Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německý autoklub: nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly

Zavedení nízkoemisních zón nepřineslo v sousedním Německu podle měření tamního autoklubu ADAC zlepšení kvality ovzduší. Ukázalo naopak, že snížení množství škodlivých částic je po jejich zavedení minimální. Podle Václava Špičky z Autoklubu ČR. to dokazuje, že doprava má na koncentraci prachových částic ve vzduchu jen malý vliv. Mnohem větší má prý počasí, hlavně déšť a vítr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A11l66e65š 32M48a43k47o46v15s69k21ý 1467162639

nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly? No tak hurá do toho je zavádět tady!! Všichni přeci víme, že politikům o ekologii nejde. Těm jde o to dostat více peněz do oběhu, aby je pak mohli ukrást na předražených silnicích. ;-ORv

0/0
15.2.2013 18:48

K53a35t66e84ř32i56n16a 22S27l50a34v24í22k82o76v21á 6683505110503

Jde o to, že nízkoemisní zony nic neřeší, smrad se přesune jinam. To třeba v Japonsku jsou daleko prozíravější, tam auto starší 7 mi let nepřihlásíte . Holt výroba aut se musí v rámci ekologie točit ;-D....

0/0
18.2.2013 14:47

J21a47n 41M78o94d82r43ý 2863449327

rjm fln vit

0/0
10.2.2013 23:15

J36i87r69i 88S88i77m79a94k 9638188328873

pokud jde o ekologicky prinos, tak super ekologicky dopad mela treba valka na Balkane, stacilo aby NATO v Srbsku vybombardovalo elektrarny, tim lehl veskery prumysl, misto zemedelstvi se zavedla minova pole, idelane s minami shazovanyma z letadel, takze nikdo nevedel, kde vlastne jsou, no a semo tamo si tam amici udelali soukrome strelnice s munici z ochuzeneho uranu, ktera tam lezi dodnes. A svete div se, vzduch se krasne procistil, v rekach bylo najednou plno ryb, krajina o kterou prestal pecovat clovek se pomalu ale jiste normalizovala....

Takze nezlobte se na me, ale jediny zpusob jak neco opravdu udelat pro zivotni prostredi je radikalne omezit konzum, asi tak na uroven valecnych pridelu.

Pak se muzeme bavit o ekologii. Teda o te REALNE ekologii. Nikoliv o ekofasisticke lobby a prazdnych gestech, falesnych proklamacich a ekonomickych zajmech, treba jako jsou tolik omilane emise CO2 u aut.

Pokud si chceme lhat sami sobe, tak se na to vykasleme uplne a nechme mesta bez zon a hlavne si neberme do huby ekologii, ktera s tim nema nic spolecneho...

+8/−1
10.2.2013 21:52

J83i87ř20í 79K92o45c94u92r31e79k 6675204805198

To, co popisujete je ovšem ekofašismum nejhrubšího zrna - něco podobného zavedl Pol-Pot v Kambodži. Výsledkem bylo něco ne nepodobného holocaustu. Opravdu chcete 3.000.000 mrtvých za pět let? Tím myslím 3.000.000 postřílených nebo ubitých na ulici a hladomor.

+1/−5
10.2.2013 22:18

R47o32b62e95r68t 45V32i37l72i53m28o58v74s54k32ý 1839615894708

Nepletete hrušky a s jablky, ale myslím, že rovnou jablka s mrkví;-D

+1/−1
11.2.2013 9:54

K28a11t45e85ř73i13n75a 76S63l22a87v65í17k92o30v41á 6573675890633

Ona ani nemusí být válka, třeba když bouchla jaderka v Pripjati, tak po 20 ti letech bez lidí si příroda našla cestu k obnově ekosystému... Stačí dobrá trefa meteoritů a nastane restart.

0/0
18.2.2013 14:52

L14i38b18a 43R87u94s40n55á34k 2740304445811

Důležité je vykazovat neustálou činnost zaváděním dalších a dalších šikanózních opatření a nařízení.

+8/0
10.2.2013 18:30

P46e76t43r 70M67a50r17e12č38e39k 1173401959608

Jde jen o další tahání peněz z kapes daňových poplatníků. Studie proveditelnosti , informační kampaně .. na to všechno už čekají předem vybrané firmičky spřízněné s místními úředníčky.

+11/0
9.2.2013 7:25
Foto

K67a20m49i92l 75Ř28e12h75á86k 4559204205539

Kdepak že to soudruzi z NDR udělali chybu?;-D

+6/0
8.2.2013 23:38

J67i93ř39í 85K78o27c96u66r84e27k 6135274595598

To je našim politikům uplně jedno. Jsou totiž tak blbí, že hodlají donekonečna opakovat předchozí chyby jiných samospráv.

+5/0
10.2.2013 22:20

R67o53m70a97n 92Š93v29a22c52h 8589863739332

Je to komedie... tak na jednu stranu zavádí nízkoemisní zóny a na druhou stranu se odvrací od jaderných elektráren. Dokud tady máme znečišťovatele jako Prunéřov I a II tak vůbec nemá smysl řešit jestli auto má 110 nebo 190 mg/CO2 na km.

+10/0
8.2.2013 23:21

J70a92n 18F48r41o81l71í89k 6156710535884

Němci teď staví místo JE elektráren uhelné. Např. 2,2 GW elektrárna Neurath se stala druhou největší uhelnou elektrárnou v Evropě se vším, co to znamená pro vypouštění emisí.;-)

+7/0
9.2.2013 16:07

J36i77r10i 18S51i95m32a76k 9348178558743

no, takze ta nemecka decka co se pripoutavala retezy ke kolejim vzdycky jak vezli radioaktivni material nakonec prece jen zvitezila nad lzi a nenavisti a misto cisteho a ekologickeho zdroje nam bude ze zapadu vetricek prinaset krasnou smes popilku, CO,CO2, NOx SOx a dalsich chemickych radovanek :p

+4/0
10.2.2013 21:57

R12a61d33o78v44a33n 45B76u39b85e25n93í94č22e41k 1726705329899

Jistěže ne, vždyť také byly zřízeny za účelem dodatečného výběru peněz a ne kvůli zlepšování ovzduší.

+11/0
8.2.2013 23:15

T53o61m55á96š 70Z51e86m44a12n 3225718704465

Jo, co jinde nefunfuje, to zavedem.

V Německu a Rakousku zrušili denní svícení, protože to zhoršuje bezpečnost - u nás to s velkou slávou zavedli.

V Německu přestali blbnout se zklidňováním dopravy na hlavních ulicích, u nás to právě rozjíždíme.

O způsobu fungování parkovacích zón nemluvě.

+7/0
8.2.2013 22:39

T24o73m25á94š 15V41a14l89d76e58r 7763940149

Plně souhlasím. Nějak to úplně vždy zmrvíme.  Např zóny. Chápu že zavedli zóny kvůli dojížďákům co přijedou za prací a vůz tam nechají celý den. A ten kdo tam bydlí si nemůže zaparkovat. Nehledě, že musí platit za plac celoročně.  Ale proč tam nemohu např do 15:00 zastavit na cca 30 minut - 1hodinu je mi záhadou . Pokud musím objet tři, čtyři adresy s MHD mi to trvá celý den. vozem jen dopoledne.

+2/−1
9.2.2013 21:17

M39i84r61o52s69l31a37v 46B14u86d66a 9582212177732

Buzeraci provozovatelů mot. vozidel přeci nic nezastaví, že páni poslanci?!! Co na tom, že je to k ničemu, prostě to zavedeme a basta...ať ovčanstvo platí a hlavně..proboha ať se individuálně nedopravuje8-o

+14/−1
8.2.2013 16:03

D85u31š13a23n 89P20e62š89e32k 3645249924360

R^R^R^

Mám několik starých aut, ale jezdím s nimi jen občas, pro radost, roční nájezd kilometrů je tak velmi malý a ekologická škoda tím pádem také minimální.

Kolik je v reálném denním provozu aut bez katalyzátoru (ve skutečném denním provozu, ne v registru vozidel) a kolik ty auta najedou za rok? Zákaz vjezdu Favoritů, Š120, Žigulů apod. do centra Prahy nepřinese pro zlepšení ovzduší vůbec nic. Jednoduše proto, že v centru už skoro žádná taková auta nejezdí ani teď.

+9/0
8.2.2013 17:51

J85a23n 75F92r54o11l30í59k 6976970345144

Možná, že zakážou MHD dopravu smrdutými naftovými autobusy;-D

+5/0
9.2.2013 16:08

J21i35ř17í 10K39o73c11u28r23e79k 6245674545408

Pokud jde o prachové částice, tak největším zdrojem je ... tramvaj. Vozí si sebou pár set kilo písku a když je kluzko, tak sype. A rovnou mele najemno. Nějak netuším, jakou chemickou reakcí se dá v zážehovém* motorou z kapalného uhlovodíku a vzduchu vyrobit prachová částice. Otěr pneumatik a brzdového obložení jaksi nezávisí na typu a datu výroby motoru.

*) U dieslu jsou to saze. NJN, když si Praha zrušila trolejbusy...

+2/0
10.2.2013 22:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.