Diskuze

Silnice smrti neodpouští. Projeli jsme ji s odborníky na bezpečnost

Zatímco auta se neustále technicky zdokonalují, silnice máme mnohdy skoro stejné jako před půlstoletím, kdy jim vládla Škoda 1000 MB. Jeden takový hlavní tah, silnici I. třídy číslo 9 mezi Mělníkem a Českou Lípou, jsme projeli spolu s experty na bezpečnost dopravní infrastruktury.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ono stačí přizpůsobit rychlost jízdy stavu a povaze vozovky a svým schopnostem. Na toto nejsou zapotrebi zadny eurodotace.

0 0
možnosti

J79a20n 25H98o24r96á80k

24. 2. 2013 21:04

co je nelogickeho na tech svodidlech za temi mustky? je tam plna, takze auta jedouci z mustku muzou zahnout jen do prava a svodidla je motivujou popripade zachranej od toho, aby nezahuceli zadni napravou do prikopu... mozna si autor clanku myslel, ze ty svodidla tam jsou z nejakyho duvodu pro auta jedouci po hlavni silnici. to je ale teda peknej vul a tim u me zneduveryhodnil zbytek tohoto nesmyslne dlouheho flaku plneho nesmyslu...

1 0
možnosti

Hm.

Svodidla pro vozidlo vyjíždějící na silnici a past pro auta, jedoucí podstatně rychleji po hlavní. Jinak zdraví slouží?

0 0
možnosti
Foto

Jakákoli úprava silnic a dálnic, nás blbce, kteří jezdí slušně, neuchrání před idioty v černých, chomovaných "pohřebácích" ;-(

5 1
možnosti

Názor fňuka, kterému každý ubližuje, nejlépe opakovaně. Mícháte jabka a hrušky. Ty dvě veci spolu nesouvisí.

2 4
možnosti

proc je ten PR clanek tak strasne a zbytecne dlouhy? uz ve tretim odstavci bylo jasne o co te firme jde, dal jsem nemusel cist.

firma chce podojit ulopene...., vlastne ne, prerozdelene..., ne to taky neni to spravne politicky korektni slovo, uz vim DOTACE z eu a potrebuje k tomu aby ovce zahykaly ze maji strach ze spatnych a zlych silnic.

nemam nic proti PR clankum, ale 1, at jsou kratke a 2, at se nasnazi maskovat za odborny nebo dokonce filantropicky text. doufam ze redakce dostala od "redaktora" zaplaceno za takovy "clanek".

8 1
možnosti

To vypadá ,že ty dotace jdou z Vaší kapsy. Podle mne dělají záslužnou práci,kterou naopak zanedbává ŘSD. Až to někde naperete do tel.patky , tak budete nadávat na koho?

Dám Vám tip --- nadávejte na sebe.

3 5
možnosti

to je jasné, že za ty mrtvé mohou silnice, stromy, chybějící svodidla a tak dále, ale v žádném případě za to nemohou řidiči kteří přeceňují schopnosti své a svých aut, kteří při jízdě telefonují, spěchají, nevěnují se řízení a samozřejmě umí jezdit mnohem lépe než Michael Schumacher. Jen tak dál, řidičák každýmu troubovi který umí otočit volantem, a nemá žádnou zodpovědnost a slovo ohleduplnost je pro něj cizí slovo !

8 5
možnosti

Což je pravda jen částečně. Pokud vám dají do každé zatáčky protitankové ježky, tak tam statisticky bude vyšší úmrtnost, než kdyby tam bylo pole. A je jedno, jak rychle jede jednotlivec.

Sice chápu, že milujete ovoce z alejí od silnic, domnívám se ale, že stát by měl budovat především normální vozovky.

5 2
možnosti

Ta silnice je jako kazda jina. Statistiky tam kazi akorat bezmozci na motorkach v Dubskych zatackach.

12 2
možnosti

P90e67t44r 96M75a39c51h

17. 2. 2013 21:58

Páni experti věci jistě rozumí, ale ať berou do huby české řidiče včetně sebe - neznají ani pravidla - přísavky na čelním skle?? Mimochodem, dnes během cesty kolem Jablonce každý třetí protijedoucí řidič telefonoval.:-( - i to hraje roli

9 0
možnosti

Nikdo nepopírá. Ale pokud se vám ten telefonista odrazí od betonového zátarasu do protisměru, je to vaše chyba, že vás smete?

4 1
možnosti

Nevím, tu silnici znám a nepřipadá mi tak nebezpečná, to spíš ty řidiči jsou nebezpeční...

14 3
možnosti

souhlas, mě se dokonce ty zatáčky a prostředí líbí. Jenom nesmíš potkat vola, kterej to zbytečně brzdí, viz kameramani. Jet tam sedmdesátkou???? Nechápu. Doporučené rychlosti jsou dělané snad pro 30 let stará auta.

1 8
možnosti

K věčné diskusi zde: Problém nejsou jenom silnice, ale především řidiči auto, kteří mnohdy neznají chování svého auta v kritických situacích a neznají limity svého vozu pro bezpečné ježdění. To, co dá řidič s vozem bmw nedá se š100. SIilnice ani stromy za smrt mnohdy nemohou, jen v ojedinělých případech. Na vině jsou ve valné většině chyby způsobené lidským faktorem. ;-)

6 4
možnosti

četl jste článek? tak znovu a lépe a snad pochopíte o čem ,že to je

5 5
možnosti

Doporučuji autorům projet si třeba I-43. Devítka je pohodová silnice a všechny ty "zákeřné pasti" se týkají pouze těch, kteří se na té silnici nedokážou udržet.

6 5
možnosti

no vždyť ano o to jim jde ,když už řidič udělá chybu tak .aby nemusel umřít --to je pointa toho článku ,nikdo neomlouvá řidiče a jejich chyby ty se stávají ,ale nemusí se umírat

5 2
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...