Diskuze
První fotky nové Škody Octavie Combi. Kufr naloží 610 litrů
Děkujeme za pochopení.
L31i89b75a 78R11u15s60n54á16k
Je to krásný auto, s uměřeným čistým designem.
P75a36v91e38l 48O48d91r50a26z62i39l
610 litrů základ kombiku je ve střední třídě rekord? Nebo se pro účely rekordů Okta pružně přesune do nižší střední a pro účely prodejů zase zpět do střední? Moje bývalý auto mělo základ 600 a to byl liftback a v roce 1990 ze kterýho byl to byl výběhovej model.
Z28b45y92n65ě10k 48J50e38h97l76i19č40k41a
a u Okty 4 to 3800000000 litrů, tak to každej osel koupí
O39n71d43ř63e46j 60B54e45č45k10a
Hold u škodovky se drží heslem "objem ničím nenahradíš" akorat to berou odzadu
P76e30t86r77a 34M91a44l19á
Zato u fordu se svými litrovými motory ve focusech a se stejnou politikou ve většině současných automobilek.....
R92o59b95e13r54t 81B23o11u66k20a25l
Octavia vyhrála v soutěži Auto-Design-Awards tak zas taková hrůza to nebude
T18o98m27á60š 96J19u75r57e86č79k11a
Facelift OII byl prasárna první kategorie, nová Octavia má krásnej usedlej a tradiční design a díky tomu si drží tvář. Jednoduché linie které spolu krásně hrají a vše do sebe zapadá. čisté linky a decentní pohled předních světel je mírně agresivní. Záď sedanu je posazená do středové linie a tak podporuje pocit mohutnosti. Verze combi se mi líbí ještě víc prodloužení krásně zapadá do konceptu a linii auta nenarušuje. A OIII sedan a rapid si může splést snad jen většina ženskejch a slepec. (nemám octavii a nikdy jsem nevlastnil škodovku- hodnotím tu pouze design)
K26a44r22e69l 25V46a62c66h25u80t
První fotky nové Toyoty Auris kombi jsou už taky na světě... a myslím, že vůbec nevadí, že ji experti řadí do "nižší střední třídy" ... vybavením (už v základu) patří spíše do té vyšší... ... Bravo Toyota!!!
R44o36m27a60n 50H44a93n44u30s
Marně jsem doufal, že ty hnusný prolisy na 5 dveřích u kombíku nebudou, no tohle auto si asi nekoupím. Velikost kufru je na nic skoro všichni by uvítali aby to mělo raději více místa na nohy - kolikrát stěhujete metrovou plazmu. Mně by se třeba líbilo, kdyby ty zadní odrazky v nárazníku svítili s denním svícením. Tuhle jsem koukal, že to má i o dost menší vnější zrcátka. To u minulé byly větší plácačky, ale třeba je to aerodynamičtější. Předek je pěkný
T37o10m58á68š 89V68e57r43n57e38r
Seděl jste v ní?místa na nohy je více než dost...
P74a48u30l 19J65a77r87o95s
Nechci kritizovat toto auto.Podle tech trabantu,wartburgu,moskvicu,ziguliku,je to pokrok.ale jak si ve srovnani automobilu na dnesnim trhu to zadna bomba neni.Dost zaostaly design.Ale pan Buh zaplat,ze to vypada k svetu a neni zase takovy rozdil jak byl mezi auty v komunistickych zemich a zapadnich zemich kdysi.
P54e41t12r 78H61o82r58á95k
Ty vůbec netušíš, co je to moderní design. Asi si myslíš, že ty korejské výstřelky jsou moderní design. I citroen se vrací k podobnému designu jako má škoda octavia.
M45a45r17t48i36n 54P44e66ř75i32n11a
Proti Octavii nic nemám, rozhodně udělali dobrý krok když ji celkově zvětšili a prodloužili rozvor. Jediné co mně zaráží je, že vypadá tak nějak pořád stejně. Možná se trošku více podobá zadkem superbu ale žádná výrazná inovace v designu se nekoná. Komu je to jedno a je zvyklý na Škodu, koupí si ji opět. Komu to jedno není a chce mít opravdu pohodlné auto, sáhne po něčem, co opravdu spadá do střední třídy a to nejen velikostí kufru ale i jízdními vlastnostmi. Ale jak říkám, proti Oktávce nic nemám, myslím si, že spolehlivá je a půjde na dračku. Ale to bude asi tak vše.
Pohodlí bude asi zase to jediné, co jí bude chybět....Škodováci do mně.....
J67a12n 14M37o33h16y95l15a
Já se třeba ve Škodovkách nikdy necítil nepohodlně. Mně ty auta "nedrncaj".
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...