Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Zimní pneumatiky na léto opravdu zujte. Hůř brzdí a zvyšují spotřebu

Na jaře dosluhující zimní gumy dojezdím. Tak uvažuje velká spousta motoristů, kteří za každou cenu chtějí ušetřit peníze. Rakouský autoklub si tuto metodu vyzkoušel a zjistil, že nejde zrovna o bezpečné šetření.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak už mi jen chybí přechodné jarní a podzimní pneumatiky.R^R^

2 0
možnosti

Jenom čekám, kdy pneu loby vymyslí ještě jarní a podzimní pneumatiky a snaživí policajti to hned začnou hlídat.;-D

1 0
možnosti

7mm vody na silnici a při 65km za hod to na zimních klouže. Ostaní dopadli o něco lépe. Tak tomu říkám hodnocení. Hlavně kterej idiot by riskoval i 50ku na takové vodě.

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 4
možnosti

J82a35n 91F67r39o71l28í56k

22. 3. 2013 16:09

Celý život jsem jezdil na diagonálních pneu s jedním vzorkem v létě, v zimě, služebně do Tater a Jeseníků v největších závějích na mizerných OR11 Gumárně Púchov a neměl jsem problém. ;-)

3 0
možnosti

Myslím, že zimní se 4mm zvorkem mi poslouží v létě líp, než letní na dojetí s <2mm.. Pokud nemám auto s 200+kW, tak je to asi putna... na rodinné auto jsou zimáky na dojetí v létě super úspora.

3 0
možnosti

J41a16n 41F44i62k49a80r

26. 3. 2013 6:53

Nepochopil jsi článek a nechápeš souvislosti. Pokud jedeš po mokru tak se opravdu vyšší zimní vzorek může chovat líp rotože odvádí vodu líp než sjeté letní kolo. ALE většinu léta se jezdí po suchých rozpálených silnicích, kde je ziimní kolo sebevražda. Ty mluvíš o 200kw, ale to je naprosto nerelevantní a nemá to s problémem nic společného. Můžu tě ujistit, že i tvoje rodiná plechovka může potřebovat udělat prudký manévr a nebo nouzově obzdit a tam to právě rodina poděluje.;-D

0 0
možnosti

Co to je za test, srovnávat ojeté zimáky, s novými letními pneu.:-/

Srovnávat měli zimní 4 mm vzorek a letní sjeté na 2-3mm. Potom by byl test srovnatelný.;-)

7 0
možnosti

4 mm zimáky jsou ojeté jen z pohledu jejich použití v zimě. Letní se vzorkem 2 mm jsou na vyhození...... Test by tedy nebyl srovnatelný.

0 0
možnosti

Jsem bezradný ;-). Když hypoteticky najezdíte cca 5000km v zimě a to samé v létě, tak podle podobných testů je vaše "zajetá" zimní  pneumatika po 4 zimách již nepoužitelná, protože vám ztvrdne. Ztvrdne vám guma :-). Takže to logicky chápu, že se ze zimní směsy stane de-facto letní se zimním vzorkem. Má něco nad 4mm, takže vliv lamel bude už stejně minimální. Znamená to, že máme šupat do obchodu a vysolit 5000 za nové pláště? Museli bychom být naivní blázni, abychom se takto nechali krmit hemzama výrobců a "uplacených" rádoby novinářů.

 

Milý odborníci, je lepší každé 4 roky vyhodit neojeté zimní (plus letní) gumy z "Lídlu" kvality ala China, nebo koupit zimní "špičku" kvality a bezpečí a tu pak během 4 sezon ojezdit?

 

Osobně máme dvě sady kol, ale chápu, že většina národa co jezdí ve Felině jen pár kilometrů ročně do obchoďáku se na věc dívá jinak.

5 0
možnosti

V takovem pripade dopoorucuji celorocni s oznaccenim M+S.Maji sice lehce horsi vlastnosti nez zimni v zime a letni v lete. Ale ten rozdil je minimalni a jsou lepsi nez zimni v lete.

1 2
možnosti

P92a13v30e24l 37H38o79d60a

21. 3. 2013 22:46

Kdopak asi ty objektivní testy odborníků platí..:-)

4 0
možnosti

Článek zase o ničem, jsem četl odpředu dozadu a nazpátek. Nikde nepíší za jaké teploty vozovky byly zkoušky prováděny. Takže v zimě na nezasněžené silnici, ať suché nebo mokré, by letní pneumatiky byly lepší také, než zimní mazavky.

5 0
možnosti

ano, teď si výrobci zaplatí "nezávislé" testy, příští rok to prosadí do zákona a další rok se budou vyrábět pneu se vzorkem 6mm a pod 4 se bude střílet

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...