- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ono stačí přizpůsobit rychlost jízdy stavu a povaze vozovky a svým schopnostem. Na toto nejsou zapotrebi zadny eurodotace.
co je nelogickeho na tech svodidlech za temi mustky? je tam plna, takze auta jedouci z mustku muzou zahnout jen do prava a svodidla je motivujou popripade zachranej od toho, aby nezahuceli zadni napravou do prikopu... mozna si autor clanku myslel, ze ty svodidla tam jsou z nejakyho duvodu pro auta jedouci po hlavni silnici. to je ale teda peknej vul a tim u me zneduveryhodnil zbytek tohoto nesmyslne dlouheho flaku plneho nesmyslu...
Hm.
Svodidla pro vozidlo vyjíždějící na silnici a past pro auta, jedoucí podstatně rychleji po hlavní. Jinak zdraví slouží?
Jakákoli úprava silnic a dálnic, nás blbce, kteří jezdí slušně, neuchrání před idioty v černých, chomovaných "pohřebácích"
Názor fňuka, kterému každý ubližuje, nejlépe opakovaně. Mícháte jabka a hrušky. Ty dvě veci spolu nesouvisí.
proc je ten PR clanek tak strasne a zbytecne dlouhy? uz ve tretim odstavci bylo jasne o co te firme jde, dal jsem nemusel cist.
firma chce podojit ulopene...., vlastne ne, prerozdelene..., ne to taky neni to spravne politicky korektni slovo, uz vim DOTACE z eu a potrebuje k tomu aby ovce zahykaly ze maji strach ze spatnych a zlych silnic.
nemam nic proti PR clankum, ale 1, at jsou kratke a 2, at se nasnazi maskovat za odborny nebo dokonce filantropicky text. doufam ze redakce dostala od "redaktora" zaplaceno za takovy "clanek".
To vypadá ,že ty dotace jdou z Vaší kapsy. Podle mne dělají záslužnou práci,kterou naopak zanedbává ŘSD. Až to někde naperete do tel.patky , tak budete nadávat na koho?
Dám Vám tip --- nadávejte na sebe.
to je jasné, že za ty mrtvé mohou silnice, stromy, chybějící svodidla a tak dále, ale v žádném případě za to nemohou řidiči kteří přeceňují schopnosti své a svých aut, kteří při jízdě telefonují, spěchají, nevěnují se řízení a samozřejmě umí jezdit mnohem lépe než Michael Schumacher. Jen tak dál, řidičák každýmu troubovi který umí otočit volantem, a nemá žádnou zodpovědnost a slovo ohleduplnost je pro něj cizí slovo
Což je pravda jen částečně. Pokud vám dají do každé zatáčky protitankové ježky, tak tam statisticky bude vyšší úmrtnost, než kdyby tam bylo pole. A je jedno, jak rychle jede jednotlivec.
Sice chápu, že milujete ovoce z alejí od silnic, domnívám se ale, že stát by měl budovat především normální vozovky.
Ta silnice je jako kazda jina. Statistiky tam kazi akorat bezmozci na motorkach v Dubskych zatackach.
Páni experti věci jistě rozumí, ale ať berou do huby české řidiče včetně sebe - neznají ani pravidla - přísavky na čelním skle?? Mimochodem, dnes během cesty kolem Jablonce každý třetí protijedoucí řidič telefonoval. - i to hraje roli
Nikdo nepopírá. Ale pokud se vám ten telefonista odrazí od betonového zátarasu do protisměru, je to vaše chyba, že vás smete?
Nevím, tu silnici znám a nepřipadá mi tak nebezpečná, to spíš ty řidiči jsou nebezpeční...
souhlas, mě se dokonce ty zatáčky a prostředí líbí. Jenom nesmíš potkat vola, kterej to zbytečně brzdí, viz kameramani. Jet tam sedmdesátkou???? Nechápu. Doporučené rychlosti jsou dělané snad pro 30 let stará auta.
K věčné diskusi zde: Problém nejsou jenom silnice, ale především řidiči auto, kteří mnohdy neznají chování svého auta v kritických situacích a neznají limity svého vozu pro bezpečné ježdění. To, co dá řidič s vozem bmw nedá se š100. SIilnice ani stromy za smrt mnohdy nemohou, jen v ojedinělých případech. Na vině jsou ve valné většině chyby způsobené lidským faktorem.
četl jste článek? tak znovu a lépe a snad pochopíte o čem ,že to je
Doporučuji autorům projet si třeba I-43. Devítka je pohodová silnice a všechny ty "zákeřné pasti" se týkají pouze těch, kteří se na té silnici nedokážou udržet.
no vždyť ano o to jim jde ,když už řidič udělá chybu tak .aby nemusel umřít --to je pointa toho článku ,nikdo neomlouvá řidiče a jejich chyby ty se stávají ,ale nemusí se umírat