Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Německý autoklub: nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly

Zavedení nízkoemisních zón nepřineslo v sousedním Německu podle měření tamního autoklubu ADAC zlepšení kvality ovzduší. Ukázalo naopak, že snížení množství škodlivých částic je po jejich zavedení minimální. Podle Václava Špičky z Autoklubu ČR. to dokazuje, že doprava má na koncentraci prachových částic ve vzduchu jen malý vliv. Mnohem větší má prý počasí, hlavně déšť a vítr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A84l44e71š 36M87a56k98o17v24s73k30ý 1577492169

nízkoemisní zóny zlepšení ovzduší nepřinesly? No tak hurá do toho je zavádět tady!! Všichni přeci víme, že politikům o ekologii nejde. Těm jde o to dostat více peněz do oběhu, aby je pak mohli ukrást na předražených silnicích. ;-ORv

0/0
15.2.2013 18:48

K93a39t74e74ř84i82n15a 50S62l15a39v32í33k56o36v20á 6813335500503

Jde o to, že nízkoemisní zony nic neřeší, smrad se přesune jinam. To třeba v Japonsku jsou daleko prozíravější, tam auto starší 7 mi let nepřihlásíte . Holt výroba aut se musí v rámci ekologie točit ;-D....

0/0
18.2.2013 14:47

J46a88n 33M35o94d97r87ý 2723609487

rjm fln vit

0/0
10.2.2013 23:15

J91i94r84i 50S94i53m96a22k 9638188558433

pokud jde o ekologicky prinos, tak super ekologicky dopad mela treba valka na Balkane, stacilo aby NATO v Srbsku vybombardovalo elektrarny, tim lehl veskery prumysl, misto zemedelstvi se zavedla minova pole, idelane s minami shazovanyma z letadel, takze nikdo nevedel, kde vlastne jsou, no a semo tamo si tam amici udelali soukrome strelnice s munici z ochuzeneho uranu, ktera tam lezi dodnes. A svete div se, vzduch se krasne procistil, v rekach bylo najednou plno ryb, krajina o kterou prestal pecovat clovek se pomalu ale jiste normalizovala....

Takze nezlobte se na me, ale jediny zpusob jak neco opravdu udelat pro zivotni prostredi je radikalne omezit konzum, asi tak na uroven valecnych pridelu.

Pak se muzeme bavit o ekologii. Teda o te REALNE ekologii. Nikoliv o ekofasisticke lobby a prazdnych gestech, falesnych proklamacich a ekonomickych zajmech, treba jako jsou tolik omilane emise CO2 u aut.

Pokud si chceme lhat sami sobe, tak se na to vykasleme uplne a nechme mesta bez zon a hlavne si neberme do huby ekologii, ktera s tim nema nic spolecneho...

+8/−1
10.2.2013 21:52

J81i66ř95í 64K32o52c79u14r91e96k 6175984685158

To, co popisujete je ovšem ekofašismum nejhrubšího zrna - něco podobného zavedl Pol-Pot v Kambodži. Výsledkem bylo něco ne nepodobného holocaustu. Opravdu chcete 3.000.000 mrtvých za pět let? Tím myslím 3.000.000 postřílených nebo ubitých na ulici a hladomor.

+1/−5
10.2.2013 22:18

R16o49b78e86r94t 41V89i23l22i43m47o82v60s82k22ý 1689685414948

Nepletete hrušky a s jablky, ale myslím, že rovnou jablka s mrkví;-D

+1/−1
11.2.2013 9:54

K13a17t66e39ř40i74n45a 92S56l56a94v87í84k80o89v47á 6573435750233

Ona ani nemusí být válka, třeba když bouchla jaderka v Pripjati, tak po 20 ti letech bez lidí si příroda našla cestu k obnově ekosystému... Stačí dobrá trefa meteoritů a nastane restart.

0/0
18.2.2013 14:52

L23i53b67a 53R61u26s49n90á96k 2900334375751

Důležité je vykazovat neustálou činnost zaváděním dalších a dalších šikanózních opatření a nařízení.

+8/0
10.2.2013 18:30

P14e65t96r 48M19a47r22e58č48e42k 1663271559628

Jde jen o další tahání peněz z kapes daňových poplatníků. Studie proveditelnosti , informační kampaně .. na to všechno už čekají předem vybrané firmičky spřízněné s místními úředníčky.

+11/0
9.2.2013 7:25
Foto

K11a70m45i63l 35Ř92e27h81á59k 4489224775239

Kdepak že to soudruzi z NDR udělali chybu?;-D

+6/0
8.2.2013 23:38

J35i54ř95í 64K32o66c21u79r25e91k 6975474945638

To je našim politikům uplně jedno. Jsou totiž tak blbí, že hodlají donekonečna opakovat předchozí chyby jiných samospráv.

+5/0
10.2.2013 22:20

R64o73m20a11n 35Š15v63a47c29h 8619363979432

Je to komedie... tak na jednu stranu zavádí nízkoemisní zóny a na druhou stranu se odvrací od jaderných elektráren. Dokud tady máme znečišťovatele jako Prunéřov I a II tak vůbec nemá smysl řešit jestli auto má 110 nebo 190 mg/CO2 na km.

+10/0
8.2.2013 23:21

J57a32n 16F58r35o41l34í85k 6146520775434

Němci teď staví místo JE elektráren uhelné. Např. 2,2 GW elektrárna Neurath se stala druhou největší uhelnou elektrárnou v Evropě se vším, co to znamená pro vypouštění emisí.;-)

+7/0
9.2.2013 16:07

J59i44r81i 85S78i46m26a39k 9398628178483

no, takze ta nemecka decka co se pripoutavala retezy ke kolejim vzdycky jak vezli radioaktivni material nakonec prece jen zvitezila nad lzi a nenavisti a misto cisteho a ekologickeho zdroje nam bude ze zapadu vetricek prinaset krasnou smes popilku, CO,CO2, NOx SOx a dalsich chemickych radovanek :p

+4/0
10.2.2013 21:57

R46a86d71o58v86a34n 43B37u34b33e62n57í18č42e71k 1166705769599

Jistěže ne, vždyť také byly zřízeny za účelem dodatečného výběru peněz a ne kvůli zlepšování ovzduší.

+11/0
8.2.2013 23:15

T30o42m67á75š 70Z81e60m50a24n 3205678144945

Jo, co jinde nefunfuje, to zavedem.

V Německu a Rakousku zrušili denní svícení, protože to zhoršuje bezpečnost - u nás to s velkou slávou zavedli.

V Německu přestali blbnout se zklidňováním dopravy na hlavních ulicích, u nás to právě rozjíždíme.

O způsobu fungování parkovacích zón nemluvě.

+7/0
8.2.2013 22:39

T24o66m21á48š 68V74a98l78d18e49r 7183360809

Plně souhlasím. Nějak to úplně vždy zmrvíme.  Např zóny. Chápu že zavedli zóny kvůli dojížďákům co přijedou za prací a vůz tam nechají celý den. A ten kdo tam bydlí si nemůže zaparkovat. Nehledě, že musí platit za plac celoročně.  Ale proč tam nemohu např do 15:00 zastavit na cca 30 minut - 1hodinu je mi záhadou . Pokud musím objet tři, čtyři adresy s MHD mi to trvá celý den. vozem jen dopoledne.

+2/−1
9.2.2013 21:17

M33i76r45o73s20l68a61v 12B86u16d78a 9212112767362

Buzeraci provozovatelů mot. vozidel přeci nic nezastaví, že páni poslanci?!! Co na tom, že je to k ničemu, prostě to zavedeme a basta...ať ovčanstvo platí a hlavně..proboha ať se individuálně nedopravuje8-o

+14/−1
8.2.2013 16:03

D83u29š27a65n 28P67e42š51e31k 3335469944770

R^R^R^

Mám několik starých aut, ale jezdím s nimi jen občas, pro radost, roční nájezd kilometrů je tak velmi malý a ekologická škoda tím pádem také minimální.

Kolik je v reálném denním provozu aut bez katalyzátoru (ve skutečném denním provozu, ne v registru vozidel) a kolik ty auta najedou za rok? Zákaz vjezdu Favoritů, Š120, Žigulů apod. do centra Prahy nepřinese pro zlepšení ovzduší vůbec nic. Jednoduše proto, že v centru už skoro žádná taková auta nejezdí ani teď.

+9/0
8.2.2013 17:51

J80a21n 92F58r48o89l57í82k 6146500105984

Možná, že zakážou MHD dopravu smrdutými naftovými autobusy;-D

+5/0
9.2.2013 16:08

J51i92ř37í 59K41o37c67u97r71e93k 6885314525178

Pokud jde o prachové částice, tak největším zdrojem je ... tramvaj. Vozí si sebou pár set kilo písku a když je kluzko, tak sype. A rovnou mele najemno. Nějak netuším, jakou chemickou reakcí se dá v zážehovém* motorou z kapalného uhlovodíku a vzduchu vyrobit prachová částice. Otěr pneumatik a brzdového obložení jaksi nezávisí na typu a datu výroby motoru.

*) U dieslu jsou to saze. NJN, když si Praha zrušila trolejbusy...

+2/0
10.2.2013 22:26







Najdete na iDNES.cz