- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, líbí (ne že ne), ale vzhledem k ceně zůstaneme asi u Mégane Grandtour...
Slovy klasika: "jo tak z toho už se mi postavil"
ale, no tak... Co pro vás znamená nepoužitelné? Že se mi tam nevleze 4m žebřík? Právě GT bylo propadákem v řadě 5, nechápu, proč by mělo fungovat v trojce, která je na sedanu zcela založená. Trojka a sedan jsou u BMW synonymem. Další alternativy (kupé a kabriolet) jsou jenom v limitovaných číslech, no a Touring? To je mimo mísu, to si srdcař nikdy nekoupí. A nepište, prosím, že jezdím ve Fabii nebo Lagune...
Srdcaři už dávno automobilky neživí. Proto je většina trojek "f kombajnu" a pětkové GT se prodává taky dobře vzhledem k očekáváním.
320i by bylo super, 245 koní je krása a myslím že i spotřeba půjde udržet na slušné úrovni. Ale ta cena...
prave, BMW melo smysl pro sportovneji zalozene ridice, kteri umeli ocenit jejich jizdni vlastnosti, odladeny podvozek, nekompromisni motory (atmo radove benzin sestivalce..) atd. I kdyz se tech luxusnich a naslapnutych prodalo uplne minimum, ale proste kazdy vedel, co to je trojkove Mkove BMW.
Dneska aby se jeden hadal, jestli to M kove BMW vubec ma benzin nebo diesel a na ktera kola ze to ma vlastne nahon. Uz i nova jednicka bude predohrab. S takovou si ta nova BMW muzou soudruzi strcit, vite kam...
Hezka hracka, ale za ty penize nevim nevim, turbeny ctyrhrnek dneska umi kdekdo.
Dovoluji si upozornit, že se vám do úvodního fota ke článku vloudila Hyundai Elantra třetí generace.
Krasavec. Umím si představit v tom jezdit.
no, prodejni cisla nove trojky od BMW nejsou nic moc, takze patrne nekde udelali inzenyri z NDR fatalni chybu.
BMW jsko prukopnik downsizingu a ted i rodinnych aut ... ajajaj.
Tohle nebude fungovat.