Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

PODÍVEJTE SE: Prozkoumali jsme novou Octavii Combi do detailu

Octavia Combi bude mít premiéru za pár dní v Ženevě, redakce MF DNES a iDNES.cz však měla výjimečnou příležitost vidět ji v předstihu. Nový kombík jsme mohli hodinu zkoumat v pražském ateliéru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J26a73n 75V29e11l33e20b96a 7703298799759

Tím sklápěním se chlapci inspirovali v renaultu - je to fakt praktický, jediná chyba je že sedačky se nesklápí do vodorovné polohy

0/0
5.3.2013 8:36

N16i28k 96A86d75l88e34r 8664810959369

Stejně musím zarazit opěrky hlavy, které obvykle nefungují ani u nového auta, natož u rok dva tři starého a vždycky s tím zápasím jak Herkules, abych to ze sedadla vyrval, nebo to do něj zasunul (ano, vím, že tam je tlačítko), protože zasunuté je to tak pro trpaslíka. Nebo se to snad tady vy-/ zasouvá samo? Takže stejně auto musím obejít.... Je to spíš takový marketing. Daleko víc se mi líbí místo na roletu a nosiče. To je jiné kafe a reálná praktičnost. Ještě futrál na deštník a budu spokojený.

Nicméně se mi líbí a pravděpodobně v ní jako služební budu jezdit.

0/0
6.3.2013 20:25

P54e13t88r 20J71u47r55č34e49k 4899294140

Nad tou ódou na české vychytávky se mi chtĕlo plakat. Po prohlídce v showroomu se dostavilo šeredné zklamání. Zvenčí docela hezká, ale... Interiér působí velice lacinĕ, a to srovnávám s Octavií 2 z roku 2005 ve stejné úrovni výbavy. El. ovládání všech okýnek nebo automatická klimatizace až v nejvyšší výbavĕ nebo za příplatek - to by si snad v dnešní dobĕ nedovolila nabídnout zákazníkům žádná automobilka.

+1/−3
2.3.2013 9:59

J22i47ř72í 59S79c45h11w75a83c17h 5296199807814

švihadla vzadu nebo obyč. klima (někdy i bez) v základu je v nabídce mnoha automobilek (namátkou Ford, Chevrolet)

0/−2
2.3.2013 12:29

M40a11r90i81o 21P13e89t29r72ů 9397903601721

Líbí se mi, to jo. Akorát když se do spodní části kufru dává roleta a příčníky, to už asi nezbude místo pro rezervu (kterou bych si stejně musel pořídit za svoje), že? Za prosazení téhle "zbytečnosti" si na vás zase vzpomenu, až s prosekanou pneumatikou pojedu pár set metrů nebo kilometrů ke sjezdu nebo odpočívadle, než aby mne smetl kamion. Sprej si v tomhle případě můžu akorát nacpat někam ...

+3/−1
1.3.2013 22:49

A51r46p78a88d 56H12u15n59a23d25y 8189886654158

českej hnus za nekresťanskej peníze-slouzi na prevoz tepliho vzduchu / léto / aneb vzduchu studenýho / zima /

+2/−4
1.3.2013 23:27

J22i28ř34í 92S17c38h41w45a63c51h 5376859387834

Experte Arpade, zapomněls dodat, že se tam ještě převáží tma /noc/ anebo světlo /den/! :-P

+5/−2
2.3.2013 0:58

Z49d17e81n97e17k 93Z64a96j93í60c26e14k 1311676252917

Copak ,tráva? Piko? Či jinej sajrajt co ti sežral mozek? Nebo to máš už od narození?V tom případě by tě to omlouvalo.

+5/0
2.3.2013 8:12

J12i26ř15í 90S70c93h79w31a62c29h 5366879947504

a vyměňovat kolo na dálnici je snad bezpečnější?

+1/0
2.3.2013 0:53

M12a27r27i65o 51P41e26t11r94ů 9117183271671

Není, stejně jako "oprava" pneu sprejem na místě. Proto poukazuji o snahu dojet s prázdnou pneu někam, kde to již bezpečnější je. A to i za cenu rozsekané pneumatiky, kterou již sprejem neopravím...

0/0
4.3.2013 14:14

L18i88b85a 69R26u53s60n34á32k 2940674895691

Krásná. Už se na ní těším R^

+8/−4
1.3.2013 19:07

R84a28d78e79k 15S69o55b91o42t97k47a 6787363974896

Auto je to parádní. Je pravda, že si člověk musí zaplatit za výbavu a proto mu cena naroste o slušný kus.

Zkuste se na to ale podívat i z jiné strany. Všechny automobilky zlevňují auta a perou se o zákazníky. Cena je nyní faktorem, který udává cca 70% názoru na auto.

Chcete mi ale tvrdit, že jiná levná auta vydrží to samé jako třeba tato Octavia?

To budeme za chvíli jak v Indii, kde to dokážou vyrobit, ale jdou na hranici bezpečnosti a výdrže všech materiálů. Tenčí plechy, duté plasty atd. všechno se vším.

Takže když nové auto, tak chci nejlepší poměr kvalita/cena.

Každé auto se dá odsoudit a kdo to nedělá. Nová Octavia se povedla a mě se prostě líbí.

+5/−4
1.3.2013 18:42

T17o25m95á72š 12L84e89k45n92e13r 2815364691

Tak sundejte růžové brýle a naklusejte do showroomu. Zjistíte, že dnešní auta jsou dělaná všechna úsporně, vy kvalito.

+5/−3
1.3.2013 18:58

J28o17s59e37f 95B66r23o46ž30k88a 6404622358357

Podívejte se na to dřív, než začnete něco psát o výrobě aut v Indii. http://www.youtube.com/watch?v=WCttzmmUTwA. Jinak z toho auta tady, z té německé kvality doslova farts. A vy si myslíte, že se ta Octavia v Indii vyrábí jinak.

0/0
5.3.2013 14:00

V19l50a17d43a 27S62i53m19o35n31i64k 3149783493355

Ani jsem nevěděl, že je k dispozci na jednom místě tolik kritiků Škodovky. Ale stejně je jich ve skutečnosti málo, protože jinak by Škodovka za 2012 těch ca 900 000 vozů neprodala - aspoň ne těmto věčně se vším nespokojeným majitelům 15 let starého Mercedesa B klasse ...

+6/−2
1.3.2013 18:15

J75a96n 78B98u37r84i82a70n 5519217227604

nezaškodilo by si dříve než napíšete konkrétní "15 let staré" vozidlo, zjistit odkdy je v prodeji. MB B Klasse je v prodeji od jara 2005 takže do Vašeho komentáře si ještě nějaký ten pátek počká ;-D

+2/0
1.3.2013 19:18

V69l28a83d43a 47S76i75m49o37n58i84k 3299823603915

Beru, to máte pravdu .. poznámka měla vyznít v tom duchu, že většina drsných kritiků jezdí dost jetým vozem ( průměr je nějakých 14 let) a hraje si na odborníky, kteří by si "škoda šáde" přece nikdy nekoupili....

+3/0
1.3.2013 20:50

M84i93l32a27n 27Š86v70a32g20r41o35v50s51k47ý 9972949305658

Tys´ tomu dal. ;-D

0/−1
1.3.2013 21:23

V92i34k34t91o82r 86J38o38h21á75n90e77k 4944484448980

"LED diodová světla" podle vzoru "ABS systém" a "XPS polystyrén"? :)

+1/0
1.3.2013 17:26
Foto

L87u48k34á93š 35Z89á46v17o52d18s96k35ý 9381509421

ano, výraz LED diodová světla jsou nesmyslné spojení, přesto u nás hojně rozšířené a to i odbornějšími periodiky. Je to ostuda...

0/−1
1.3.2013 18:09

J38a28n 36M57o35h10y11l17a 3928878166208

To je se vším, když v nemalém množství měst najdete městské polikliniky atp.

0/0
1.3.2013 20:21

B78o54r24i92s 89S50y63k97o73r11a 4936757550

ludia co vy by ste chceli? konecne krasne auto od skodovky a vsetci tu len breptaju... Zigulaka vam.

+6/−2
1.3.2013 17:09
Foto

M26i81l83o85s61l10a86v 77D47o71u51b46r22a43v96a 1791549455874

[>-]buď jste ji jen pěkně vyfotili,  nebo je opravdu krásná.....

+2/−2
1.3.2013 16:36

M24a20r91e91k 59H27r55u71b39y 6767402431518

Zato modelka nic moc ;-):-P

+4/0
1.3.2013 17:06

J79a41k53u26b 24S55u92c11h37ý 2724177122

;-D

0/0
3.3.2013 11:06
Foto

P77e79t56r 52Š82r53a38i23e79r 9643622332327

Dost liidí se tady trefuje do české obsese velkým kufrem. Oktávku nemám, Focus Touran ano. Když jedu na chalupu sám a vezmu si bajka (MTB) tak se se vší bagáží na týden pobytu vejde do kufru a nemusím ho skládat nebo dávat na nosič. U Oktávky se vleze jistě také;-) No a taky se do kombíku podstatně lépe nakládají těžší věci, ať už kufr nebo basa piv. V mém případě občas i sudy, mám hospodu...:-P

+1/−1
1.3.2013 16:09

F66r40a89n69t20i47š13e30k 70L15e68b27e81d34a 4614447599

pochopte, oni si musí najít něco na co nadávat :-)

+3/−1
1.3.2013 18:04

L51i13b88a 24R78u70s12n87á85k 2480274635851

Velký kufr chleba nejí a několikrát do roka se mi setsakra hodí. A když je to auto k tomu i pěkný, tak je to jednoznačný plus. Oproti tomu jestli má 150 koní nebo 250 koní je z hlediska jeho užitné hodnoty vlastně úplně jedno. Obě pojedou dobře.

+2/−1
1.3.2013 22:51

V27i17k31y59r 83B65o32h89u89m69i86l 41S71t21r38a70n57s91k93y 9627388616729

Jeden známý po pečlivé prohlídce a předchozím  vlastnictví Octavie I , II , Fabie RS i Supre Béčka to zhodnotil přesně /připomínám, že je krize, prodeje aut v Evropě jdou dolů/ slovy: "okradli na tom všechno, co se dalo a hned se to neidí" - viz kastlík na baterii z plastifikovaného kartónu:-P. Osobně jsem měl Oct. I, jezdí dodnes a trufám si říci, že to byly /možná po Oct II?/ nejspolehlivější z Octavií-pomineme-li tu nejkrásnější z let 60tých;-D

+4/0
1.3.2013 15:33

P19e52t95r 37N11o83v71á29k 2482430538979

z boku dobrý - jak stará A6.

+3/−2
1.3.2013 14:09

T46o67m97á68š 38Z53e69m80a26n 3575518674415

Přesně první věc která mě napadne.

0/0
1.3.2013 15:57

F41r40a92n53t64i35š34e53k 96L77e63b56e63d47a 4284697309

chytře vyfocené, tím správným sklem, aby to působilo jako obrovská A6 :-)

+4/0
1.3.2013 18:05

D52a87v73i73d 69R71y88c62h50e91t56s45k25ý 9666841630940

Roman nám napsal recenzi oktávie. V Boleslavi vzali Ferrari FF, Range Rover Evoque a Mercedes-Benz SLS, slisovali je a vyrobili z nich tuhle nádheru. Je prostě božská. Má sklopení sedadel z kufru a škrabku. A má jedna dvojku. A prý nebudou praskat rozvodové řetězy, protože to VW vzdal a dal tam zase řemen.

+14/−2
1.3.2013 13:49

J70a90n 27Č64a23p18e10k 6108675146503

Hm. Skvost světového designu? No noevím četl jsem více recenzí (liftbacku) a všude byl disign označovám jako "dull". Nebo se snad spletli a mělo tam být "cool" ?

+2/−2
1.3.2013 13:45

J14a89n 34M10o60h72y68l76a 3928708686518

Kde jste našel pojem dull v souvislosti s Octavii 3?

0/0
1.3.2013 14:29

M40a13r71e78k 88M37a39l92ý 3980602928560

Pro paštikare na cestu do Chorvatska to je dobrý auto.Do toho kufru se vejde konzerv,polivek z pytlíku a lahváčů.Hurá do Chorvatsaka ať jsme světový

+9/−12
1.3.2013 13:03

M11a15r16t44i87n 72K16o65t31e83k 6729253907941

Tak s timhle bych se nebal ani na dva tydny do hotelu u Sev. more s kocarkem a poradnou bagazi.

0/0
1.3.2013 13:16

J71i55ř88í 91N91e36u28m59e23i91s44t29e71r 2702745143891

Není tohle spíš nějaká vaše utkvělá představa?

+3/0
1.3.2013 15:11

M20i42c33h94a54l 38S80t14e86h15l47í66k 9664871791829

Spíš jeho osobní zkušenost :-)

+2/0
1.3.2013 15:34

F26r80a49n11t17i34š73e95k 86L22e71b24e25d12a 4404607409

ano, jsme světoví a vy jste Malý - skutečně malý :-/

+2/0
1.3.2013 18:06

P72e39t91r 95R50u43m74p84l14i86k 4879617929353

jste chudák?, že necestujete do ciziny, abyste věděl, že v chorvatským kaufu je levněji jak v českým?;-D

+1/0
1.3.2013 18:45

M21i60l13a90n 30Š73v96a65g45r46o45v82s81k24ý 9652119555538

"docela typicky česká vlastnost: tvořivost a nápaditost" - koukám, projevuje se to jenom u aut...

0/0
1.3.2013 12:48

T16o92m37á94š 83H42r82u16b64ý 4953300451226

Bohužel za tyhle "never vychytávky" si musíte zaplatit. Člověk by tak trochu čekal, že je to v ceně, jako to maj u ostatních značek, ale to u Škody nehrozí (schránka na odpadky 1500,- celkem drahej koš). Dokonce i úplně základní věci nejsou u výbavy Ambition zadarmo.

 Například duální klima za 18k, metalíza 13k2, tempomat 11k, parkovací senzory 9k, elektrická okénka vzadu 5k, asistent rozjezdu do kopce 2k. V nejvyšší výbavě tohle naštěstí je obsaženo (vyjma metalízy: wtf, chci auto v barvě která se mi líbí), ale ta cena je už mimo, navíc tam nic víc nenaleznete. Oproti holému active na 15" plecháčích je rozdíl sto táců a to to nemá ani bi-xenony (39k) a třeba dešťový senzor (dnes taky běžná věc). Příčtěte motory se špatnou pověstí (1.2 a 1.4 TSI a jejich přeskakující řetěz) a záruka jen dva roky (jak na toustovač).

 Pro fanoušky značky, proč ne, ostatně designově je to velice povedené auto, i když jak bude vypadat základní 1.2 TSI v Active za základní cenu nechci snad radši ani vědět. Když už jsem u toho designu, tak po pár týdnech zjišťuju, že mi zmizel ten "wow" efekt... Mělo to být auto plné technoligií (které už dávno všichni bereme za samozřejmost) a chytrých řešení a neokoukaným designem, ale všechny tyhle reklamní taháky nalezneme v ceníku většinou vedle 5ti místných cifer. Což je v době, kdy vychází elektrický motůrek na stahování okna levněji než klička, celkem zarážející.

 Já vim, mnozí z vás cenu neřeší, Vy jste zkrátka ti fandové.V

+20/−2
1.3.2013 12:21

J13o61s10e20f 21T34i81k66v63a74r36t 2920564230

VAG má špičkovou technologii . Pokud ji ale budeš chtít i do Octavie, cena vzroste o 100% , viz. Konfigurátor ;-)

+1/0
1.3.2013 12:26

J67i29ř18í 83Š58v42e81c 6676641401377

Tak nějak tu cenu udělat musí. U škodovky to platilo ale vždy. I malý prd je za příplatek. Kvalita použitých materiálů je také na nic. Bohužel lidi dnes vidí jen cenu.

+5/0
1.3.2013 12:27

T28o29m83á65š 76H76r29u33b42ý 4833810711126

V době, kdy nás stát odírá čím dál víc, o dobře placenou práci skoro nezavadíte, je s podivem, že se najde někdo, kdo na cenu nehledí. Nějak se vydělat musí, ale mě přijde, že Škoda má zákazníky za hlupáky, když nabízí holé auto za cenu vybaveného. Jak je možné, že dnes někdo nabídne auto bez klimatizace, tempomatu, na plecháčích za 335 tisíc?

+3/0
1.3.2013 12:42

J41i29ř88í 89Š40v65e44c 6486691731637

Tak to bude asi o tom, že mají jiné náklady nebo škodovka potřebuje vydělat, ne? Kvalita škodovky, je si myslím podobná jako třeba u Kie a jiných levných aut. Podle mne si škoda stále myslí, že je nějaká značka... ;-D

Vždyť to není pravda, jak nás odírá? Jak není porádná práce? Proč by tací lidé nebyli - já k nim patřím. Jak se říká, nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci.

0/−1
1.3.2013 12:51

M96a79r47e86k 63H54r48u30b72y 6917902491268

Holt je potreba vydelat na odvody do materske firmy ;-)

0/0
1.3.2013 17:06

P88e85t55r 13D59o71k40t95o26r 6766641698519

to je bohužel pravda. Ale škodovka cenu udělat umí před rokem mi firma kupovala O2 1,2TSI výbava ambi + přední a zadní park. asistent + HF...cena tohoto auta byla přes půl mega, fleetová cena pro firmu cca 300 tisíc...:-/

+2/0
1.3.2013 12:54

L50u11d30v91í66k 54G65a85j84d39o88š65í78k 2935623194782

Proč by takové auto nemohli nabízet?

Vy ho nemusíte kupovat a můžete si koupit místo toho Dacii.

Ta cena je udělaná tak, že si výrobek evidentně najde dostatek zákazníků, kteří za něj tu cenu zaplatí. Proč by jí měl výrobce dělat nižší? Kvůli vám?

Trh je věc nabídky a poptávky a buďte si jist, že obchodní úsek Škody má tu cenu velmi dobře prokalkulovanou, aby jim to fungovalo.

+1/0
1.3.2013 16:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.