Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Auta, která se nejméně kazí, jsou z Německa. Králem je Audi A4

Audi A4 se podruhé za sebou umístilo na prvním místě v celkovém žebříčku ojetých vozů s nejmenším výskytem závad, který sestavuje německá společnost Dekra provozující stanice technické kontroly. Na dalších místech za loňský rok skončil Mercedes třídy C a Volvo S80/V70.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, když si v té statistice vyjedu Peigeot 107, Citroen C1 a Toyota Aygo, tři identická auta z českého Kolína, vyráběná identickými dělníky z identických dílů - a každé z nich má jiný vysledek, tak se mi ta statixtika nějak nelíbí.

0 0
možnosti

P39e79t32r 31G45a54z18d66a

28. 3. 2013 5:16

zajímavé, že když sem na dekře dal srovnání vámi inzerované audi a4 s japoncem, tak japonec měl lepší výsledky ve všech nájezdech :-P

0 0
možnosti

hahahaha.... němci a držáci??? ano je pravda, že se audi a vw drží někde kolem poloviny žebříčku ať už je to staří 3 či 11 let. Nejspolehlivější jsou stále japonci...tzn. Toyota, honda a mazda. nebudu to rozebírát každý se může na test TÜV podívat sám: http://www.tuv-sud.cz/uploads/images/1354796713038580950995/tz-tuv-sud-tuv-report-v-cislech-2013-priloha.pdf

0 0
možnosti

Všechny tyto "testy" jsou čistě účelové, protože vycházejí ze statistik technické kontroly, případně autorizovaných servisů. Pokud na TK přijede připravené auto, pak se žádná závada neprojeví.

Kdo se řídí při nákupu vozu podobnými "statistikami", kde data se liší stát od státu a zdroje dat jsou dokonale zkreslené, pak se bude strašně divit, že si koupil skoro dokonalé dasAuto a je s ním stále v servisu. A proč je škodovácká či VW technika víc poruchová než audi, ačkoliv je stejná. Protože o audi se německý majitel stará víc, než o škodovku či golf, kterým jezdí na nákup a do práce.

0 0
možnosti

Že jsou Audi držáky každý ví. A kdo tvrdí, že ne, tak je to tím, že na ní nemá, takže se musí spokojit s nějakou Oktávkou apod.:-P Za kvalitu se prostě platí. Tak to vždy bylo a bude R^

0 7
možnosti

L41á46ď11a 81V47r20a80n57ý

26. 3. 2013 12:12

Držák je pro toho co nemá každý 3 - 5 let na nové auto, podle nájezdu.

Mě zajímá auto do cca 150 000, pak jde ven a mnohdy dřív.

A to dle mých zkušeností vydrží všechna auta vyšší střední z Evropy (asiata nemůžu potvrdit ani vyvrátit nikdy jsem neměl a mít nebudu).

Proto k autu přistupuji jako ke spotřebáku a ne k modle.

1 2
možnosti

Tak taková A4 2.0 TFSI quattro je hodně lákavá, bohužel 106% Audin se prodá v předohrabu a dýzlu, i když jsou ve výsledku dražší. Palivo je při pořizovací ceně a cenách servisu Audiny hrozná položka.

1 0
možnosti

Podstatnější jsou fora vlastníků aut než žebříček technické.

Když jsem byl rád, že uživím Felicii, tak jsem šetřil i na údržbě.

Dnes, ne že bych byl extra bohatý, ale jezdím na pravidelné servisky do autorizovaných servisů a předpokládám, že pak nebude problém ani s technickou.

Plus absolvuji vypisované jarní a zimní preventivní prohlídky.

A o tom to je.

1 3
možnosti

v tom případě je největší šunka Octavia. Má nejvíce příspěvků na diskuzních forech ohledně závad, jelikož v tom autě jezdí polovina čechů :-P

2 0
možnosti

Clanek o nicem. Jen s odpustenim trotl jde na technickou s nepripravenym autem. A to nepocitam, ze vazny problemy stejne neodhali.

1 0
možnosti

Tak jsem asi trotl.Osobně jezdím na STK radši s nepřipraveným autem.Teda aby to svítilo to skouknu to jo,ostatní neřeším.V pohodě to prohlídnou,napíšou co je špatný a přinejhorším mi to dají na měsíc.A tak se to dá do kupy a pak je to bez problémů.Nevidím v tom žádný problém a připos....z té kontroly taky nejsem.

2 0
možnosti

Koukám, že jsem si vybral toho mého prcka A4 B8 3.0TDi správně :).

1 5
možnosti

Nevybral... :-P Motor sice máš jako průměrná Audi držgrešle vyšší střední třídy, ale pořád je to jenom imitace... ;-D

2 1
možnosti

A co ta dekra proboha zkouma? Kraviny jako brzdove desticky, serizeni svetel a emise..Klidne projde auto s prasklou hlavou, vykloktanym tisicihranem, prasklymi svody, atd atd...Nejspolehlivejsi auta jsou toyoty. To je vseobecne znama vec.

3 0
možnosti

Souhlas...Land Cruiser 120 3.0D-4D s 330k na krku a žádný větší servisní zásah ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Koukám že moje C4 se nevešla;-D

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...