Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

První reálný útok z Číny: v Ženevě se představila nová značka Qoros

Nestává se to každý den, abychom byli svědky vzniku nové značky, navíc určené pro zmlsaného, ale v poslední době zchudlého evropského zákazníka. Nová čínská automobilka Qoros je však přesně taková a chce dokázat, že auta z Číny mají v Evropě šanci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zcela logicky je třeba uvážit, že 4x4 provoz je nutný jenom v několika případech za rok. Zasněžené parkoviště nebo rozmočená louka   budou tím zkušebním kamenem.  Na těch snad 10 minut nutné podpory by byly jistě nejekonomičtější elektromotory, třeba na zadních kolech, jinak pohon jako obvykle homokinetickými klouby na přední ose. K větší průchodnosti terénem by pak stačil zesílený alternátor ve spojení s větší baterií. Z těchto zdrojů by pak mohly jinak obvykle nepoháněná kola být poháněna elektromotory. Nejde zde o rychlostní rekordy, nýbrž o zvládnutí kluzkého úseku. Takže by stačilo, podporu omezit na rozsah rychlosti do  10- 15  km/h a poté přídavný pohon zcela odpojit. Byla by to alternativa k Haldexu.

Rozhodne ovšem váha takové opce, možnost jejího vypnutí v zájmu spotřeby a cena.V

0 0
možnosti

Rád si připlatím za Evropský produkt. Věřím, že mým dětem se tu bude potom lépe dýchat.

3 0
možnosti
Foto

I evropské produkty využívají idejí z Azie. Tak nějak se to vše vyrovnává. Nakonec se ale rozhodnete pro auto, které mívá nejméně problémů. Zpravidla poslední série před přechodem na nový model.V

0 0
možnosti

Výborně, jedno z prvních aut, které půjde kompletně hacknout. ;-D

0 0
možnosti

*jedno z dalších aut

0 0
možnosti
Foto

Jen kupujte cinsky import a pak nadavejte nad pivem, ze stoupa nezamestnanost.. ;-)

12 0
možnosti

Ovládání pomocí dotykového displeje??? ... Já teda nevím, ale mě připadá třeba ovládání nastavení požadované teploty klimatizace TOČÍTKEM naprosto ideální, skvělé a nepřekonatelné! ;-) ... Vážně nevím, proč bych měl každou chvíli něco hledat a ztrácet čas a nervy proklikáváním, když lze intuitivně jednoduše sáhnout a provést pokyn pouhým 1 pohybem ruky? ;-D

4 0
možnosti

Jsem na to zvědav osobně jim Fandím víc než Korejcům i když bych si ani jedno nekoupil.

1 3
možnosti

Hmmm ..... oni na to jdou chytře - třeba Volvo. Nyní je vše o marketingu, aby hlavně Evropský zákazník nezačal vnímat Volvo jako Čínskou značku.

1 0
možnosti

"...Zbavil se hromady tlačítek..."

No já tedy nevím. Ovládání pomocí dotykového displeje je pouze ukázka úspory výrobních nákladů nesoucí sebou jen zásadní zhoršení komfortu ovládání.

Zvláště pak uvědomíme-li si jak otřesný a neintuitivní software většina výrobců do aut dává.

1 0
možnosti

Už jste s nějakým tím otřesným ovládáním měl tu čest? Asi ne co? Vypadá to tak. :-/

0 2
možnosti

M96i81l48a62n 62S17z73a37b52ó

11. 3. 2013 17:16

Řekl bych že to auto je asi tak Čínské jako škodovka česká. Investice z Izraele, dělníci z Číny, technologie z Evropy a Japonska :)

5 0
možnosti

P39e92t17r 67P75o10l72á43k

11. 3. 2013 18:07

Zijete v globalizovanem svete, priteli. ;-)

1 0
možnosti

J98i77ř42í 12H60a11d85a85š

11. 3. 2013 16:26

Při jejich ekonomické síle je jasné, že dřív nebo později čínská auta světový trh zaplaví. Šlo jen o to, kdy si všimnou, že jsou i jiné, méně důležité trhy, než ten jejich, na kterém si bohatě vystačí. A upřímně mi to vůbec nevadí, když chtějí, tak umějí kvalitu špičkovou, za podstatně zajímavější cenu, než zavedené značky.

0 0
možnosti

To se rikalo o japoncich i korejcich ..... sice ted konkurujou evropskym a americkym automobilkam, ale nijak je nezlikvidovaly a stavi si tovarny v evrope a americe, neni duvodu aby to u cinanu dopadlo jinak.

0 0
možnosti

Jak se lidi smali Daciim, a dneska?

4 4
možnosti

V82í48t 82N55o56v63á91k

11. 3. 2013 16:59

no, ještě se smát nepřestali....

18 5
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...