Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nová fabia dorazí příští rok. Bude širší a nižší

Mladoboleslavská značka Škoda v příštím roce uvede na trh novou generaci modelu Fabia. Bude širší a nižší než nynější verze a s novou řadou úsporných motorů. Na ženevském autosalonu to uvedl člen představenstva Škody pro technický vývoj Frank Welsch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P59a16v13e91l 78O56d28r72a14z12i97l 6364919597320

Takže zpět k předchozí generaci?

+5/−1
6.3.2013 11:14

K23a69r42e85l 28V38a57c61h70u18t 9243392349943

... jo, jo ... ;-) R^

0/0
6.3.2013 14:36

V84l59a58d13i41m54í20r 22F85i35b75i43g56e57r 5544341871914

No k předchozí generaci to by bylo ještě dobré F1 byla celkem bytelné auto F2 je jedna velká optimalizace šetřilo se všude aby se to vyrábělo co nejlevněji a navíc je pěkně hnusná

+3/0
6.3.2013 19:20

J77i56n16d78ř70i17c94h 89Š11k54o42p83e64k 4265921760295

ne každá novinka se ukáže jako cesta kupředu. V malém bylo třeba vidět na mlhovkách - Octavia I je měla na úrovni potkávaček, což se ukázalo jako úlet, takže od OII zpátky dolů, kde mají smysl

0/0
9.3.2013 20:09

L52u49k33á60š 15V21a11ň82u17r19a 1835804103173

Jde o to, zda chtějí snížit náklady nebo i výbavu. Aby to nebyl v základu polotovar bez rádia, el.stahování oken, klimatizace, ESP, ABS, centrálu atd. Protože se musí s cenou dostat dost pod Rapid a s Oktávií zase hodně nad Rapid. Aby se Rapid začal prodávat. A co CitiGo? O té už se vůbec nemluví. Ta přece měla nahradit stávající Fábii. Porovnání viz http://www.auto.cz/skoda-fabia-citigo-zluty-duel-63521

+2/0
6.3.2013 10:49
Foto

M46a30r32t60i77n 88Š15i88m50e17k 5505529642795

Snížení výbavz si neumím představit :-) Holota už nemůže být větší holotou

+5/0
6.3.2013 11:22

J11i70ř58í 50S78c38h12w83a63c40h 5726449157944

jak může být Fabia, 4 metrové auto co v kombíku měří i něco přes 4,20, být nahrazeno něčím co na délku má něco přes 3,5 m???

+1/0
9.3.2013 20:42

R62a96d20i18m 11K47a94l62a41s 2650256872231

"Nová Fabia nebude módní vůz, ale auto s jednolitým designem a hladkými liniemi, které znáte z rapidu nebo nové octavie. U fabie se možná ještě rozvinou," uvedl Welsch...

Říkám si, že tak moc by nás škodovka trestat nemusela. A jen tak mimochodem: "Superbe, máš se na co těšit...."

+4/−1
6.3.2013 10:38

L63u97k25á19š 61V55a30ň81u46r60a 1435124703153

Něco jako stará Fabia s nelakovanými plasty, švihadlama a bez rádia?

+3/−1
6.3.2013 10:42

R61a65d90i87m 43K83a20l35a52s 2960416502271

Nelakovaných platů se není nutné bát, protože např. u nové octavie je patrné, že oproti předchůdkyni se podíl lakovaných plastů v přední části vozu snížil a nahradila je větší mřížka se světlomety pro denní svícení. To znamená, že tam vlastně ani skoro nebudou.

Zadní nelakovaný nárazník oproti tomu skvěle vyváží poslední designerský počin z MB a to je onen lichoběžníkový prolis na víku kufru.

Na zadních sedadlech každého auta jezdí nejčastěji děti. A protože děti málo cvičí, jsou švihadla vítaným prvkem posilujícím kondici.

Rádio je pak v dnešní multimediální době, před očekáváným posledním krokem do virtuální reality, přežitkem a staromódní zařízením.

+1/−1
6.3.2013 10:58

R83a48d38i92m 34K90a25l48a84s 2480316202871

Nelakovaných plastů...

0/0
6.3.2013 10:59

L83u23k25á46š 75V16a40ň41u43r96a 1495774803133

;-D Rádio je staromódním přežitkem?!?!? Vždyť právě rádio a dopravní vysílání je v největší míře jediným zdrojem dopravních informací. RDS-TMC v ČR moc nefunguje, alespoň co jsem ho testoval asi před rokem v Garminovi, tak zásadně umísťovali informace o nehodě pozdě a odebírali jí taky pozdě. Na rozdíl od Německa, kde fungoval systém TMC dobře. Netvrdím, že autorádio musí mít mechaniku na kazety nebo na CD či DVD, většinou stačí SDHC slot nebo USB slot. Respektive externí a interní USB slot. Osobně preferuji autorádia s bluetooth. Ale právě kombinovaný palubní přístroj kombinující rádio, rychloměr, klimatizaci, multimediální systém, nastavení auta a třeba i navigaci v jednom je tím preferovaným a žádaným.

Já teda za jízdy stále ve většině případů poslouchám rádio a jen když je špatný příjem, tak přepínám na CD nebo USB.

+1/0
6.3.2013 13:51

M12i37l54a28n 77L20i38n46h42a17r67t 8194206547666

Rádio ve škodovce musí býti a hodně nahlas...Kdopak by poslouchal tu tříválcovou sonátu?;-D

+3/−2
6.3.2013 19:12

K75a27r69e76l 54V10a95c19h16u30t 9343202849503

No, že JE na Fábii "něco" špatně, vidí každý, kdo se jen koukne na ten obrázek! ;-D

+4/0
6.3.2013 10:38

J51i87ř25í 52S86m22e20t39a30n52a 7105599462798

Aslepoň nebudou muset noví majitelé dokupovat balanční kolečka.;-D;-D;-D;-D

+5/0
6.3.2013 9:54

J18a77n 66B94u84c74h66a78r 9799101352136

Snížení (doufám, že jen optické) a rozšíření je nezbytné; stávající úzká Fábie II a hlavně ta před faceliftem vypadá kvůli tomu jako krabice. Není to hezké auto.

+7/0
6.3.2013 9:53
Foto

M16a27r48t96i52n 10Š52i95m90e28k 5525659332425

Jinak k tématu. odchod od designu Roomestera k designu Rapida může být velice zajímavý a líbivý R^ Snížením výšky a zvýšením šířky nebude auto snad tolik plavat

+4/0
5.3.2013 22:45
Foto

M55a46r95t26i76n 94Š62i25m11e38k 5625389342205

Jenom Škoda, že Fabia je taková mršina, pokud si z továrny neobjednáte Multifunkční volant, tak jej tam jen z těží domonstujete :-/ U Octavie třeba pro výměnu obyč. displeje za maxidot stačilo vyměnit budíky a páčku, u Fabie se tahají dráty. PS: Doufám že Škodovka vyřeší neúměrné špinění venkovních zpětných zrcátek u Fabie

+3/−4
5.3.2013 21:46

P83e71t18r 24H26o82r16á91k 1909323109984

Tak to je teda naprosto šokující, že se tam dává v garáži špatně ten multifunkční volant. ;-D

+4/−2
5.3.2013 21:49
Foto

M17a50r88t88i35n 11Š71i52m29e30k 5825629332405

Ani servisům se u Fabek do toho nechce :-P

+4/0
5.3.2013 21:50
Foto

Š50t89ě26p20á43n 23B74i42n22k29o 3206374483496

Ano, mate pravdu. Je to auto na prd. V garáži si nevymenim volant ani displej ;-DR^.

+7/−2
5.3.2013 21:52
Foto

M36a62r54t73i26n 76Š87i22m36e22k 5125619662815

Já netvrdím že je na prd. Já jsem jakož to vlastník spokojený, ale jsou to věci, které zamrzí, nebavím se ani o garáži, ale o servisu. Výměna panelu přístrojů a pravé páčky je přece jenom něco jiného než tahání drátů ;-)

+1/−4
5.3.2013 21:55
Foto

Š89t63ě88p54á89n 85B42i26n75k80o 3876854343746

S odkazem na tyto argumenty píšete o aute jako o mrsine, to sorry. Už vidím, co vám řeknou na stejny pozadavek v Audi, BMW nebo MB ;-).

+4/−1
5.3.2013 22:07
Foto

M37a68r77t96i61n 32Š26i65m74e19k 5465569512375

Mě je jasný co na to řeknou .... Ale na Fabii je hodně vidět jako moc se na ní šetří, konkrétně když už si koupím multifunkční volant (s handsfree), tak má polovinu tlačítek, cyhbí např. podvolantová ŘJ (u holé výbavy se prostě tahají dráty :-)), jak jsem psal, tak špinění zrcátek, bočních oken ... Ale na druhou stranu nemůžu kritizovat cenu, za 1,4 MPI 16V Combi dáte 240.000,- s origo rádiem a "liťákama" Pohodlí celkem ujde a spotřeba taktéž

+2/−3
5.3.2013 22:16
Foto

Š62t13ě17p81á56n 91B51i58n40k64o 3476614163196

Takže to není mrsina, ze ;-).

+1/−1
5.3.2013 22:59
Foto

M85a72r84t39i52n 23Š83i67m43e14k 5985439652345

Kromě několika takových drobných záležitostí jsem spokojen

+1/0
5.3.2013 23:04

P87a78v17e43l 44S15t62a72v73j16a38n41í32k 1780386230591

A na co ten multifunkční volat vlastně je? Sice mám na něm nějaký čudly, ale používám z toho jen tempomat. Nějak mě nenapadá, co bych měl mít ještě na volantu.

0/0
5.3.2013 22:04
Foto

M10a25r16t78i12n 34Š17i13m38e53k 5945689122815

Hands free, rádio, to mi osobně stačí, zkrátka nejpoúživanější doplňky. To ani nemluvím o tom, že ve Fabii je MFP volant omezený oproti Octavii

0/0
5.3.2013 22:08

P23a36v27e69l 60S56t13a27v11j56a23n97í77k 1100216890141

V autě netelefonuju, většinou telefon vypínám a rádio mám puštěné furt, do něj nevrtám. Než bych přemýšlel, který je to čudl na volantu, tak si radši výjimečně otočím čudlem na rádiu. Hlavně je to dobrý u vytočenýho volantu, to mám rádio na místě tempomatu :-).

+1/−1
5.3.2013 22:12
Foto

M38a30r54t98i27n 59Š54i84m54e10k 5405159612675

Já zase musím telefonovat, ale nedám dopustit na vcelku dobrou funkci hands free od koncernu s funkcí Remote Sim

0/0
5.3.2013 22:26

P13a70v34e25l 14S15t19a76v65j56a81n24í58k 1640136550161

To je pak jasný, já mám furt k telefonování odpor, podle toho vypadají moje účty za telefon :-D.

+3/0
5.3.2013 22:29
Foto

M91a47r48t65i48n 57Š81i94m75e71k 5845159562725

Šťastný to člověk :-)

+1/0
5.3.2013 22:34

V21í49t 88N20o37v52á83k 5164835941609

špinění zrcátek.... to je ale v.l, mám dvě auta po dvou mega  a zrcátka se jim špiněj taky, asi je v garáži vyměním, hlavně abych nemusel tahat dráty;-D

0/−4
5.3.2013 22:46
Foto

M63a96r27t13i10n 88Š80i98m92e48k 5675229112645

Není, za velkého mokra (prudký déšť, rozsolený sníh) po 20ti minutách můžete objekty ve zpětném zrcátku jen odhadovat. Jednička tím takto netrpěla. Najeté km Fabia I - cca 140.000 km, Fabia II po faceliftu - 52.000 km

+3/0
5.3.2013 23:42

A22l52e30š 38L43i33s71o19v83s70k73ý 9692544753128

už se těším na zasvěcené příspěvky odborníků ještě před pár lety balících holky na tátovo rodinný fávo co křičí že takový shit si může koupit jen naprostý dement.;-D;-D

+7/−1
5.3.2013 21:27

M32i84l62a52n 14R83e59s 1649903740815

A prémie budou co Kefalín? Ku.va nižšíííí nižšíííííííííí :-)

+1/0
5.3.2013 21:13

P13e16t62r 34K52u36b86á54l24e10k 6624772501709

Jen bych poupravil, že to neřikal Kelfalínovi, ale svobodníku Halíkovi! ;-)

+2/0
5.3.2013 21:35

M88i54l23a55n 38R40e44s 1159953700625

Máš pravdu!

+2/0
5.3.2013 21:56

L14u68k95á79š 61V87a39ň62u60r30a 1645564593273

V dobe zvysovani vozidel je snizeni dost nesmysl! Fabka byl od pocatku prusvih. A v kombinaci s trivalcem, ktery byl slaby,to byl predrazeny ulet.

+3/−3
5.3.2013 21:05

V47i81k10t61o12r 68N17á22r81o24ž39n46ý 3189612438

Fabka I. byla totálně v pohodě. Na svoji dobu špičkové vozidlo.

+8/−4
5.3.2013 21:15

P47a97v20e91l 70O48d67r89a73z61i22l 6334249887500

Špičkový mezi feldama a fanklama? To jo.

+6/−6
5.3.2013 21:21

L34u96k63á38š 90V58a43ň53u92r11a 1545914863813

No hlavně ten 3hrnek byl v pohodě. ;-D Kamarád měl 1.2 ve Fabii kombi a aby to jelo, tak to musel točit a spotřeba byla jak u 2 litru. 8-o

+1/−1
6.3.2013 10:41

D50u25š78a76n 28P23e31š54e64k 3875789784900

Fabia I byla ve své době (počátek výroby 1999) skutečně špičkové auto.

Vámi zmiňovaným tříhrnkem byla "vylepšena" až někdy kolem roku 2003, a to už špičková nebyla. Ale v době svého vzniku, v roce 1999 ano.

Fabie s HTP je určená pro klidnou (tzv.chalupářskou) jízdu a při té má i nízkou spotřebu (moje máma má dlouhodobý průměr dle počítače 5,7 l). Vytáčejí ji jenom hlupáci, protože ten motor má nejvyšší krouťák ve 3.000 ot./min. Při vytáčení výš už jenom zbytečně dělá hluk a žere víc benzínu. Na vytáčení byly a jsou v nabídce jiné motory.

+2/0
6.3.2013 12:33
Foto

I35v98a89n 44K92o32p40t89a 5417822781707

Ale vždyť potřebují na dálnici všechno předjet. pohodové tempo 110 - 120 je asi pod úroveň.

0/0
7.3.2013 12:50

T84o13m54á26š 89K26n55a79i18f33l 6463420567940

To jsi spatne pochopil tatínka.

0/0
5.3.2013 21:45

P74a28v78e42l 74S59t21a66v18j53a13n65í61k 1680566900181

Co jsem se nějak stihl orientovat v nových modelech aut, tak většina jde zase s výškou dolů. Ono Cx se blbě okecává, když má auto proporce nástavby letadlové lodi.

+3/0
5.3.2013 21:47
Foto

M41a10r16t43i19n 76Š37i73m71e32k 5985819112625

Fabia cílí na většinu českých rodin, obzvlášť verze Combi je dostačujícím vozem pro průměrnou 4členou rodinu

+2/−5
5.3.2013 21:48

P56a87v96e57l 21S20t97a18v28j58a27n93í10k 1230336630861

No nevím, chybí mi tam aspoň 10 cm vnitřního prostoru na šířku. Já z toho auta mám "klaustrofábii". Přece jen jet s někým cizím a neustále se ho něžně dotýkat mi přijde poněkud žinantní.

+5/0
5.3.2013 22:18
Foto

M33a27r24t14i42n 50Š61i64m51e51k 5675129372225

Já se tam vejdu i ve 4. Akorát řazení 5ky je pomalu sexuální vzrušování spolujezdce ;-D

+2/0
5.3.2013 22:21

P84a17v90e56l 77S63t21a44v79j19a33n80í56k 1250256750241

No právě… To nějak soudruzi přehnali.

+4/0
5.3.2013 22:25







Najdete na iDNES.cz