Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová fabia dorazí příští rok. Bude širší a nižší

Mladoboleslavská značka Škoda v příštím roce uvede na trh novou generaci modelu Fabia. Bude širší a nižší než nynější verze a s novou řadou úsporných motorů. Na ženevském autosalonu to uvedl člen představenstva Škody pro technický vývoj Frank Welsch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P94a34v76e15l 13O63d53r10a17z96i68l 6254609147740

Takže zpět k předchozí generaci?

+5/−1
6.3.2013 11:14

K56a90r34e82l 48V82a57c66h36u55t 9903542249363

... jo, jo ... ;-) R^

0/0
6.3.2013 14:36

V29l69a42d10i59m56í38r 29F32i75b83i74g98e56r 5964571881754

No k předchozí generaci to by bylo ještě dobré F1 byla celkem bytelné auto F2 je jedna velká optimalizace šetřilo se všude aby se to vyrábělo co nejlevněji a navíc je pěkně hnusná

+3/0
6.3.2013 19:20

J65i65n77d26ř62i81c77h 37Š38k96o31p24e58k 4485271800465

ne každá novinka se ukáže jako cesta kupředu. V malém bylo třeba vidět na mlhovkách - Octavia I je měla na úrovni potkávaček, což se ukázalo jako úlet, takže od OII zpátky dolů, kde mají smysl

0/0
9.3.2013 20:09

L64u68k65á14š 75V54a33ň25u50r18a 1495354603183

Jde o to, zda chtějí snížit náklady nebo i výbavu. Aby to nebyl v základu polotovar bez rádia, el.stahování oken, klimatizace, ESP, ABS, centrálu atd. Protože se musí s cenou dostat dost pod Rapid a s Oktávií zase hodně nad Rapid. Aby se Rapid začal prodávat. A co CitiGo? O té už se vůbec nemluví. Ta přece měla nahradit stávající Fábii. Porovnání viz http://www.auto.cz/skoda-fabia-citigo-zluty-duel-63521

+2/0
6.3.2013 10:49
Foto

M47a79r34t87i45n 20Š65i87m63e71k 5305589172155

Snížení výbavz si neumím představit :-) Holota už nemůže být větší holotou

+5/0
6.3.2013 11:22

J73i36ř66í 92S61c91h38w91a83c98h 5216419627744

jak může být Fabia, 4 metrové auto co v kombíku měří i něco přes 4,20, být nahrazeno něčím co na délku má něco přes 3,5 m???

+1/0
9.3.2013 20:42

R53a41d52i76m 30K59a50l88a69s 2130166242581

"Nová Fabia nebude módní vůz, ale auto s jednolitým designem a hladkými liniemi, které znáte z rapidu nebo nové octavie. U fabie se možná ještě rozvinou," uvedl Welsch...

Říkám si, že tak moc by nás škodovka trestat nemusela. A jen tak mimochodem: "Superbe, máš se na co těšit...."

+4/−1
6.3.2013 10:38

L10u95k45á55š 67V48a59ň87u82r25a 1865424313253

Něco jako stará Fabia s nelakovanými plasty, švihadlama a bez rádia?

+3/−1
6.3.2013 10:42

R62a79d23i55m 82K44a21l55a21s 2940986972651

Nelakovaných platů se není nutné bát, protože např. u nové octavie je patrné, že oproti předchůdkyni se podíl lakovaných plastů v přední části vozu snížil a nahradila je větší mřížka se světlomety pro denní svícení. To znamená, že tam vlastně ani skoro nebudou.

Zadní nelakovaný nárazník oproti tomu skvěle vyváží poslední designerský počin z MB a to je onen lichoběžníkový prolis na víku kufru.

Na zadních sedadlech každého auta jezdí nejčastěji děti. A protože děti málo cvičí, jsou švihadla vítaným prvkem posilujícím kondici.

Rádio je pak v dnešní multimediální době, před očekáváným posledním krokem do virtuální reality, přežitkem a staromódní zařízením.

+1/−1
6.3.2013 10:58

R25a14d33i59m 77K13a91l42a56s 2380416712811

Nelakovaných plastů...

0/0
6.3.2013 10:59

L73u91k38á54š 19V54a14ň95u70r75a 1235294713133

;-D Rádio je staromódním přežitkem?!?!? Vždyť právě rádio a dopravní vysílání je v největší míře jediným zdrojem dopravních informací. RDS-TMC v ČR moc nefunguje, alespoň co jsem ho testoval asi před rokem v Garminovi, tak zásadně umísťovali informace o nehodě pozdě a odebírali jí taky pozdě. Na rozdíl od Německa, kde fungoval systém TMC dobře. Netvrdím, že autorádio musí mít mechaniku na kazety nebo na CD či DVD, většinou stačí SDHC slot nebo USB slot. Respektive externí a interní USB slot. Osobně preferuji autorádia s bluetooth. Ale právě kombinovaný palubní přístroj kombinující rádio, rychloměr, klimatizaci, multimediální systém, nastavení auta a třeba i navigaci v jednom je tím preferovaným a žádaným.

Já teda za jízdy stále ve většině případů poslouchám rádio a jen když je špatný příjem, tak přepínám na CD nebo USB.

+1/0
6.3.2013 13:51

M13i87l10a45n 56L12i32n54h64a32r46t 8834506887686

Rádio ve škodovce musí býti a hodně nahlas...Kdopak by poslouchal tu tříválcovou sonátu?;-D

+3/−2
6.3.2013 19:12

K34a48r50e72l 18V51a81c10h11u50t 9943112949493

No, že JE na Fábii "něco" špatně, vidí každý, kdo se jen koukne na ten obrázek! ;-D

+4/0
6.3.2013 10:38

J89i13ř87í 74S98m13e41t21a80n38a 7485369192698

Aslepoň nebudou muset noví majitelé dokupovat balanční kolečka.;-D;-D;-D;-D

+5/0
6.3.2013 9:54

J91a70n 68B64u44c71h31a35r 9499211292306

Snížení (doufám, že jen optické) a rozšíření je nezbytné; stávající úzká Fábie II a hlavně ta před faceliftem vypadá kvůli tomu jako krabice. Není to hezké auto.

+7/0
6.3.2013 9:53
Foto

M12a86r59t49i55n 16Š82i64m60e44k 5705839472575

Jinak k tématu. odchod od designu Roomestera k designu Rapida může být velice zajímavý a líbivý R^ Snížením výšky a zvýšením šířky nebude auto snad tolik plavat

+4/0
5.3.2013 22:45
Foto

M57a53r19t11i46n 98Š81i89m39e42k 5845599392735

Jenom Škoda, že Fabia je taková mršina, pokud si z továrny neobjednáte Multifunkční volant, tak jej tam jen z těží domonstujete :-/ U Octavie třeba pro výměnu obyč. displeje za maxidot stačilo vyměnit budíky a páčku, u Fabie se tahají dráty. PS: Doufám že Škodovka vyřeší neúměrné špinění venkovních zpětných zrcátek u Fabie

+3/−4
5.3.2013 21:46

P23e49t91r 67H54o96r25á81k 1709353329654

Tak to je teda naprosto šokující, že se tam dává v garáži špatně ten multifunkční volant. ;-D

+4/−2
5.3.2013 21:49
Foto

M71a57r34t30i85n 30Š17i86m28e21k 5335139212465

Ani servisům se u Fabek do toho nechce :-P

+4/0
5.3.2013 21:50
Foto

Š39t71ě53p73á89n 25B42i68n24k68o 3756264863316

Ano, mate pravdu. Je to auto na prd. V garáži si nevymenim volant ani displej ;-DR^.

+7/−2
5.3.2013 21:52
Foto

M74a86r27t86i45n 73Š51i56m68e53k 5215779722205

Já netvrdím že je na prd. Já jsem jakož to vlastník spokojený, ale jsou to věci, které zamrzí, nebavím se ani o garáži, ale o servisu. Výměna panelu přístrojů a pravé páčky je přece jenom něco jiného než tahání drátů ;-)

+1/−4
5.3.2013 21:55
Foto

Š61t89ě45p79á31n 24B34i71n17k80o 3196884953566

S odkazem na tyto argumenty píšete o aute jako o mrsine, to sorry. Už vidím, co vám řeknou na stejny pozadavek v Audi, BMW nebo MB ;-).

+4/−1
5.3.2013 22:07
Foto

M87a58r14t97i98n 41Š10i10m34e87k 5385699882705

Mě je jasný co na to řeknou .... Ale na Fabii je hodně vidět jako moc se na ní šetří, konkrétně když už si koupím multifunkční volant (s handsfree), tak má polovinu tlačítek, cyhbí např. podvolantová ŘJ (u holé výbavy se prostě tahají dráty :-)), jak jsem psal, tak špinění zrcátek, bočních oken ... Ale na druhou stranu nemůžu kritizovat cenu, za 1,4 MPI 16V Combi dáte 240.000,- s origo rádiem a "liťákama" Pohodlí celkem ujde a spotřeba taktéž

+2/−3
5.3.2013 22:16
Foto

Š28t41ě95p26á15n 80B78i78n88k54o 3116624593666

Takže to není mrsina, ze ;-).

+1/−1
5.3.2013 22:59
Foto

M15a18r96t49i27n 62Š97i63m54e22k 5455729192365

Kromě několika takových drobných záležitostí jsem spokojen

+1/0
5.3.2013 23:04

P11a17v19e41l 53S15t39a21v63j14a18n26í77k 1980146130451

A na co ten multifunkční volat vlastně je? Sice mám na něm nějaký čudly, ale používám z toho jen tempomat. Nějak mě nenapadá, co bych měl mít ještě na volantu.

0/0
5.3.2013 22:04
Foto

M49a73r93t91i36n 47Š21i17m90e16k 5735299602535

Hands free, rádio, to mi osobně stačí, zkrátka nejpoúživanější doplňky. To ani nemluvím o tom, že ve Fabii je MFP volant omezený oproti Octavii

0/0
5.3.2013 22:08

P94a53v76e70l 78S23t56a57v29j55a51n14í88k 1320496620921

V autě netelefonuju, většinou telefon vypínám a rádio mám puštěné furt, do něj nevrtám. Než bych přemýšlel, který je to čudl na volantu, tak si radši výjimečně otočím čudlem na rádiu. Hlavně je to dobrý u vytočenýho volantu, to mám rádio na místě tempomatu :-).

+1/−1
5.3.2013 22:12
Foto

M60a18r71t70i77n 27Š10i63m95e11k 5495479402195

Já zase musím telefonovat, ale nedám dopustit na vcelku dobrou funkci hands free od koncernu s funkcí Remote Sim

0/0
5.3.2013 22:26

P59a19v18e63l 48S16t30a90v56j87a29n28í51k 1870476250701

To je pak jasný, já mám furt k telefonování odpor, podle toho vypadají moje účty za telefon :-D.

+3/0
5.3.2013 22:29
Foto

M54a97r55t64i56n 89Š75i76m53e23k 5745769722185

Šťastný to člověk :-)

+1/0
5.3.2013 22:34

V26í19t 94N42o94v34á83k 5424425121139

špinění zrcátek.... to je ale v.l, mám dvě auta po dvou mega  a zrcátka se jim špiněj taky, asi je v garáži vyměním, hlavně abych nemusel tahat dráty;-D

0/−4
5.3.2013 22:46
Foto

M30a52r51t35i39n 61Š48i34m56e51k 5915749622695

Není, za velkého mokra (prudký déšť, rozsolený sníh) po 20ti minutách můžete objekty ve zpětném zrcátku jen odhadovat. Jednička tím takto netrpěla. Najeté km Fabia I - cca 140.000 km, Fabia II po faceliftu - 52.000 km

+3/0
5.3.2013 23:42

A43l40e20š 35L40i52s27o47v71s19k32ý 9192914223408

už se těším na zasvěcené příspěvky odborníků ještě před pár lety balících holky na tátovo rodinný fávo co křičí že takový shit si může koupit jen naprostý dement.;-D;-D

+7/−1
5.3.2013 21:27

M37i22l94a51n 44R14e47s 1499473900745

A prémie budou co Kefalín? Ku.va nižšíííí nižšíííííííííí :-)

+1/0
5.3.2013 21:13

P50e29t31r 26K50u56b35á97l63e24k 6584122881839

Jen bych poupravil, že to neřikal Kelfalínovi, ale svobodníku Halíkovi! ;-)

+2/0
5.3.2013 21:35

M64i58l42a29n 26R47e49s 1179953440555

Máš pravdu!

+2/0
5.3.2013 21:56

L50u40k57á32š 93V92a28ň59u89r33a 1945314303613

V dobe zvysovani vozidel je snizeni dost nesmysl! Fabka byl od pocatku prusvih. A v kombinaci s trivalcem, ktery byl slaby,to byl predrazeny ulet.

+3/−3
5.3.2013 21:05

V95i21k37t97o81r 35N33á20r85o85ž71n27ý 3329102518

Fabka I. byla totálně v pohodě. Na svoji dobu špičkové vozidlo.

+8/−4
5.3.2013 21:15

P67a54v84e75l 74O20d98r13a14z70i94l 6974219647880

Špičkový mezi feldama a fanklama? To jo.

+6/−6
5.3.2013 21:21

L43u37k79á32š 15V19a51ň34u69r21a 1445634533853

No hlavně ten 3hrnek byl v pohodě. ;-D Kamarád měl 1.2 ve Fabii kombi a aby to jelo, tak to musel točit a spotřeba byla jak u 2 litru. 8-o

+1/−1
6.3.2013 10:41

D14u70š92a76n 91P45e47š28e55k 3205629924160

Fabia I byla ve své době (počátek výroby 1999) skutečně špičkové auto.

Vámi zmiňovaným tříhrnkem byla "vylepšena" až někdy kolem roku 2003, a to už špičková nebyla. Ale v době svého vzniku, v roce 1999 ano.

Fabie s HTP je určená pro klidnou (tzv.chalupářskou) jízdu a při té má i nízkou spotřebu (moje máma má dlouhodobý průměr dle počítače 5,7 l). Vytáčejí ji jenom hlupáci, protože ten motor má nejvyšší krouťák ve 3.000 ot./min. Při vytáčení výš už jenom zbytečně dělá hluk a žere víc benzínu. Na vytáčení byly a jsou v nabídce jiné motory.

+2/0
6.3.2013 12:33
Foto

I66v12a83n 23K67o31p52t57a 5907932271897

Ale vždyť potřebují na dálnici všechno předjet. pohodové tempo 110 - 120 je asi pod úroveň.

0/0
7.3.2013 12:50

T98o42m83á73š 41K21n65a23i97f42l 6773280167750

To jsi spatne pochopil tatínka.

0/0
5.3.2013 21:45

P27a69v86e27l 26S39t97a52v49j50a55n53í23k 1210946930201

Co jsem se nějak stihl orientovat v nových modelech aut, tak většina jde zase s výškou dolů. Ono Cx se blbě okecává, když má auto proporce nástavby letadlové lodi.

+3/0
5.3.2013 21:47
Foto

M52a12r76t58i60n 73Š86i44m54e49k 5945729882825

Fabia cílí na většinu českých rodin, obzvlášť verze Combi je dostačujícím vozem pro průměrnou 4členou rodinu

+2/−5
5.3.2013 21:48

P76a46v49e60l 65S40t74a64v29j47a59n91í37k 1290276100691

No nevím, chybí mi tam aspoň 10 cm vnitřního prostoru na šířku. Já z toho auta mám "klaustrofábii". Přece jen jet s někým cizím a neustále se ho něžně dotýkat mi přijde poněkud žinantní.

+5/0
5.3.2013 22:18
Foto

M29a87r89t74i51n 57Š25i52m81e52k 5715769432345

Já se tam vejdu i ve 4. Akorát řazení 5ky je pomalu sexuální vzrušování spolujezdce ;-D

+2/0
5.3.2013 22:21

P63a65v72e19l 13S61t55a64v28j54a32n63í26k 1650326530681

No právě… To nějak soudruzi přehnali.

+4/0
5.3.2013 22:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.