Diskuze
Škoda v Šanghaji představuje modernizovaný Superb
Děkujeme za pochopení.
R33a21d67i39m 34Š43o52t23o60l45a
Mě hrozně vadí ovládání výdechů vzduchotecniky... Jedno kolečko nahoru/dolu/zavřít, jedno kolečko doprava/doleva bylo narosto perfektní. Od dvojkové Fabie je to prasecky udělané a za jízdy absolutně nenastavitelné. Bohužel to nacpali i do Octavie III a teď koukám že i do Superba. Jinak mi strohý design nevadí.
Škodovka bohužel nikdy nebude smět být lepší nebo stejná jako VW, proto se k ní chovají jako k chudé sestře, co si moc vyskakuje. Škoda.
P91a77v70e45l 25S95t45a21v40j71a15n40í85k
Úzké, podivný interiér. Navigace proklatě nízko, to bych si radši lepil druhou na sklo a ten volant je jak z parníku na Mississippi.
F52r95a31n59t12i93š67e72k 14L92u95p26í37n30e92k
Skoda v cine Superb predstavila, ale jenom novinarum. Na samotnym vystavisti neni, protoze tam zrovna vychvalujou Rapida. Dve novinky najednou by byly mooc
M69i25r22e13k 88Š74u78r91g63o15t
Podle fotek vypadá u Superbu facelift jako povedený, nový styl menších nových škodovek však vypadá jako jeden obrovský omyl, Rapid a Octavia III jsou i v prostředních výbavách na první pohled jakési "chudobky", přímo zastaralý styl přístrojovek, prázdný a chudý exteriér. Octavie III vypadá živě v provozu podivně, málem jako nepovedený prototyp, kterému "něco" zásadního chybí, který ještě není dotažený do finální podoby. Nebo se možná potvrzují zprávy, že Octavia III byla hotová už o dost dříve a čekala u ledu, aby nepředběhla nový Golf. Každopádně v mých očích Octavia ztrácí na konkurenci z korejských automobilek, ne že bych si koupil Kiu nebo Hyundai, ale v zahraničí může mít Octavia III dost problém a nechce se mi věřit, že by optimismus Vahlanda o postupu Octavie mezi top ten světových aut v dané třídě měl reálný základ.. Je možné, že přidušení škodovky vedením koncernu VW, dost proprané v médiích před cca dvěma lety, nese ovoce. Pro škodovku však dost kyselé plody.
P76e78t91r74a 24M28a80l81á
pro mě určitě nevypadá podivně ani na živo, jen si to naše oko musí zvyknout zase na něco nového, což je pro dost lidí problém
a jak už se někde psalo, nová i30 bude za pár let okoukaná, kdežto octavia bude stejně jako první generace pořád hezké auto, ať už se trend posune kamkoliv
P85e37t21r91a 20M65a76l44á
Je to krásné auto...v obou verzích, stejně jako již dosluhující předchůdce v dlouhé verzi.
Bohužel na něj mít nebudu, ale umím to uznat, že se to povedlo
P87e84t73r 29H86o75r51á50k
Facelift vylepšil tu nepodařenou záď. Ale jinak bych to auto nechtěl, je to do města zbytečně dlouhé a neohrabané.
P24e58t11r 50H20a72m13ž66í53k
Podle mého názoru jedna z nejhezčích Škodovek (spolu s Octavií III). Facelift se celkem povedl, tedy až na ten příšernej volant, kterej působí, jako nějakej plastovej "levnošmejd" z roku 1992.
L12i27b88a 80R38u78s77n45á55k
Kdyby radši byli schopní dát 4x4 verzi Octávky do konfigurátoru. Je to víc jak 14 dní co vylezli s ceníkem a stále jen hláška "Konfigurace modelu Octavia Combi 4x4 se připravuje"
V43á65c58l32a11v 47B21u40r90i17a89n
Jde rozeznat zezadu od nové octávky jinak než podle nápisu superb?
T85o21m10á37š 50V60e64r26n39e70r
V tom případe navrhuji změnu očního lékaře...
J23a33n 53D48r18t48i87n62a
Moc tem diskusim kolem skodovky nerozumim. Dneska prece neni az takovy problem neco vyvinout a vyrobit, problem je to prodat – a to je to co dela uspesnou automobilku. A mam dojem ze skodovka docela uspesna je. Jen tak mimochodem – byl jsem vloni dva tydny v Cine, hodne jsem toho najezdili po dalnicich a vetsich mestech, byli jsme i v Sanghaji a skodovek je tam opravdu hodne. Hodne superbu (v cernem provedeni) jsem videl jako taxiky luxusnich hotelu – v Sanghaji jich na nasem terminalu stala opravdu spousta (vice nez polovina cekajicich taxiku). Kdyby to byl takovy srot jak nam tady namlouva spousta diskutujicich, tak by to snad nikdo nekupoval. Kdyby Skodovka delala spatna a skareda auta, tak by dnes asi uz neexistovala. Ze by hlupaci kupujici skodovky nebyli jen v Cesku, ale vpodstate po celem svete??
J58i16ř95í 82V41o42g85e91l
Já si naopak myslím, že v diskusi lze oddělit technickou stránku věci od otázky marketingu a schopnosti věc prodat. Diskutovat lze o čemkoliv.
To že je Škodovka úspěšná je fakt a jako občana ČR, tedy země kde Škodovka platí daně a zaměstnává několik tisíc lidí mě to upřimně těší.
M90i56l63a38n 79Š81v95a76g67r89o26v60s39k77ý
Zrovna dneska ráno mne zastavil na chodbě páp... reditel a povídá mi: "Tak co pane kolego, ještě pořád myslíte na toho Superba?" A já mu povídám: "Víte, že si na něj, pane řediteli, někdy ani nevzpomenu?"
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...