Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Unikátní pásový teréňák s vagonkem nic nezastaví

Chcete dojet opravdu vždy a všude? Zapomeňte na kola, obujte pásy. Švédský čtyřpásový speciál původně vyvinutý pro armádu nezastaví nic. V Česku můžete speciál unikátní dvoukabinové konstrukce potkat s trochou štěstí na horách. Mají ho třeba i hasiči na Liberecku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D29a20v90i39d 78J20e65r34a83b27e48k 3556460836947

Rakouská armáda je před pár lety vyprodávala

0/0
26.2.2013 15:22

J28a27r98o55s60l27a14v 79K81u74l81h80a61v11ý 4815670747272

Mám rád tyhle články!Človověk se alespon něco dozvý!R^

0/−6
26.2.2013 12:06

L51i83b92o31r 50F90i83l71á29k 3880705613483

Jsem se třeba dozvěděl, že je potřeba studovat češtinu...;-)

0/0
27.2.2013 13:06
Foto

P34e60t36r 52K17o86u78s69a80l 3489370250576

Na Jablonecku se taky jeden pohybuje :-) a je dokonce na prodej...

www.volvo4x4.eu ;-)

+1/0
26.2.2013 10:57

A97l57o63i51s 26B51l31a14ž62k89o 1721761363257

V Beskydech na Pustevnách jsou rovnou dva, tak jakýpak unikát? ;-D[>-]

+1/0
26.2.2013 10:40

P83e40t37r 42O27n43d50r31y53á19š 8935942887158

Na Pustevnách se prohání smečka takových oranžových příšer...

+4/0
26.2.2013 9:19

P46e12t55r 76Z73d52e42n30ě29k 2134469494

Na naše "silnice" jako dělané na objednávku.[>-]?R^

0/0
26.2.2013 9:03

O56n84d43ř86e59j 25S90ý12k47o42r47a 3318938743353

Předchůdce tohoto vozidla bylo VOLVO BV 202, které jezdilo od roku 1969 i ČSLA na západní hranici u zvláštního útvaru !!

+4/0
26.2.2013 9:00

J53a48n 68N55o37v46á83k 9125178224985

Takovéhle malé prdítko...

Takový DT-30 Vityaz to je pořádný stroj (stejného typu) :-)

http://en.rian.ru/images/16564/60/165646064.jpg

+4/0
26.2.2013 8:49

P33a93v94e63l 36H90o91r69á57k 8161443935932

Tak na Sibiři to samozřejmě vyžaduje něco pořádného http://www.youtube.com/watch?v=lHLwQgRcU4k

+4/0
26.2.2013 10:03

M12i92r50e72k 97S79m60é12k47a97l 9929605730753

A tož co to žere? Napojeny co kilometr na ropovod. V Rusku? ... tam je všechno možny R^R^R^

+1/0
26.2.2013 13:38

O98n65d54ř77e31j 87Č35a31p95k47a 6201501553604

Je v tom motor z T-72, takže spotřebu v terénu bych tipoval kolem 300-400 litrů na 100 kilometrů... vzhledem k tomu, že tyhle potvory většinou jezdí pro ruské ropné společnosti, tak to asi nikdo neřeší :-)

+1/0
26.2.2013 16:46

A45l68e90x59a54n66d62r 85K73o84s31t55k19a 5609356109446

Pro hasiče a záchranáře v ošklivém terénu a za hnusného počasí patrně vozítko k nezaplacení. Ono jaksi katastrofy a průšvihy mají tendenci kulminovat, málokdy se stane, že hledáte ztraceného turistu za krásného letního počasí, zato třeba záchrana ze zarostlé skalnaté rokle za bouře je poměrně běžná. Totéž požáry a podobně.

0/0
26.2.2013 8:36

M89i60c90h36a25l 78K83o56l67o72v15r54a39t 5317523295242

Pamatuji si na 80. léta, když o tomto byli reportáže v televizi, že se jedná o moderní armádní techniku ... po 25 letech je to hit civilního sektoru.

0/0
26.2.2013 7:58

M43i56c48h48a92l 20K88o35l79o33v32r21a36t 5107303605562

Jo a prý pokud přijde o libovolný pás, tak může pokračovat v jízdě ...

0/0
26.2.2013 8:00

J59a59n 29N45o65v83á44k 3915813606179

já si na to vzpomínám taky.. ale měl jsem za to že to bylo prezentováno jako Československý výrobek... holt už je to dávno

0/0
26.2.2013 8:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.