Diskuze
Statistiky poruchovosti: systém start-stop dělá potíže
Děkujeme za pochopení.
J85i52ř53í 31K29u43c50h20t73a
A to ještě AUDi vymyslela zlepšovák. Klasické STart-Stop se dá do dalšího startu vypnout tlačítkem. Tak do aut zamontovávají vypínač motoru, který vypne motor při otevření dveří řidiče. Tento opruz se jednoduše vypnout nedá, jestli to jde vypnout někde přes počítač se ještě nezjistilo.
P70e26t55r 26B90e12z59r69u59č
To by jednoho nenapadlo, kdyby si nad tím hlavu do konce života lámal
J72i60n32d93ř82i90c95h 56Š37k28o37p63e25k
Auto, u kterého podobný pseudosystém nepůjde jednou pro vždy vypnout, mi nesmí do garáže.
J61i71ř12í 42Š13v94e94c
Jestli EU bude tlačit na výrobce, tak během pár let bude mít systém v podstatě každé auto, bohužel...
J46a16n 97H20a45n42z71l
Ked nad tym uvazujem, neboli lepsie tie nase stare auta, á la Skoda 120? Tam stacila lepiaca paska, nejaky ten kluc a islo sa....
F78r14a34n29t58i47š38e46k 92P81o54d43l61o39u23c49k50ý
Stodvacítka byla děsná.
J26a58n 44G84a22z18d85a
Start-stop je podle mého překonaná technologie. Když už bych si kupoval nějaké auto do města s ekologickými ambicemi, šel bych do hybridu. Tím že žiju daleko od města mě ale stačí normální auto, u kterého mohu na dlouhých semaforech vypínat motor.
J84a79r60o24s65l53a58v 59D90a82v91i24d
tohle je kravina od zacatku, zajimalo by me jestli se nekdy nasel silenec, ktery si za to priplacel jako za extra vybavu..........
T64o48m30á49š 61M97a23c32e65j56k32a
Lidem co jsou trochu technicky zdatní, nebo se alespoň o techniku zajímají tak těm to bylo jasné od začátku, ale kolik takových mezi řidiči je? Někteří jsou schopní si udělat pomalu generálku svého vozu, jiní s trochou času a námahy opravit i obtížnější věci, ale pak jsou tací, kteří jsou rádi že si natankují a dolijí vodu do ostřikovačů a právě tito si za to asi připlatit mohli. Já osobně to mít v autě, tak se budu snažit dělat něco pro to aby to zůstalo natrvalo deaktivované.
A77l25e22š 39J93a90n26á43č70e61k
Start stop mám v autě taky, bylo to v základu (asi se za to u škodovek platí), a musel sem tu kravinu před každou jízdou extra vypínat, naštěstí po dvou letech to přestalo fungovat a je od toho pokoj. Za tenhle vynález co neprospívá autobaterim atd. můžeme opět poděkovat honbě EU za zničení motorů prostřednictvím emisních limitů. V praxi to pořád chcípalo motor na křížovatkách, při dání přednosti v jízdě atd. a než to naskočí tak na mě vzadu troubí jak na blbce. Díky bohu, že se to rozbilo a mám od toho pokoj.
D85u78š26a11n 83P12e47š40e57k
Až se po pár letech úspěšného skrblení decilitříků paliva podělá startér za 18.000,- Kč, chudák motorista rychle změní názor na výhodnost Start-Stopu.
L62u32m37í57r 82V97i52t24h63a
Systém Start-Stop je jen marketingový trik, umožňující vytlouci další peníze z motoristů, kteří dnes z velké části vůbec netuší, proč to auto vůbec jede. Jeho úspornost je diskutabilní, pokud vůbec nějaká. Rozhodně lze uspořit o řády více paliva zlepšením techniky jízdy. Přičemž takový kurz úsporné jízdy stojí přibližně 10x méně, než celý Start-Stop.
Nehledě na to, že úspora paliva v řádech maximálně korun je přesměrována do zvýšeného opotřebení motoru kvůli špatnému mazání při startování, zatěžování baterie, startéru, ale třeba i žárovek. Při startu je prakticky veškerá kapacita baterie přesměrována do startéru, přičemž dochází k velkému kolísání napětí v celé elektrické soustavě. Při takovém poklesu napětí například žárovky v hlavních světlech zhasnou a pak se zase rozsvítí. A životnost žárovek je omezená počtem rozsvícení.
L68u74k48á30š 61M85r78k69v14i47č76k94a
U většiny moderních vozů jsou žárovky nahrazeny LEDkami, které mohou svítit pořád a nezhasnou při startování.
L91u18d30v78í75k 46G83a44j70d75o31š80í48k
Takže půl hodiny po Praze a motor běžel o 10 minut kratší dobu. Na volnoběh spotřebuje motor cca 1l paliva za hodinu. Každý start taky něco sežere. Úspora tedy asi 2Kč na trase, za kterou zapaltíte na palivu zhruba 50Kč - 4%. Odměnou je zhuntovaná baterie, startér i motor.
Je to opravdu ta ideální cesta jak šetřit?
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Kuchaře/Kuchařku pro střední školu
Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara
Praha
nabízený plat:
20 000 - 29 000 Kč