Diskuze
Hledá se mamataxi. Auto, které odveze tři děti
Děkujeme za pochopení.
M93a87r97t70i55n 46P23e39t45r26t97ý93l
Doporučuji z vlastní zkušenosti Hondu F-RV. Sice se už nevyrábí, ale je to spolehlivý stroj, skvělý motor (2.2 cTDi) a dozadu dáte poměrně v pohodě 3 sedačky i do řady. Snad jen majzla na ty sedačky, co mají z boku ještě ty plastové nárazníky navíc, ale i to se takm vejde, pokud se posune prostřední křeslo lehce dozadu. No kurf není extra velký, ale vzhledem k tomu, že mám 2 prcky a příležitostně v něm vezeme další dva od kamarádů, tak to auto je mezi 6 sedadlovými to nelepší a zároveň nejpěknější řešení. teď je v bazarech je za cca 200.000Kč
R36a57d83e47k 76Ž32i59ž75k98a
Mame Dacii Logana MCV a tri detske sedacky uplne s prehledem.Ale jsou uplne u bocnich dveri takze bezpecnost asi nic moc.Dale je plus 750l kufr.Pro lidi,kteri nemaji tolik penez je to dobra volba.Koupil jsem ji tri roky starou v dci 1.5 za 140tis.
D56a50n91i28e59l 95T58o17m77e48k
Multipla bylo zajímavé auto, určitě stojí za zvážení pro tyto účely. Jenom to tvrzení o pohodlném svezení 6 dospělých je v ČR s otázkou, když máme myslím největší procento mužů s nadváhou v Evropě. V tý Multiple se tlustej vešel celkem s problémy - pohodlně to nebylo určitě.
J48i50ř54í 12V87o49g88e28l
Dvakrát jste užil slova "pokud", tedy tím jste to vymezil do specifické situace. Osobně mi vlak pro děti přijde jako dobré zpestření, nebo nástroj pro cestování na konkrétní místo, kde je dobré spojení. Ale na pravidelné cestování s kočárkem a třemi dětmi to rozhodně ideál není. A na 14 dní dovolené bych si v mé konkrétní situaci taky netroufal.
J29i35ř56í 11V13o12g92e13l
Pardon... tohle patřilo pod příspěvek pána, jež psal o výhodách cestování s dětmi vlakem.
M29a58t55e21j 75J21a78c46i66n88a
volvo xc90 v 7miestnej verzii, druhy rad bezproblemov 3 sedacky, a ked treba 2 mensi dospelaky sa v 3 rade odvezu resp sa deti vymenia ... neviem preco nespomenuli aj toto auto, mame ho a uplna spokojnost.
D94a97g87o14b40e49r51t 54J46a89n34í56k
Protože ve výčtu praktických aut pro rodinu jsou jen tzv. auta pro českou střední vrstvu t.j. auta s pořizovací cenou do 500 000 korun, a tam to XC 90 rozhodně nepatří, (tz BMW a Mercedesy jsou v článku jen pro spestření).
M98a95r89t79i32n 14P22l56a83t81i43l
Máme Citroen Berlingo Multispace a dáme do něj naprosto v pohodě 3 děcké sedačky. Do kufru se pak vejdou 3 děcké kufříky, 2 velké tašky, batoh s foťáekm, piknikový koš, dětská skládací postýlka, velká madrace a dvě dětská kola. A ještě by se nco vešlo. Takže po nás naprosto ideální auto pro 5ti člennou rodinu.
J89i30ř30í 82V87o55g91e86l
Má někdo zkušenost s Fordem Transit Tourneo Custom? Je to novinka a neznám nikoho, kdo by jej měl. Současně zvažuji jeho koupi. Vypadá to takhle - http://images.gizmag.com/hero/ford-tourneo-custom-concept-7.jpg
Díky.
I45v39a96n62a 17V89e34s12e46l12á
mít ty prachy, sla bych do nej ... videla jsem ho v zeneve provedeni prave pro prepravu lidi a vypadal luxusne a prostorne ...
S89l56á56v62e66k 55V35r47b72a
Mam S-Max v druhe rade vozim tri sedacky v ISOFIXU, takze ti co tady tvrdi, ze nesou plnohodnotne nevi o cem mluvi. S-Max je stejne velky jako Galaxy, je to v podstate pro Ford jedna kategorie Galaxy/S-Max. Ta treti rada ma mensi odstup od podlahy takze to neni pro dospeleho na dlouhe jezdeni, ale deti v sedacce v pohode. Doporucuji S-Max mam v nem najeto 40000 za rok i rodinou, bezne 1000km i v 7 lidech. Sharan je stejne dobry ale o dost drazsi a navic se mi nelibi, S-Max je vic sportovnejsi. Howgh!!
M54i54c45h54a61l 87V47a68l79e43n16t61a
Mám 3 děti a běžně jsme je vozili ve Felicii combi, chce to jen dobře vybrat dětské sedačky, potom jsme měli Renault Lagunu hatchback - dost malé, ale i tam se tři sedačky vešly - většinou nejsou potřeba tři kompletní sedačky, ale jak děti povyrostly, tak jsme potřebovali 2 sedačky a 1 podsedák. Nyní máme ještě Toyotu Yaris a ve třídvéřové verzi je vzadu tolik místa, že i tam se tři sedačky pohodlně vejdou - ve verzi 2 plnohodnotné + 1 podsedák doprostřed. Když jsem kupoval Felicii - před 13 lety, zkoušel jsem dát ty samé sedačky i do Octavie - a tam se díky větším výplním dveří nevešly... Toliko vlastní zkušenosti
P17a62v82e48l 56S17t67a86v43j34a83n98í57k
Já vozil tři děti v sedanu Honda Legend. Sice jsem nepotřeboval 3 sedačky, ale na šířku 1.5 m na zadním sedadle bych je pravděpodobně dostal. Takže sedany bych zas tak nezatracoval.
M34a46r91t62i15n 14N79o79v81o45t19n32ý
Jedině VW Multivan. Pro tyto účely je to nejlepší auto na světě.
J61i52ř24í 51V73o42g81e72l
Multivana jsme měli. Když jel, tak to bylo super. Několik dovolených, spali jsme v něm i s dětma... jenže on taky docela často nejel. Prakticky jsme nezvládli 15 000 Km mezi výměnou oleje bez poruchy. Za poslední rok 2x odtahovka... tedy auto jezdí krásně, ale po téhle zkušenosti mi už nesmí jakékoliv VW (nebo cokoliv z koncernu) domu.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...