svými nekonvenčními modely DAX a Monkey, tehdy unikátními minimotocykly, které si získaly tisíce příznivců. Nyní představila reinkarnaci těchto strojů, ovšem s moderními technologiemi hodnými 21.století.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48o53s90e63f 57P26r81o56c32h76á98z74k97a 7776786518724

K větě: "Zatímco původní DAX a možná ještě známější Monkey jezdily na desetipalcových kolech..", bych si dovolil podotknout, že Monkey DAXu předcházela a měla kola osmipalcová. Desítky mají až novější modely a některé repliky. Repliky DAxů jsou vybavovány dvanáctkami již pšknou řádku let.

0/0
7.2.2013 15:12

A19x25e68l 51M10a53r70a80n 5708717661580

Pekna , pekna R^

0/0
7.2.2013 10:56

S62t89e57p78a62n 40T58o10t54h 8748689425418

skoda, ze nema automat... je to peknej kousek.

+1/−3
7.2.2013 6:40

K83a91r55e78l 68V66a41c31h66u19t 9843422599203

Na co proboha automat? 8-o ... Jestli mě na řízení něco baví, pak je to právě (možnost) ŘAZENÍ! ... Tedy to, že si sám rozhodujete o tom, zda budete (motor a peněženku) šetřit, anebo zda dáte motoru zabrat?! ;-) ... No, ale na druhou stranu docela chápu, že na motorech poháněných strojích mohou občas chtít jezdit i antitalenti na ovládání čehokoli .. ;-D .. a pro ty je rozhodně možnost mít automat lepší, než se trápit se spojkou a nějakým řazením...........  R^

+3/−3
7.2.2013 7:43

P32a22v81e98l 13M91i80k27u81l90a 6608883716287

Také raději jezdím na motorkách s manuální převodovkou. Kolega patrně lituje, že na tomto stroji nelze jezdit s řidičákem na auto (není to 125ccm skůtr s automatem). ;-)

+1/0
7.2.2013 7:57

S82t93e61p18a96n 23T38o23t17h 8368559505768

presne tak

+1/0
7.2.2013 8:24

S71t40e65p11a30n 19T17o67t54h 8118169915728

protoze pak by mohl byt bran jako skutr ;-)

+1/0
7.2.2013 8:23

J95i65ř20í 63H27r78a94d23e47c 9718567760454

Jenom proto, že tebe něco baví, tak lidi, tak ti, které baví něco jiného, nejsou idioti...;-)

+4/−2
7.2.2013 10:50

J46a81k19u15b 54Š53a61f24a19n85d25a 7885397791641

Rozhodně nejsem antitalent ale pořídil jsem si skůtr. Není nad tu plynulost rozjezdů, absence hledání neutrálu na světlech, kapotáž, možnost mít nohy jak chci, rychlost rozjezdu...

+1/−2
7.2.2013 11:30

L59u37k92a55s 25N34o26v71a12k 4529199753558

At zije Lupa.

Staci se podivat na www.honda.cz a v sekci 125ccm najit prislusny model a ejhle doporucena cena:69900Kc.

0/0
7.2.2013 4:38

J63a33k68u18b 34Š84a72f34a58n49d55a 7625397571861

Co má znamenat tato věta z jejich webu? "Impozatní kola na 2,5 palcových ráfcích"

0/0
7.2.2013 11:17

L79u94k74a86s 98N40o62v20a77k 4119609203298

Asi to, ze sirka rafku je 2,5"

+1/0
7.2.2013 17:41

J19a17k61u45b 76Š16a60f85a27n16d64a 7545167391111

To mě napadlo taky. Ale co to řekne zákazníkovi?

0/0
7.2.2013 17:46

L87u46k92a84s 76N39o91v16a77k 4319759243108

Ze sou d******e :)

+1/0
7.2.2013 22:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.