Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová Octavia Combi se začala prodávat. Ceny startují na 365 tisících

Škoda odhalila v úterý 5. března na autosalonu v Ženevě novou Octavii Combi. S představením hned odstartoval prodej. Oproti liftbacku je u základního provedení za kombík příplatek 30 tisíc. Nejlevnější nová kombíková octavia tak startuje na 364 900 korunách. První auta vyrazí na silnice koncem dubna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J73i55ř62í 89N15o77v61á45k 3783639378463

Bydlel jsem nějakej čas v Itálii a tam se rozhodně nekupujou auta za milion i když by podle platů mohli. Tady si furt všichni myslej že když má někdo velké ,silné , auto nejlépe v kůži že je nějakej hogo fogo. Auto je prostě věc !!!  Kdy si to začnou češi uvědomovat. [>-]Rv

0/0
18.3.2013 9:47

M14i20c41h84a16l 76J26o77s75e60k 3810727122735

Z profilu krásná kopie Audiny..jen trochu ostřejší

0/0
14.3.2013 13:56
Foto

M17a29r74t28i85n 70K33o97k19e44š 3338124341230

Hmm, deklasuje, to aby se Dacia Logan MCW začala bát... ;-D

0/−1
7.3.2013 14:18

R19i69c41h50a19r10d 30B92r72y32c51h82t16a 2408695908828

Nová Octavia se mi líbí, ale za ty peníze bych si ji nikdy nekoupil. Stačí si u auta nakonfigurovat parametry a výbavu, s jakými jiní výrobci nabízejí srovnatelná auta v této kategorii, a rázem jste minimálně o 100 až 200 tisíc výš než na první pohled zdánlivě lákavá základní cena ... Ale je to v pořádku - máme svobodný trh a když to někdo za tu cenu kupuje, proč by ji výrobce snižoval, že ... A jsem tomu dokonce rád - alespoň mě cenová politika Škodovky nenabádá k úvahám, zda jezdit v "uniformě".

+10/0
7.3.2013 13:22

A59r26p96a58d 86H27u92n92a14d47y 8949746184828

mas pravdu-ked ju dovybavíš min na uroven golfa highline tak je to milion

0/−1
11.3.2013 22:38

P62e17t18r 43Z20d72e71n81ě79k 2434959324

BTW máte něco proti vojákům?;-D

0/0
13.3.2013 15:19

P44e78t39r 63N17e36s84v16a14d75b36a 2904755486469

Laguna ji nemá už žádného motoru. Na klice nevidím nic špatného.

0/0
17.3.2013 14:53

J70i14ř54í 84K89r50a87m74p97l 4966584286206

víte o tom, že nová O3 má v základu vlečnou zadní nápravu a víceprvkovou nemá ani 2,0 TDI? Pouze nejvyšší motorizace má víceprvkovou. To u auta střední třídy není normální.

+8/−1
7.3.2013 10:28

J77i45ř63í 61S63c81h24w62a50c40h 5686899117774

Ale je to normální. Honda Civic má vlečená ramena u všech motorizací. A Octa není střední třída.

+2/−1
7.3.2013 10:32

J15i36ř25í 41K94r73a11m66p36l 4946524556436

jenže O3 chtějí prodávat už jako střední třídu

+2/−3
7.3.2013 13:15

V68a80c42l14a87v 25M16e70d50e24k 5711192615845

to je jen komedie pro český trh. Všude jinde ji otevřeně dávají na úroveň Golfu, A3 a i30

+2/0
10.3.2013 20:43

M94a40r45t64i82n 21B44a61r59t65e11k 5847261521503

Tak se podívej za kolik se prodává ta A3

0/0
14.3.2013 21:48

P50a20v16e30l 22O42d30r46a51z52i82l 6404379907640

A co přesně je při normálním ježdění na vlečný nápravě špatnýho?

0/0
8.3.2013 10:43

P16e79t19r 77N70e30s71v22a41d20b81a 2194245416289

Nic. Jen místní experti neznají nic jiného než víceprvek a kliku.

0/0
17.3.2013 16:22

P71e72t64r 30N39e18s51v95a28d64b58a 2874925806519

Laguna ji "víceprvek" nemá už žádného motoru. Na klice nevidím nic špatného.

0/0
17.3.2013 14:58

K83a53m95i52l 85D90o17l55e31z78e38l 6782946474132

motor 1.2 TSi je totalni omyl. nepovedenej smejd, ktery vydrzi cca 20k a preskoci rozvody. samozrejme Skodovka to opravi v zaruce, ale jak , servis ma na opravu potkanyho motoru 7.5 hod, asi si dokazete predstavit jak takova oprava vypada, kdyz ma mechanic vymenit pisty, zohnuty ventily , rozvody atd. Skodovka je na tom uz tak spatne, ze dokonce gufera na ventilech musi nechat puvodni, samozrejme , ze to zere olej, ale co, bezny zakaznik to nepozna.

pece o zakaznika ve Skoda - otresny

Bohuzel tohle neni jenom Skoda, ale celej auto prumysl sel nekam, po te co korejci a podobny low endy zacli nabizet smejd auta za nizkou cenu.Rv

+4/−2
7.3.2013 2:39

J27i88ř27í 79S78c27h20w96a82c23h 5206609547284

Pohádky ovčí babičky....o těch 20k

+3/−1
7.3.2013 10:37

P81a37v89e69l 56O66d85r65a38z49i20l 6264509857900

Proč? Řídit může kdejakej trouba a určitě existují i takoví, že dokážou ten motor odrovnat do 20k.

0/0
8.3.2013 10:44

F60r22a13n91t11i75š40e18k 23M62i41c86h69a82l42i35c46a 8876728935886

Nejsem zastánce motorů TSI ale koncern již problém přeskakování rozvodových řetězů vyřešil návratem k rozvodovému řemenu.

0/0
14.3.2013 14:41

J67a31n 38J61e46ž88e48k 3161625387415

Tos' nějak poplet, ne?

0/0
14.3.2013 17:42

P28e45t70r 19N27e58s78v87a73d23b36a 2374695956129

Ne má pravdu.

0/0
17.3.2013 16:24

P33e12t13r 32N52e56s95v33a38d82b51a 2554215366339

Tady máte nové TSI http://www.auto.cz/skoda-zahajila-vyrobu-novych-motoru-tsi-octavii-iii-71717

0/0
17.3.2013 16:25

P54e84t30r 22N50e98s72v24a75d66b10a 2984795616409

Do Octavii se montují již přepracované TSI, které už mají řemen. ;-)

0/0
17.3.2013 16:23

M61i41c58h23a85l 45Z83i20k80m45u94n16d 3868677715477

Tak jsem si ji na eshopu nakonfiguroval. Absence multilinku v autě za bratru 755.400Kč je docela k posrání, když v novým Golfu Variant, kterej konečně vypadá jako kombík bez přilepeného kufr to ve stejné motorizaci a prakticky i ceně bude...

konfigurace:

http://ws.skoda-auto.com/CarCard/38658353

+2/0
6.3.2013 16:50

J52a63n 28F37i15k24a28r 9967387195364

Člověk terý si dá do konfigurátoru "osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu" za 5300 se pak nemůže divit.

+5/−3
7.3.2013 12:54

M45i31c53h75a43l 92Z76i51k91m41u34n89d 3488447145847

To je věc, kterou jsem nechtěl, ale pokud máte zájem o některou volitelnou položku, tak Vás aplikace občas donutí koupit i další, která je s ní provázaná a to ikdyž ji nechcete...

+3/0
7.3.2013 20:19

J27i43ř21í 15S51c38h24w45a79c52h 5566259427444

Změň si sazomet na 1,8TSI a budeš mít multilink, lépe to pojede a ještě cca 30k ušetříš ;-)

+1/0
8.3.2013 22:51

C29y14r59i10l 61P65a14v11e12l39k44a 4746392228615

Sice bude mít multilink, ale v 90. tis. mu odejde motor. Čerstvá zkušenost Oct.II facelift.

0/0
14.3.2013 0:46

P24e83t32r 29N96e84s84v33a66d97b31a 2854735336869

Potřebujete li něco navíc a nemůžete bez toho žít není divu že se Vám cena vyšplhá na nesmysl. Pro mně je základní výbava dostačující, ještě bych z ní naopak něco vyndal.

0/0
17.3.2013 16:27

J76i43ř17í 71K37r73a88m86p77l 4986834256146

Škodovka, se všemi + i -

jenom další auto, takových ještě bude.

Auta jsou spotřebka nikoliv něco co musí člověk milovat

+4/0
6.3.2013 9:47

P75e39t21r 25H61o30r95á29k 1369273579584

Když jsem viděl v reálu v hnědé barvě normální octavii, tak vypadala dost obyčejně, a tak si říkám, že mi ta stará OII ještě vydrží, než abych jim zase strčil půl milionu.

+2/0
5.3.2013 22:51

S95t46e61p78a75n 91T80o23t34h 8958379135118

Ja mam OII 2007 a neprijde mi stara... 120k za tech 7 let je v pohode, menim pouze provozni kapaliny.

0/0
15.3.2013 8:59

L48u71d37e15k 33P45u81z79m18a92n 8540821689641

Světovou premiéru si do Švýcarska přichystala i Škoda, která se tu pochlubí novou kombíkovou octavií (podle informací iDNES.cz bude ta, ze které strhnou bílou plachtu v úterý ráno, červená). Nějakou novinku, koncept nebo alespoň facelift známých modelů si do Ženevy připravily snad všechny značky.

Zdroj:http://auto.idnes.cz/autosalon-zeneva-2013-04l-/automoto.aspx?c=A130304_172736_automoto_fdv

Informace nic moc :-)

0/0
5.3.2013 18:21

P77e13t60r 59K84r57a74f90č22i20k 7206853276693

je nádhernáR^

+5/−2
5.3.2013 16:36

M89a17r48t36i19n 76V88o92j89á95č89e45k 9762498138917

není ten 1,2 motor na takový auto moc slabý? jen mě to zajímá vždycky jsem měl 1,9tdi v passatu nebo 2benzin a nějak si nedokážu 1,2 představit v combi

+3/−1
5.3.2013 16:11

P78e19t21r 24D77o62k74t20o79r 6376201358619

Je to slabé, jezdím v O2 v sedanu s 1,2 TSI 77 kW nebo kolik, ale proti 1,9TDI je to slabé:-/

+2/0
5.3.2013 16:45

P27a28v15e75l 90O71d69r65a44z16i79l 6714869177690

Zkuste jít - oproti tdi - nad 4000 otáček ;-)

+1/0
5.3.2013 21:17

R23a17d17i71m 98K42a11l98a71s 2490176252961

Njn, to je klasika, nahnat výkon otáčkama, ale kroutící moment je zkrátka malý. Stejně tak si nejsem jistý, jaká bude spotřeba, pokud to auto budete honit běžně nad 4000 ot/min.

Downsizing a spotřeba pěkně lžou. Není to vyložená lež, ale při rozumné spotřebě vám chybí výkon a naopak. To u toho 1,9TDI můžete mít obojí respektive větší výkon něž u 1,2 a stále ještě rozumnou spotřebu.

+1/0
6.3.2013 9:56

P67a98v98e50l 37O74d70r89a24z53i14l 6794479567720

Základem je pochopit rozdíl mezi dieselem a benzínem, druhý stupeň pak pochopit rozdíl mezi atmosférou a přeplňovaným autem.

Normálně jezdím s autem 170kW a na octě 1,2TSI jsem nepozoroval zásadní problém. Spotřeba na 600 km byla kolem 6 litrů.

Kdo chce metat saze, nechť si koupí TDI, od toho tu jsou.

+3/−2
6.3.2013 11:18

J39i49ř36í 70S91c61h12w71a65c21h 5916609287564

1.2 TSI/77kW není potřeba při běžném provozu honit nad 4000 ot.

Je jasné, že pokud 1.9 TDI má vyšší výkon (81,96kW) než TSI/77 kW tak pojede lépe, to je vcelku logické a že naopak TSI strčí do kapsy starou 1.9TDI/66kW. No a že dehťák bude mít menší spotřebu je taky jasný, to vše ale při vyšší kupní ceně i servisních nákladech.

Jinak 1.2TSI/77kW s Octou hýbe celkem obstojně, o čemž svědčí 0-100 za 10,3sec samozřejmě, že výkonější motory s ní hýbou lépe.

Octa začínala s motory 1.4/44kW a 1.6/55kW a myslím, že ani nebyla lehčí. Oproti tomu je těch 77kW naprostý luxus.

+1/0
7.3.2013 11:10

P65e68t75r 74N11e65s45v64a52d95b25a 2264545686129

Souhlas. Teď mám Octavii 1,6 74 kw a krouťák 145. A to až někde kolem 3000 ot/min. 1,2 TSI 77kw má 175 nm. od 1550 do 4100 je nádherná hodnota a navíc o jeden kvalt víc.

0/0
17.3.2013 16:35

L37i33b51a 69R70u58s44n78á24k 2630934955431

Mám 1.2 TSI 77 kW v Golfu 6 a 2.0 TDi ve Scautu. Co se týče zrychlení, předjíždění apod. jsou na tom stejně. Samozřejmě Golf je lehčí, ale i tak má podle různých měření tenhle motor ve skutečnosti skoro 90 kW.

+1/−1
5.3.2013 22:43

M86a57r76t56i24n 34V55o77j39á77č80e20k 9172868538217

tak 77kW budiž ,ale ta octava je s 63Kw to už mě přijde docela málo

0/0
6.3.2013 22:13

P53a46v91e98l 44O41d68r32a88z68i22l 6864539227790

Tak si ji nekupujte :-)

+1/0
8.3.2013 10:55

M15a32r57t17i74n 48V11o90j98á90č72e58k 9522418618837

reakce trochu mimo mísu,ale dobrý ,původní dotaz byl ve smyslu jestli není tento motor jen levná verze za každou cenu

0/0
8.3.2013 19:54

P15a33v34e76l 70O93d60r11a28z34i86l 6874119477110

To musíte vědět sám, co chcete. Já jsem s octou 1,2TSI jel a byl jsem spokojenej, i když jsem zvyklej na silnější auto (ale zase těžší).

Jestli bych si to koupil neřeším, protože aktuálně nic kupovat nehodlám a Škodovky dlouhodobě nemám v hledáčku.

0/0
11.3.2013 22:33

T64o58m72á57š 62K98n21a14i19f61l 6473100367850

a on snad objem udává výkon? :) nebylo by na místě spíš poměřit výkon, točák a jeho průběh, než ... se tady ztrapňovat hláškami o slabosti 1.2 ? :)

+1/−2
5.3.2013 16:51

P87e37t69r 14D62o88k61t76o50r 6846531318389

prostě to je slabé a tečka. Laický komntář uživatele, který v tom jezdí cca 1,5 roku a cca 47 tisíc km. o kolik to má slabší krouťák nevím, minimálně o třetinu, ale fakt je to na to auto slabé. To je postřeh můj i kolegů. Navíc při této motorizaci musíte i přemyýšlet, jestli chcete předjíždět nebo klímovat:-P asi tak:-(

+6/−2
5.3.2013 16:56

J82i86ř59í 10S53c96h35w23a84c94h 5776619727104

Tlučete "relativní" slámu. Ve verzi 77kW ta klima určitě poznat nejde.

Octa začínala s motory 1.4/44kW a 1.6/55kW a myslím, že ani nebyla lehčí. Oproti tomu je těch 63-77kW naprostý luxus.

Kdo na 1.2TSI přesedne z něčeho silnějího je logické, že se mu to bude zdá slabé, kdo na to přesedne z něčeho slabšího bude spokojen.

+1/0
7.3.2013 11:26

M23a71r38t69i66n 74V22o90j63á82č35e22k 9842348238737

ale já to nemyslím špatně -jen se ptám ,někdo mě vezl v 1,2 ve fabce a na běžný provoz v pohodě ,ale octavka v combi mě přijde na tenhle motor už moc,tím myslím váha a pokud berem combi jako rodinné auto tak se musí počítat i s nákladem tam mě zkrátka ten motor nesedí a nepřipadá mě v takovým autě optimální i co se týče dimenzování výkonu--přijde mě ten motor mimo spíš jako levná varianta za každou cenu

+2/0
5.3.2013 17:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.