Diskuze
Brusel: Automobilky hledají fígly, aby auta vypadala úspornější
Děkujeme za pochopení.
M12g30r77. 82J32a86n 17F54i71a78l34a
Nejlepší by bylo testovat ve zcela reálném prostředí třeba desítky aut a pak udělat průměr spotřeby...
J98a15r41o15m71í78r 98K27r19á47l
Vážení úředníci, ať vydáte stovky vyhlášek a nařízení, fyzikální zákony budou stále platit !
J96i42n42d67ř90i48c31h 51Š25k78o43p95e76k
Alibismus nejhnusnějšího zrna.
Udělat povinnost měřit spotřebu aut směrnicí, která nemá absolutně s realitou nic společného a pak se divit, že z toho lezou čísla naprosto odtržená od běžného života/provozu? A představte si, že si to dovolují automobilky plnit !
Příklad práce a užitečnosti EU aparátu.
P79e26t68r 80P87o71s16p69í76š77i21l
Tady, ale přece nejde vůbec o zákazníky. Tady jde o to, že se papírově vykazuje snižování emisí CO2, ale ve skutečnosti je stále stejné ne-li vyšší. To klamání zákazníků je až vedlejší produkt.
J61a60n 43M71o19h80y29l36a
Zákazníci jsou ale klamáni díky špatně nastavené normě.
A29l26e80x49a89n28d26r 16K49o37s18t30k71a
A co takhle prostě všechny vozy prohnat po stejné trati? V Evropě třeba slavnou Nordschleife na Nurnburgringu. Mají to tam víceméně všichni kousek, ať to tam objedou průměrem 60, 70 a 80 km/h a uvedou hodnoty spotřeby. Jak prosté milý Wattsone.
J44a38n 91M62r40á45z
jestli ta eko-teroristická honba za emisemi takhle půjde dál, budeme po roce auta jen tlačit...
L31u74b75o42š 29K64ř30i15v40á14n59e41k
Dobrý den, když tak čtu vaše příspěvky napadá mě, že by bylo dobré, abyste si o této problematice zjistili více informací, aby pak nedocházelo k tolika mylným informacím. L.
J59i97r75i 78S62i71m65a65k
Vite, ono to je vsecko relativni. Ja mam dve auta a u obou je spotreba cajk, jedno jezdi za osm nafty a je to vyssi stredni, druhe za ctrnact benzinu a je to roadster.
Jelikoz s roadsterem ujedu rocne 5tkm kdyz je teplo, slunecno, sucho a vikend, tak by mi vubec nevadilo, kdyby zral dvacet, stejne zaplatim na udrzbe vic jak na spotrebe, treba jenom pneu vyjde na 20tisic co dva roky, celkova udrzba tak na 40tisic rocne spoctete si to na kilometry a jste na 8Kc za kilometr a to nepocitam amortizaci.
Co nam EU tluce do hlavy je, ze roadster ma zrat jako smart a tak to opravdu nefunguje. Me zajima, aby ta auta byla spolehliva, pekna, dobre jezdila, byla bezpecna a pokud budou podle EU pratelska ke kytickam a brouckum, tak to beru jako male bezvyznamne plus v konecnem rozhodovani, protoze jak znamo, nizkoemisni zony vubec zadne relane zlepseni ovzdusi neprinaseji.
A kazde auto ktere ma elektronicky rizene vstrikovani je de facto ekologicke, coz bylo vyreseno nekdy v 80 letech minuleho stoleti...
A42l67o57i49s 27S31t50a18r77ý
Tak ono je vůbec s podivem, že neexistuje nějaká nezávislá zkušebna, která by to testovala. Něco jako NCAP v bezpečnosti.
M44a97r61t52i82n 60N84o69v22o84t11n89ý
A on údajům výrobců o spotřebě ještě někdo věří?
T94o73m70á64š 67J78u92r85e61č82k58a
Asi jim to žere jen evropská komise složená z odborníků na slovo vzatých.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...