Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Legenda se vrací, Ford oživil escorta. Možná dorazí i k nám

Escort byl stěžejním evropským modelem Fordu téměř tři desítky let. Nástupce nesoucí slavné jméno je však primárně určen pro čínské zákazníky. Zatím Ford ukázal koncept malého sedanu, ale sériová výroba je na spadnutí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DT

Mám Fordy rád, ale tohle se mi moc nelíbí. Většina těch obrázků je dělána z lichotivých perspektiv, ze kterých ale auto není v reálu vidět (a ze kterých vypadá dobře skoro každé auto). Například málokdy pozorujeme auto z výšky 4 m apod. Reálnému dojmu nejvíc odpovídá asi snímek č. 5 a ten zrovna ukazuje estetické meze čínského Escortu.

0 0
možnosti

Stare Escorty se mi vzdy libily, ale tohle... Diky ne.

0 0
možnosti
OM

to, ze je to povedene je jedna vec. Ale vzdycky, kdyz se objevi znovuvzkriseny vuz typu prave escort a pod, cekam, ze bude mit typicke rysy, prave pro dany vuz. Nejslvnejsi jsou bezesporu mkI az mkIII a tento vuz nenese odkaz ani jednoho z nich, a to mi prijde skoda.

0 0
možnosti

Jestli se Escort objeví v Evropě, má Škodovka pořádný problém, minimálně v Británii, kde je oblíbená, jí naroste tradiční konkurent. Problém je v tom, že srovnání designu Escorta a Rapidu odhaluje, jak zastaralý je ve skutečnosti design Rapidu.

Škodovka se s Octavií v roce 1996 stala jednou z prvních značek, mimo luxusní značky, jako Jaguar, Mercedes, BMW a pod., která vsadila na velkou přední masku a tato maska se stala poznávacím znamením a zcela určitě pomohla k zmrtvýchvstání Škodovky na západních trzích. Dodnes je Octavia I i Octavia II nepřehlédnutelným vozem a navíc hezkým. Jiné vozy z roku 1996 jsou dnes staré herky, Octavia I je i dnes aktuální svým velkým pontonem a nižšími okny.

Je naprosto nepochopitelné, že v době, kdy konkurence v nižší třídě v podstatě uměle roubuje na své vozy obrovské masky a tradiční výrobci, jako Mercedes a BMW zvětšují svou klasiku na předku aut, Škodovka u všech nových modelů i v probíhajícím faceliftu ostatních modelů potlačila svůj tradiční a rozpoznávací prvek a stala se málem anonymním autem v běžném provozu.

Dalším paradoxem je, že se v ČR vyrábějí všechny možné tvary světel pro obrovskou množinu výrobců, včetně těch nejluxusnějších a domácí výrobce zvolí na své novinky zastaralé a fádní tvary světel.

Už jsem jednou napsal, že Josef Kabaň je v tomto zřejmě dost nevinně, že musí podlehnout ditkátu VW, soudím tak podle zprávy, že chtěl zachovat na faceliftovaném Yetim kulaté mlhovky, ale prohrál, Yeti bude vypadat úplně stejně jako Rapid !!!! Vždyť to je výsměch....

VW místo aby popohnal svoje konstruktéry a designery a předehnal výrazně Škodovku, která mu začala šlapat na paty, utlumil Škodu a výsledek máme před očima, bezpohlavní auta se zastaralým designem. Bohužel i při všem výborném, co VW pro Škodovku udělal a že ji postavil na nohy, v tomhle fatálně chyboval a přidusil slepici, snášející už dlouho zlatá vajíčka.

9 0
možnosti
JF

ikonu Escort v Británii už delší dobu nahrazuje jiná ikona - Focus. Ve všech UK automagazínech je brán jako etalon.

1 1
možnosti

Až se Škoda vytasí s moderními světly, jak bude vypadat to jejich ´C´ ... ;-D

0 2
možnosti
Foto

Odporné auto,jak dlouho ještě budeme muset zírat na tyto bloby co chrlí rádoby designéři ? RvRvRv

0 7
možnosti
Foto

Možná byste měl automobilkám nabídnout nějakou svoji designerskou studii. Pak se nebudete muset dívat na to, co se vám nelíbí.

7 0
možnosti
SS

Spíš trochu nechápu, proč Ford nenabízí i něco většího než Mondeo.

4 0
možnosti
JM

J72a97n 44M59o10h59y27l81a

9. 5. 2013 7:28

Nabízí - tam, kde je to finančně návratné, pro něj v tomto případě USA.

3 1
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.