- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tím sklápěním se chlapci inspirovali v renaultu - je to fakt praktický, jediná chyba je že sedačky se nesklápí do vodorovné polohy
Stejně musím zarazit opěrky hlavy, které obvykle nefungují ani u nového auta, natož u rok dva tři starého a vždycky s tím zápasím jak Herkules, abych to ze sedadla vyrval, nebo to do něj zasunul (ano, vím, že tam je tlačítko), protože zasunuté je to tak pro trpaslíka. Nebo se to snad tady vy-/ zasouvá samo? Takže stejně auto musím obejít.... Je to spíš takový marketing. Daleko víc se mi líbí místo na roletu a nosiče. To je jiné kafe a reálná praktičnost. Ještě futrál na deštník a budu spokojený.
Nicméně se mi líbí a pravděpodobně v ní jako služební budu jezdit.
Nad tou ódou na české vychytávky se mi chtĕlo plakat. Po prohlídce v showroomu se dostavilo šeredné zklamání. Zvenčí docela hezká, ale... Interiér působí velice lacinĕ, a to srovnávám s Octavií 2 z roku 2005 ve stejné úrovni výbavy. El. ovládání všech okýnek nebo automatická klimatizace až v nejvyšší výbavĕ nebo za příplatek - to by si snad v dnešní dobĕ nedovolila nabídnout zákazníkům žádná automobilka.
švihadla vzadu nebo obyč. klima (někdy i bez) v základu je v nabídce mnoha automobilek (namátkou Ford, Chevrolet)
Líbí se mi, to jo. Akorát když se do spodní části kufru dává roleta a příčníky, to už asi nezbude místo pro rezervu (kterou bych si stejně musel pořídit za svoje), že? Za prosazení téhle "zbytečnosti" si na vás zase vzpomenu, až s prosekanou pneumatikou pojedu pár set metrů nebo kilometrů ke sjezdu nebo odpočívadle, než aby mne smetl kamion. Sprej si v tomhle případě můžu akorát nacpat někam ...
českej hnus za nekresťanskej peníze-slouzi na prevoz tepliho vzduchu / léto / aneb vzduchu studenýho / zima /
Auto je to parádní. Je pravda, že si člověk musí zaplatit za výbavu a proto mu cena naroste o slušný kus.
Zkuste se na to ale podívat i z jiné strany. Všechny automobilky zlevňují auta a perou se o zákazníky. Cena je nyní faktorem, který udává cca 70% názoru na auto.
Chcete mi ale tvrdit, že jiná levná auta vydrží to samé jako třeba tato Octavia?
To budeme za chvíli jak v Indii, kde to dokážou vyrobit, ale jdou na hranici bezpečnosti a výdrže všech materiálů. Tenčí plechy, duté plasty atd. všechno se vším.
Takže když nové auto, tak chci nejlepší poměr kvalita/cena.
Každé auto se dá odsoudit a kdo to nedělá. Nová Octavia se povedla a mě se prostě líbí.
Tak sundejte růžové brýle a naklusejte do showroomu. Zjistíte, že dnešní auta jsou dělaná všechna úsporně, vy kvalito.
Ani jsem nevěděl, že je k dispozci na jednom místě tolik kritiků Škodovky. Ale stejně je jich ve skutečnosti málo, protože jinak by Škodovka za 2012 těch ca 900 000 vozů neprodala - aspoň ne těmto věčně se vším nespokojeným majitelům 15 let starého Mercedesa B klasse ...
nezaškodilo by si dříve než napíšete konkrétní "15 let staré" vozidlo, zjistit odkdy je v prodeji. MB B Klasse je v prodeji od jara 2005 takže do Vašeho komentáře si ještě nějaký ten pátek počká
"LED diodová světla" podle vzoru "ABS systém" a "XPS polystyrén"? :)
ano, výraz LED diodová světla jsou nesmyslné spojení, přesto u nás hojně rozšířené a to i odbornějšími periodiky. Je to ostuda...
ludia co vy by ste chceli? konecne krasne auto od skodovky a vsetci tu len breptaju... Zigulaka vam.
buď jste ji jen pěkně vyfotili, nebo je opravdu krásná.....
Dost liidí se tady trefuje do české obsese velkým kufrem. Oktávku nemám, Focus Touran ano. Když jedu na chalupu sám a vezmu si bajka (MTB) tak se se vší bagáží na týden pobytu vejde do kufru a nemusím ho skládat nebo dávat na nosič. U Oktávky se vleze jistě také No a taky se do kombíku podstatně lépe nakládají těžší věci, ať už kufr nebo basa piv. V mém případě občas i sudy, mám hospodu...
pochopte, oni si musí najít něco na co nadávat